Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hogyan működnek a játékelméletek a tartalomgyártásban Nagy Gergely Enter Digital 2011. május 26.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hogyan működnek a játékelméletek a tartalomgyártásban Nagy Gergely Enter Digital 2011. május 26."— Előadás másolata:

1 Hogyan működnek a játékelméletek a tartalomgyártásban Nagy Gergely Enter Digital május 26.

2 Vagyis Hogyan lehet egyszerűen létrehozni olyan (közösségi) alkalmazásokat, amik a felhasználókat függővé teszik, szórakoztatóak, humorosak, egyszerűek

3 Egy gamer függő élvezi közösségben van/közösséget épít és sokat költ visszajár

4 Szabályfélék 1. Lehessen gyűjteni

5 Miért jó gyűjteni? Mert jó érzés Mind megvan Nekem több van Teljesség érzés

6 Neki is jó, nekünk is jó Minden megtudható a felhasználókról

7 Szabályfélék 1. Lehessen gyűjteni 2. Legyenek pontok

8 Pontok és ranglista Ha van pontozás, van ranglista Minden felhasználói esemény pontozható

9 Pontok és ranglista Ha van ranglista, vannak szintek Még több pont, egy újabb szint Megvan a kötődés

10 Pontszerzés vásárlással Pontszerzés tranzakcióval (vásárlás, utazás) Gyűjthetők, kedvezményre válthatók

11 Közösségi „pontok” Adhatja a gép, vagy adhatják mások

12 Felhasználói visszajelzés Adhatja a gép, vagy adhatják mások

13 Szabályfélék 1. Lehessen gyűjteni 2. Legyenek pontok 3. Legyen visszajelzés

14 Könnyen kalibrálható teljességre ösztönöz

15 Teljesítményre sarkal Kegyetlen

16 Automatizálható Adhatja a gép, vagy adhatják mások

17 Behúz Könnyebben húz be valamibe, amit nem is biztos, hogy akartam

18 Szabályfélék 1. Lehessen gyűjteni 2. Legyenek pontok 3. Legyen visszajelzés 4. Legyen eszmecsere

19 Egy eklatáns példa A hozzászólás a cikk része

20 Szabályfélék 1. Lehessen gyűjteni 2. Legyenek pontok 3. Legyen visszajelzés 4. Legyen eszmecsere 5. Lehessen testre szabni

21 Magamat adhatom Egy kicsit megmutat abból, amilyen valójában vagyok

22 Találd meg a hozzád illőt Segíthetünk, hogy a felhasználó könnyen magára tudja szabni termékünket

23 Legyen egyszerű Használjuk ki a lehetőségeket

24 Ne akarjunk túl sokat Néha egyetlen kép is elég

25 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!


Letölteni ppt "Hogyan működnek a játékelméletek a tartalomgyártásban Nagy Gergely Enter Digital 2011. május 26."

Hasonló előadás


Google Hirdetések