Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Stresszmentes, hatékony vállalkozásvezetés Avagy hogyan építsük fel újra vállalkozásunkat Horváth Győző – 2011. május.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Stresszmentes, hatékony vállalkozásvezetés Avagy hogyan építsük fel újra vállalkozásunkat Horváth Győző – 2011. május."— Előadás másolata:

1 Stresszmentes, hatékony vállalkozásvezetés Avagy hogyan építsük fel újra vállalkozásunkat Horváth Győző – május

2 Mit csinál egy vállalkozó, cégvezető az ideje nagy részében? Intézi a cég ügyeit  Beszerzések  Ügyfelek kezelése, főleg a problémásak  Kapcsolattartás a partnerekkel  Intézi a pénzügyeket (bank, számlák, könyvelő)  Szakmai kérdésekben ő a meghatározó  Besegít a munkatársai munkájába

3 Mit kellene csinálnia egy vállalkozónak, cégvezetőnek az ideje nagy részében? Hosszú távú tervekkel üzleti ötletekkel foglalkozni  Kialakítani az üzleti tervet, hosszú távú stratégiát  Marketing eszközöket hozzárendelni Megszervezni a vállalkozást, időnként megújítani  Kialakítani az optimális struktúrát  Definiálni a működési folyamatokat (projektek, feladatok)  Biztosítani az erőforrásokat A feladatokat kiadni (delegálni) alkalmazottainak vagy alvállalkozóknak Ellenőrizni és finomítani az üzleti folyamatokat

4 Mi az oka, hogy néhány év vállalkozás után még mindig ott tartunk, hogy küzdünk a napi teendőkkel? Az elején, amíg viszonylag egyszerűbb volt a vállalkozásunk, teljesen átláttuk. Minden a fejünkben volt. Újabb és újabb üzletágak, projektek azonban egyre bonyolultabbá átláthatatlanná tették a vállalkozást.

5 Hogyan lehet kitörni abból a mókuskerékből, amit mi magunk építettünk?

6 Mi az oka, hogy a konferencián hallottak, az e-bookokban olvasott hasznos ötletek 99%-át soha nem valósítjuk meg?

7 Hogyan valósíthatjuk meg a marketing ötleteket? Hogyan valósíthatjuk meg végre a céljainkat, az álmainkat? Alkalmazottból igazi vállalkozóvá kell válnunk azaz... Vállalkozásunkon kell dolgoznunk, nem pedig a vállalkozásunkban!

8 Mi a legfőbb probléma? Nincs elég időnk megvalósítani a céljainkat

9 Miért nincs elég időnk? Nem dolgozunk elég hatékonyan Nem azt csináljuk, amit kellene Nem elég hatékony, szervezett a vállalkozásunk Túl sok feladatot vállalunk magunkra. Nem delegálunk megfelelően

10 Mi az első lépés? Újra kell szerveznünk a vállalkozásunkat és a saját munkánkat

11 / Projekt és feladatkezelő vezetők és csapatmunka támogatására / 1. Könnyen kezelhető, átlátható felület 2. Bárhonnan elérhető, webes felület (PC, MAC, mobil) 3. Vezetői és csapatmunka támogatása 4. Modern időgazdálkodási módszerek támogatása Alappillérek

12 Folytatáshoz kattintson a képre...

13 Horváth Győző Cégvezető és időgazdálkodási tanácsadó Hicomm Üzleti Kommunikációs Kft. Köszönöm a figyelmet! Próbálja ki és használja a alkalmazást akár ingyen! Díjcsomagok:


Letölteni ppt "Stresszmentes, hatékony vállalkozásvezetés Avagy hogyan építsük fel újra vállalkozásunkat Horváth Győző – 2011. május."

Hasonló előadás


Google Hirdetések