Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Számítógépes grafika Bevezetés Szirmay-Kalos László

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Számítógépes grafika Bevezetés Szirmay-Kalos László"— Előadás másolata:

1 Számítógépes grafika Bevezetés Szirmay-Kalos László

2 5 db kötelező kisházi 1 db önkéntes nagyházi vizsga (Cg shader) Juhász Imre OpenGL

3 Számítógépes grafika képszintézis Virtuális világ modellezés Analógia: optika rajzolás stb. Számítás mérés illuzió pixelek: piros zöld kék számok

4 Modellezés geometria fények kamera Optikai paraméterek Textúrák modell Stúdió objektumok animation képszintézis x(u,v)=a  cos(u)  sin(v) y(u,v)=a  sin(u)  sin(v) z(u,v)=a  cos(v) + a  log(tg(v/2)) + b  u Kép (sorozat) Koordináta rendszer

5 2D képszintézis analógia: rajzolás window viewport Modell Kép Saját színnel rajzolás 2D világ koordináta rendszer: Egység!!! (200, 100) geometria (200, 200) topology szín

6 3D képszintézis analógia: optika Tone mapping Valós világszín pixelVirtuális világ

7 Optika:Fotorealisztikus képszintézis

8 Kihívások l Nagy modell(giga/terabyte) l Valós idő: pár nsec/pixel SSDS: Sloan Digital Sky Survey


Letölteni ppt "Számítógépes grafika Bevezetés Szirmay-Kalos László"

Hasonló előadás


Google Hirdetések