Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Coca-Cola Magyarország gyakorlatában Coca-Cola Magyarország

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Coca-Cola Magyarország gyakorlatában Coca-Cola Magyarország"— Előadás másolata:

1 Coca-Cola Magyarország gyakorlatában Coca-Cola Magyarország
Környezetvédelem Újracsomagolva Csomagolási anyagok mennyiségének csökkentése, újrahasznosított nyersanyag felhasználás és az újrahasználható csomagolások szerepe a Coca-Cola Magyarország gyakorlatában Pogány Éda Glória Coca-Cola Magyarország

2 CSR stratégiánk A Coca Cola Magyarország számára a CSR a külvilág érdekeinek és elvárásainak beépítését jelenti az üzleti működésbe. A társadalmi felelősségvállalást kiemelten fontosnak tartjuk, mivel ez az eszközrendszer köti össze a fogyasztót, a társadalom különböző szereplőit és a cégeket. Ez az a kapocs, amely alapja a fenntartható fejlődésnek és természetesen a fenntartható üzleti működésnek is. A társadalmi felelősségvállalásról vallott nézeteink beépülnek a cég valamennyi tevékenységébe, áthatják a napi működést. Coca-Cola Hellenic cégcsoport CSR stratégiája a hatások kezelésének elvére épül. A hatások kezelése nem áll meg a palackozó üzemek határainál, hanem figyelembe veszi a vállalat működése által érintett területeket. A cégcsoport-szintű CSR stratégia által azonosított hat legfontosabb hatásterület a következő: beszállítók,palackozó üzemek, szállítmányozás és flotta, kereskedelem, fogyasztók, közösségek. A Coca-Cola Hellenic cégcsoport hét fő területen határozta meg CSR céljait: vízgazdálkodás, energia és klímaváltozás, csomagolás és újrahasznosítás, fogyasztói egészség, munkaerő-fejlesztés, beszállítói elkötelezettség, közösségi bevonás. Mindezen szempontok figyelembe vételével a cégcsoport CSR stratégiájának keretrendszere a következő: felelős vállalatirányítás, felelős piaci magatartás, felelősség a környezetért, felelősség a közösségért, felelős munkahely. A Coca-Cola Hellenic cégcsoport nemzetközi szinten teljesítette a legszigorúbb fenntarthatósági előírásokat és megszerezte a Global Reporting Initiative (GRI) besorolása szerinti „A+” minősítést, valamint a hatodik egymást követő évben került fel a Dow Jones fenntarthatósági indexére. Sőt az idén a Coca-Cola Hellenic csoport 2013-ban Európában az első, a világon pedig a második helyet érte el az üdítőital-ágazatban a Dow Jones Fenntarthatósági Index szerint.

3 33%-al kevesebb víz 3,15 2 Itt meg lehetne említeni még, hogy megépítettük a szennyvíztisztítót, amit megkapott Dhararaszti.

4 A második legnagyobb hőszivattyú
Itt lehetne még mondani a CHP-t (számokat már nem mondjunk hozzá, mert nem nagyon működik), továbbá, h 2014-ben újabb hőszivattyú lesz Zalában. Továbbá 2014-túl zöld áram lesz Zalában – így teljesen CO2 mentes, szuper zöld lesz az ásványvíz-palackozónk.

5 Csomagolás Palacksúly-csökkentés Újrahasznosított PET
Szelektív gyűjtés Kommunikáció Erről a 4 dologról szeretnék beszélni.

6 Könnyített palackok - PET és ALU
ben volt a súlycsökkentés. A jövőben további fogyókúrát tervezünk. BBIW – NQ, 1,5 és 0,5 L. Plant bottle – vizsgáljuk az ebben rejlő lehetősget (30% növényi eredetű PET) 10g – 9,45-re csökkentett alucan, falvastagság 0.09 mm, vékonyabb, mint egy emberi hajszál. Ultrakönnyű alumínium italosdoboz: 10g – 9,45-re csökkentett tömeg falvastagság 0.09 mm vékonyabb, mint egy emberi hajszál

7 Ahol a kör bezárul: Újrahasznosított PET: CyclePET, rPET
Legalább 10% minden palackban = 40 millió palackkal kevesebb kibocsátás Eddig is használtuk, de 2014-től cégcsoport vállalás a 10% rPET, e fölött pedig még lehet beletenni recpet-et is.

8 Hulladék? Nálunk nyersanyag!
Telephelyeinken 99% újrahasznosítva A Dunaharaszti és Zalaszentgróti palackozóüzemekben keletkező hulladék begyűjtési és hasznosítási aránya Ennyi a házon belül keletkező hulladék begyűjtési és hasznosítási aránya.

9 Gyűjtsük együtt! Kommunikáció eladási helyeken
A 2012-es kampány során 15 ezer darab POP anyagot (bus stop) helyeztünk ki mintegy 7 ezer üzletbe – egy tappancs segítségével – a boltok egy és kétajtós hűtőire. Az anyagok több hónapig voltak kint a hűtőkön. A 2015-ig kiépülő házhoz menő szelektív hulladékgyűjtés alkalmas lesz az uniós begyűjtési követelmények teljesítésére, ám a hálózat „aktív” használatához kitartó és hatékony kommunikáció kell. Ebben szeretnénk cégként is résztvenni. Itt kellene erősíteni azt az üzenetet, hogy nem csak hardver (a begyűjtési hálózat) hanem a szoftver - azaz szelektív gondolkodás – is kell a sikeres rendszerekhez. Ez csak sikeres kommunikációval érhető el. Ebben mi is szeretnénk aktívan részt vállalni.

10 A többutas csomagolások szerepe - vendéglátás

11 Köszönöm a figyelmet! Ennyi a házon belül keletkező hulladék begyűjtési és hasznosítási aránya.


Letölteni ppt "Coca-Cola Magyarország gyakorlatában Coca-Cola Magyarország"

Hasonló előadás


Google Hirdetések