Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

AIG központ, New York. ALICO központ, Wilmington.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "AIG központ, New York. ALICO központ, Wilmington."— Előadás másolata:

1 AIG központ, New York

2 ALICO központ, Wilmington

3 AHICO központ, Budapest

4

5 American International Group, Inc milliárd USD-t meghaladó eszközérték

6 Globális pénzügyi szereplő 6 kontinensen Több mint 130 országban 74 millió ügyfél alkalmazott A világ 54-dik legértékesebb globális márkája - 7 milliárd dollár márkaérték (Business Week, 2008)

7 Az AIG főbb jellemzői Pénzügyi erő + Globalitás + Sokféleség + Állami garancia (USA)

8 ALICO központ, Wilmington

9 Az ALICO (American Life Insurance Company) főbb jellemzői: Egyik legsikeresebb AIG tagvállalat A+ minősítés (Standard & Poor’s) Globális jelenlét (55 ország, 5 kontinens) 100 milliárd dolláros eszközérték Széles termékválaszték

10 Közép- és Kelet Európai jelenlét Ciprus / Cyprus (1955) Görögország / Greece (1964) Magyarország / Hungary (1990) Lengyelország / Poland (1991) Csehország / Czech R. (1992) Oroszország / Russia (1994) Szlovákia / Slovakia (1995) Románia / Romania (1997) Bulgária / Bulgaria (1999) Ukrajna / Ukraine (2002) Észtország, Lettország/Baltics (2005) Szerbia / Serbia (2008)

11 Főbb jellemzői: Alapítás éve: %-ban ALICO tulajdon Biztos pénzügyi mutatók Ügyfélközpontúság Erős szolgáltatási háttér

12 Értékesítés

13 Munkatársak

14 ÜGYFELEK

15

16

17 Kiegyensúlyozott gazdálkodás Stabil háttér és szabályozott pénzügyi GARANCIA Folyamatosan bővülő termékportfolió Széles körű szolgáltatások

18 8,7 milliárd forintos szavatolótőke (2008. június 30.) ötszöröse a jogszabályokban előírtaknak

19 Pénzügyi stabilitás 2007-ben Tőkeerősség (Saját tőke/Mérlegfőösszeg) 20,3% Tartalékok aránya (Tartalékok/Mérlegfőösszeg) 74,04% Befektetett eszközök fedezete (Saját tőke/Befektetések) 22,48%

20 Sajáttőkearányos nyereség (ROE) 2006: 15.9% 2007: 13.3% Eszközarányos nyereség (ROA) 2006: 3.05% 2007: 13.3%

21 2005. évi hozam Hagyományos termékek HUF alapú 7,48 % EURO alapú 4,43%

22 2006. évi hozam Hagyományos termékek HUF alapú 7,01 % EURO alapú 4,43%

23 2007. évi hozam Hagyományos termékek HUF alapú 7,1 % EURO alapú 4,21%

24 Q & A

25 trolltroll


Letölteni ppt "AIG központ, New York. ALICO központ, Wilmington."

Hasonló előadás


Google Hirdetések