Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben 2010. 09. 17. Zajdó Csaba.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben 2010. 09. 17. Zajdó Csaba."— Előadás másolata:

1 Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben Zajdó Csaba

2 Kommunikáció Tömegkommunikáció Személyes kommunikáció VS

3 Immunitás a tömegkommunikációra Banner-vakság Megnyitási és átkattintási arány csökkenése

4 Automatizmus vs manuális A robot marketinges

5 Automatizmus a látogatószerzés támogatására Affiliate rendszerek „Elküldöm az ismerősömnek” típusú megoldások Automatizált kupon keresztmarketing Ae.com

6 Automatizmus a konverzió támogatására Autoresponderek

7 Személyre szabott ek Disney.com Overstock.com

8 Személyre szabott ek Text replacement

9 Személyre szabott ek Puchner Kastélyszálló

10 Perszonalizáció magas fokon 1800flowers.com

11 Kosár visszaállítás Threadless.com

12 Intelligens chat Upsellit.com

13 Vásárlás utáni utókövetés Vásárlás utókövetés, elégedettség mérés Automatizált hűségprogram Automatikus ajándék kupon és lejárt értesítők Intelligens ajánlatok

14 Vásárlói vélemény ösztönzés

15 Intelligens ajánlatok amazon.com

16 Webáruház Túlélőcsomag Minden, amiről egy új webáruház indítása előtt tudni érdemes egy cégvezetőnek 21. századi e- kereskedelmi „háborúban”!

17 Webáruház Túlélőcsomag Stratégiai kódex 8 bizonyítottan működő e-kereskedelmi modell Értékesítési és marketing stratégiák Hogyan alkossunk stratégiát? Az üzleti folyamatok megtervezése Üzleti terv és részei Várható bevétel- és költség kalkuláció

18 Webáruház Túlélőcsomag Jogi útmutató Bejelentési kötelezettségek, engedélyek Tájékoztatási kötelezettségek Az elállási jog és szabályai Különleges esetek Hírlevél küldési szabályok

19 Webáruház Túlélőcsomag Informatikai háttér Webáruház motorok és CMS rendszerek Hogyan működik egy webáruház Biztonság és adatvédelem Kapcsolódó informatikai rendszerek Hírlevél küldés és hírlevél szoftverek Webes alapismeretek

20 Webáruház Túlélőcsomag Webáruház ergonómia Gyakorlati hatékonyság növelés Usability és használhatóság Hogyan vásárolnak a vevők, és hogyan lehet őket leghatékonyabban rávenni a vásárlásra? Hogyan lehet növelni az átlagos vásárlási értéket Milyen a jó webáruház design? Konverzió és növelése

21 Webáruház Túlélőcsomag BÓNUSZOK 1.bónusz: Minden, amit az elektronikus számlázásról tudni kell 2.bónusz: Webáruház motorok összehasonlítása

22 Webáruház Túlélőcsomag Üzemeltetési útmutató Keresőoptimalizáció webáruházaknak Elemzés és analitika Közösségi média és lehetőségei Google Adwords marketing és megfelelő használata Tartalom-menedzsment webáruházaknak Több, mint 30 marketing eszköz és tanács

23 Webáruház Túlélőcsomag A tudáscsomag értéke: Ft + ÁFA Bevezető áron (-80%): Ft + ÁFA Speciális kedvezmény (-20%): Ft + ÁFA (a konferencia résztvevőinek) Webáruház Túlélőcsomag

24 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben 2010. 09. 17. Zajdó Csaba."

Hasonló előadás


Google Hirdetések