Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Turisztikai termékfejlesztés feladatai. A projekt célja: Vendégforgalom növelés - a múzeumokban, kiállítóhelyeken - a szálláshelyeken, turisztikai szolgáltatóknál.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Turisztikai termékfejlesztés feladatai. A projekt célja: Vendégforgalom növelés - a múzeumokban, kiállítóhelyeken - a szálláshelyeken, turisztikai szolgáltatóknál."— Előadás másolata:

1 Turisztikai termékfejlesztés feladatai

2 A projekt célja: Vendégforgalom növelés - a múzeumokban, kiállítóhelyeken - a szálláshelyeken, turisztikai szolgáltatóknál Vendégéjszakák számának növelése

3 Ennek eszközei: A megnyert vendégek tartózkodási idejének növelése Új célcsoportok bevonása, meggyőzése

4 Ehhez a feladat: A múzeumi bemutatóhelyek megújulása További attrakcióteremtés: Szolnok Látványterem Jász Látogatóközpont Nagykun Látogatóközpont Hálózatosodás Turisztikai vállalkozók bevonása

5 Múzeumok új köntösben Felújított infrastruktúra Új szolgáltatások Új tematikus programok minden kiállítóhelyen

6 Látógatóközpontok

7 Jász látogatóközpont- Jászberény A jászkun kerületek központjában nyissa ki Ön is a jászok privilégiális ládáját, mi adunk kulcsot hozzá! Lépjen át az időkapun és sétáljon a múltban, a jászság emlékei között. Öltözzön fel jász viseletbe, éljen közöttük pár órára, s érezze át a redempció büszke pillanatait. Interaktív kiállítás.

8 Nagykun Látogatóközpont- Karcag Lépjen be a kun mondák világába, látogasson el a Nagykunság fővárosában! Ősök, álom, csillagképek. Mi vezette ide a kun őseinket? Mi volt a célja és mit köszönhetünk a házassági endogámiának? Keressük a kun gyökereinket, olvassunk a gondolatainkból, a tenyerünkből, a nevünkből, a csillagok állásából!

9 Szolnok Látványterem Tudja Ön, hogy mi a közös a jászokban és a kunokban? Hogyan éltek, hogyan haltak? Temetkezési szokások, nyitott sírok, életre kelt leletek. Interaktív régészeti látványterem.

10 Hálózatosodás fontossága Szinergia hatás Útvonaltervezés Képzés

11 7 7 7 5 3 3 4 3 3 5 5 5 3 5 6 6 5x3+4+5x5+ +2x6+3x7= 77 hanem = 200 !!!!

12 Útvonaltervező Személyre szabott szolgáltatás 4 kérdés 1 teljes programajánlat  árakkal,  telefonszámokkal,  útvonalakkal Budapestről Debrecenbe

13 Képzés Konkrét ismeretanyag a hálózat minden tagjáról, a hálózat ösztönző rendszeréről Az új technika betanítása Nyelvi képzés Gondolkodásmód: Mi várjuk a vendéget! Mi működtetjük a rendszert! Együtt! Közösen hatékonyabb!

14 Vállalkozók és múzeumok partnersége Turisztikai vállalkozóMúzeumok, kiállítóhelyek Miért?Több vendég, több bevétel, hosszabb tartózkodási idő kell! Több vendég, több bevétel. Hogyan?Nem a szállásért utazik a vendég! Attrakció, program kell! A marketing csatornák és büdzsé véges. Kooperáció azokkal, akik az új célcsoportjainkkal kapcsolatban vannak, közvetlenül ott vannak a turisztikai piacon! Várható eredmény +5-8%-os vendégforgalom bővülés Új célcsoportok megjelenése a múzeumokban.

15 Ehhez … Kb. 30-50 vállalkozó aktív közreműködése a megyében a hálózat, a tematikus út működtetéséhez!

16 + újszerű marketing eszközök Személyreszabott útvonaltervező Kedvezménykártyák Ösztönző játékok POP anyagok Professzionális személyes eladás

17 Feladatok: Az egyes építési munkálatoknál fix menedzser, aki képes a vendég szemével látni! Attrakciók tökéletes megvalósítása A Hálózat (= tematikus út)minden egyes tagjának megismerése, vállalkozó kör mozgósítása Képzés a rendszer fenntartói számára, szemléletformálás Árkalkuláció, kedvezményrendszer kialakítása, fenntartási számítások Bevezető kampány lebonyolítása, adatbázis építés, folyamatos tájékoztatás.

18 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Turisztikai termékfejlesztés feladatai. A projekt célja: Vendégforgalom növelés - a múzeumokban, kiállítóhelyeken - a szálláshelyeken, turisztikai szolgáltatóknál."

Hasonló előadás


Google Hirdetések