Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Reklámelmélet Gerillareklám, vírusmarketing. Gerillareklám Reklámok hatásának elkerülése Reklámok hatásának elkerülése A reklámosok ezért minden lehetőséget.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Reklámelmélet Gerillareklám, vírusmarketing. Gerillareklám Reklámok hatásának elkerülése Reklámok hatásának elkerülése A reklámosok ezért minden lehetőséget."— Előadás másolata:

1 Reklámelmélet Gerillareklám, vírusmarketing

2 Gerillareklám Reklámok hatásának elkerülése Reklámok hatásának elkerülése A reklámosok ezért minden lehetőséget megragadnak A reklámosok ezért minden lehetőséget megragadnak Ambient reklám: Ambient reklám: A gerilla reklám egyik fajtája A gerilla reklám egyik fajtája A környezeti elemeket használja fel A környezeti elemeket használja fel Különleges helyekre helyezik el a reklámot Különleges helyekre helyezik el a reklámot

3 Ambient reklám The Economist gazdasági hetilap

4 Outdoor nagy díj Canes reklámfilmfesztivál

5

6 Gerilla reklám, gerilla marketing Az eszköz felhasználásának időpontjában újszerű nem szokványos Az eszköz felhasználásának időpontjában újszerű nem szokványos Hatását a média megsokszorozza Hatását a média megsokszorozza Alternatív szituációk Alternatív szituációk Példa: Példa: szõke hölgyek „azonos jogokért, bánásmódért” tüntetnek a Parlament elõtt, majd már a médiával közösen vonulnak a Blondie nevû szórakozóhely elé, ahol a tulajdonos, miután megdobták egy elõre bekészített tortával, mindenkit meginvitál a nyitóbulira.

7 Vírusmarketing Az emberek valamilyen motiváció, motívum alapján hajlandóak továbbítani az üzenetet az interneten Az emberek valamilyen motiváció, motívum alapján hajlandóak továbbítani az üzenetet az interneten Pl.: ajándék (te is nevess rajta), benfenntesség (nekem megküldik!), csoporttagság (közétek tartozom!) Pl.: ajándék (te is nevess rajta), benfenntesség (nekem megküldik!), csoporttagság (közétek tartozom!) A hagyományos, egyirányú információáramlás többszörösen interaktívvá válik. Many to many! A hagyományos, egyirányú információáramlás többszörösen interaktívvá válik. Many to many!

8 Vírusmarketing Az internetes network fontos elemei: Az internetes network fontos elemei: Mikromarket: földrajzilag távol álló egyéneket fog össze Mikromarket: földrajzilag távol álló egyéneket fog össze Hub: elosztó, csomópont (aktív továbbküldő) Hub: elosztó, csomópont (aktív továbbküldő) Bunch: fürt, a hub-baé kapcsolatban álló személyek Bunch: fürt, a hub-baé kapcsolatban álló személyek

9 Buzz - zsongás Ha egy reklámmal kapcsolatos mindenféle kontaktus elér egy kritikus tömeget, beindul a „zsongás. Ha egy reklámmal kapcsolatos mindenféle kontaktus elér egy kritikus tömeget, beindul a „zsongás. Ez pedig növeli az emlékezeti hatást és a tetszési indexet. Ez pedig növeli az emlékezeti hatást és a tetszési indexet. Mindenki erről beszél! Mindenki erről beszél!

10

11

12 Balatoni nyár

13

14 Feladat Gerilla marketing a reklámban Gerilla marketing a reklámban Gerilla marketing reklám keresése Gerilla marketing reklám keresése Elemzése, bemutatás Elemzése, bemutatás Min 5 oldal maximum 10 oldal Min 5 oldal maximum 10 oldal Fedőlap, tartalomjegyzék, irodalomjegyzék Fedőlap, tartalomjegyzék, irodalomjegyzék Értékelése: 15 pont Értékelése: 15 pont Egyéni munka! Egyéni munka!

15 Félévi gyakorlati jegy Zh: 50 pont Zh: 50 pont Plakát: 15 pont Plakát: 15 pont Gerilla marketing beadandó: 15 pont Gerilla marketing beadandó: 15 pont Összesen: 80 pont Összesen: 80 pont Minimum 41 pont az elégségeshez Minimum 41 pont az elégségeshez Kicsi beadandók a hallgató által elért pontokhoz adhatók hozzá Kicsi beadandók a hallgató által elért pontokhoz adhatók hozzá A zárthelyi dolgozatot legalább 26 pontosra kell megírni. A zárthelyi dolgozatot legalább 26 pontosra kell megírni.


Letölteni ppt "Reklámelmélet Gerillareklám, vírusmarketing. Gerillareklám Reklámok hatásának elkerülése Reklámok hatásának elkerülése A reklámosok ezért minden lehetőséget."

Hasonló előadás


Google Hirdetések