Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett."— Előadás másolata:

1 E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett

2 Így indult a kereskedelem… ….gyerekrajzból képeslap lett, hogy együtt segíthessünk. Egy 7 éves cseh kislány, Jitka, 1949-ben elküldte rajzát az UNICEF-nek, hogy köszönetet mondjon a szervezet segítségért, melyet a világháborút követően a falujának nyújtott. Így született meg az első UNICEF üdvözlőlap, s ebből az elmúlt évtizedek egyik legsikeresebb segélyakciója.

3 Minden képeslappal segít egy gyermeken! Egy képeslap árából már beolthatunk 1 gyereket kanyaró ellen vagy 10 gyerek kaphat A vitamin pótlást, amely megakadályozza a hiányos táplálkozás miatti vakságot. Tanulság: az UNICEF programjainak támogatása a fő cél Jótékony kereskedelem

4 -évente csaknem 70 millió darabot adnak el az UNICEF lapjaiból szerte a világon - eddig összesen több mint 4 milliárd UNICEF képeslap talált gazdára -Magyarországon mintegy évi 300 ezer üdvözlőlap eladása -az UNICEF összbevételének kb. 5 %-a a képeslapok és termékek eladásából származik, Magyarországon %-a -e-kereskedelem aránya az UNICEF összbevételéből 9 %, Magyarországon 3 % Tanulság: jótékonysági potenciál a kereskedelemben Eredmények számokban

5 Az UNICEF bevételeinek felhasználása, programok közötti megoszlása

6 – DM megkeresés – kiskereskedelmi partnerek – UNICEF Bolt – rendezvények, vásárok – Bookline együttműködés – saját webshop – önkéntesek – iskolai programok Eladási csatornák

7 Online csatornák 1. Bookline együttműködés -online értékesítés új csatornája, lehetősége Bizottságunknak -UNICEF termékek népszerűsítése egy látogatott portálon keresztül (UNICEF honlap látogatottság : 50,000 fő) -vállalatok mellett szélesebb vásárlói kör elérése -kiemelt hely termékeinknek, reklám lehetőségek akcióinknak - ingyenes terjesztés a Bookline részéről, így támogatva az UNICEF munkáját - eredmény: alig 1 év alatt a tavalyi összforgalmunk 1 %-a Tanulság: jótékony online árusítás kereskedelmi partnerrel…

8 Online csatornák 2. UNICEF webshop –növekvő érdeklődés online vásárlás iránt – megújult webshop –költséghatékonyabb megoldás DM kiküldés helyett –jobban megszólítható a fiatal korosztály – népszerű termékek –UNICEF üzenete, példák a bevétel felhasználására - motiváció –érdekes történetek a termékek mellé – vásárlás erősítés –aktuális programok megjelenítése, támogatási lehetőségek bemutatása – jól kommunikálható –eladás és adományozás erősítik egymást Tanulság: … saját webshop-pal is bele lehet vágni

9 Népszerű termékkategóriák - képeslapok - kreatív gyerekjátékok - kézműves ajándéktárgyak - kézzel festett gyertyák - pólók, hátizsákok - papír, írószer - karácsonyi kiegészítők

10 A jövő – virtuális kereskedelem

11 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett."

Hasonló előadás


Google Hirdetések