Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Életmód – Harmónia - Egészségtanoda „Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani!” (G.B.Isnaw)

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Életmód – Harmónia - Egészségtanoda „Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani!” (G.B.Isnaw)"— Előadás másolata:

1 Életmód – Harmónia - Egészségtanoda „Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani!” (G.B.Isnaw) Életmód – Harmónia – Egészségtanoda Minőségpolitikája - avagy, egy csacsi tanár álmai - Készítette: Keilbach Józsefné (egészségfejlesztő-tanár, fejlesztő terapeuta) PTE-ETK Népegészségügyi MSc. 2. évf. hallgató november

2 Életmód – Harmónia - Egészségtanoda Elkötelezettség: HatékonyságHatékonyság TörvényességTörvényesség SzakszerűségSzakszerűség Lelkiismeretes munkaLelkiismeretes munka Folyamatos fejlesztésFolyamatos fejlesztés InnovációInnováció és a partnerközpontú működés irántés a partnerközpontú működés iránt

3 Életmód – Harmónia - Egészségtanoda Számomra a minőség: Magas szintű szakmai felkészültség Eklektikus szakmai tudatosság Maximális felelősségtudat Megbízhatóság, alaposság Biztonság minden szinten Tolerancia, és az elfogadtatás segítése EmpátiaHitelesség A mindennapi munkának az egyenletes minőségi teljesítése

4 Életmód – Harmónia - Egészségtanoda Minőségügyi alapelveim: Minőségközpontú szemléletmód Fokozatosság a fejlesztésben A fejlesztések folyamatosságának fontossága A vezetés minőségalapú elköteleződése Partnerközpontúság Folyamatszemlélet (vezetési – tervezési – ellenőrzési – mérési – értékelési feladatok végzése)

5 Életmód – Harmónia - Egészségtanoda Jövőkép: Inkluzív oktatás – nevelésInkluzív oktatás – nevelés Egészségfejlesztő és gyógyítóEgészségfejlesztő és gyógyító „intézménnyé” válás „intézménnyé” válás „Ludas Matyi Akadémia”„Ludas Matyi Akadémia” Pedagógiai Program megvalósulása iskolarendszeren kívüliség iskolarendszeren kívüliség Interdiszciplináris szemléletInterdiszciplináris szemlélet Interszektorális kapcsolati rendszerInterszektorális kapcsolati rendszer Szponzorok sokaságaSzponzorok sokasága EsélyegyenlőségEsélyegyenlőség Hatékony egyéni és közösségiHatékony egyéni és közösségi egészségnevelés és fejlesztés egészségnevelés és fejlesztés

6 Életmód – Harmónia - Egészségtanoda Minőségcélok: Térségi összehangolt szükségletek, igények, hozzáférhetőség, minőségi szakmai szolgáltatásokTérségi összehangolt szükségletek, igények, hozzáférhetőség, minőségi szakmai szolgáltatások Szakmai és szakmaközi működő kapcsolatok SNI-s gyerekek esetébenSzakmai és szakmaközi működő kapcsolatok SNI-s gyerekek esetében Segítő, szolgáltató hálózat kiépítéseSegítő, szolgáltató hálózat kiépítése Erős partnerkapcsolatokErős partnerkapcsolatok Differenciált tanulásszervezési módszertani eljárásokDifferenciált tanulásszervezési módszertani eljárások A személyiség örömforrásának felkutatása  fejlődési út  tehetséggondozásA személyiség örömforrásának felkutatása  fejlődési út  tehetséggondozás Szülők lelki és gyakorlati segítéseSzülők lelki és gyakorlati segítése Szakemberek innovatív speciális szakmai ismereteinek bővítéseSzakemberek innovatív speciális szakmai ismereteinek bővítése

7 Életmód – Harmónia - Egészségtanoda A minőségcélok rendszere tevékenységi körönként a következő: 1.Egészségügyi / népegészségügyi - gyermekek gyakorlati egészségnevelése, fejlesztése - gyermekek gyakorlati egészségnevelése, fejlesztése - képzők képzése - szülők képzése -Betegoktatás Pszichológiai (humanisztikus, pozitív mentálhigiéne, modellek)

8 Életmód – Harmónia - Egészségtanoda 2. Oktatás – nevelés Rogersi pedagógiaRogersi pedagógia Pozitív érzelmi nevelésPozitív érzelmi nevelés Érzelmi IQ fejlesztésÉrzelmi IQ fejlesztés Szociális és társas kompetenciák fejlesztéseSzociális és társas kompetenciák fejlesztése Speciális célcsoportok problémáinak részleges vagy egészleges korrekciójaSpeciális célcsoportok problémáinak részleges vagy egészleges korrekciója A tanulásban akadályoztatott gyerekek fejlesztése (Részletezve!)A tanulásban akadályoztatott gyerekek fejlesztése (Részletezve!) A hiperaktív és figyelemzavarral küzdő gyermekek fejlesztése (Részletezve!)A hiperaktív és figyelemzavarral küzdő gyermekek fejlesztése (Részletezve!)

9 Életmód – Harmónia - Egészségtanoda 3. Szociális Maslow szükséglet elméletének alapjánMaslow szükséglet elméletének alapján történő segítségnyújtás Fenntartott társadalmi kapcsolat:Fenntartott társadalmi kapcsolat: Napsugár és Holdvilág Közhasznú Egyesület

10 Életmód – Harmónia - Egészségtanoda Köszönöm a figyelmet! …ja, a csacsi én vagyok! Irigyeltek?


Letölteni ppt "Életmód – Harmónia - Egészségtanoda „Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani!” (G.B.Isnaw)"

Hasonló előadás


Google Hirdetések