Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Turisztikai kártyák Többféle probléma, sokszínű megoldás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Turisztikai kártyák Többféle probléma, sokszínű megoldás."— Előadás másolata:

1 Turisztikai kártyák Többféle probléma, sokszínű megoldás

2 fizetőeszköz: Széchenyi Pihenő Kártya (pl.: OTP SZÉP kártya) marketing eszköz: kedvezményt biztosító kártya (régiós kártyák, városkártyák, pl.: Hungary Card, Budapest Card) Eltérő feladatok:

3 Az egyik legfontosabb marketing eszköz: előny a szolgáltatónak előny a turistának előny a kibocsátónak Kedvezményt nyújtó kártyák

4 helyi kártya (városkártya) térségi kártya regionális kártya országos kártya Felmerül a kritikus tömeg problémája a költséghatékonyság, a terület mérete és az eredményesség szempontjából. A kártyák területi hatóköre lehet:

5 A jogszabály adta lehetőségek miatt a turizmusban az egyik legfontosabb fizetőeszköz. nagyszámú felhasználó nagyszámú elfogadóhely Ezért a segítségével a turizmusban érintettek jelentős része érhető el. A kritikus tömeg szempontjából tehát stratégiai kérdés az együttműködés. Széchenyi Pihenőkártya

6 Az OTP SZÉP kártya, mint fizetőeszköz és a Hungary Card, mint országos marketing eszköz a belföldi turizmus élénkítése céljából stratégiai együttműködési megállapodást köt. Ennek keretében: az OTP SZÉP kártya tulajdonosok jelentős kedvezménnyel juthatnak hozzá a Hungary Card-hoz, közös marketingkommunikációval érik el a munkavállalókat. Példa az együttműködésre

7 Sokoldalú rendszer, rugalmas megtakarítási lehetőségek, évek óta működőképes modell Hungary Card Egyedülálló példa hazánkban az országkártyára:

8 a belföldi turizmus szolgáltatóinál, a világon egyedülálló módon, kettős technikával működő, átruházható, országos kedvezménycsomag, amely a megvásárlástól január 31-ig felhasználható. A Hungary Card 2012

9 Háromféle szolgáltatási csomaggal kapható: Hungary Card Basic jellemzően felmutatásos kedvezmények Hungary Card Standard megjelennek a nagyértékű megtakarítási lehetőségek, pl. az ingyenes autópálya használat Hungary Card Plus teljeskörű szolgáltatást nyújt Kedvezmények országszerte:

10 diszkont funkció korlátlan alkalommal felhasználható kedvezmények (felmutatós) prepaid funkció adott alkalomszámban rendelkezésre álló, nagyobb összegű megtakarítások (szelvények papír vagy elektronikus alapon) A szolgáltatók részére a bevételkiesés kompenzálása fontos kérdés! A Hungary Card elemei:

11 Ez történhet: papíralapon elektronikusan Az elektronikus nyilvántartás eszköze az ún. e-szelvény, amely tetszés szerint szervezhető csomagokba. A korrekt kompenzálás feltétele a felhasználók és a használati alkalmak nyilvántartása

12 az internet segítségével bármikor széles körben, egyszerűen eljuttatható a kártyatulajdonoshoz egyszerű és könnyen kezelhető a szolgáltató számára is a kártyát elég csak bemutatni a pénztárban rugalmas, év közbeni akciókra alkalmas tetszés szerinti kínálati csomagok képezhetők Az e-szelvények jelentősége:

13 Célok (vendégkör bővítése, IFA fehérítés) Terjesztés (célcsoport, értékesítési csatornák) Hatókör (területi, szektorális) Gazdasági kérdések (ki, kitől, kinek, mennyit?) A válaszokhoz a Hungary Card évtizedes tapasztalatai is felhasználhatók. Kérdések a TDM szervezetek kártyáival kapcsolatban:

14 A változatos igények többféle megoldást, a hatékonyság viszont egységes módszert követelne. Az ellentmondás feloldása: A TDM szervezetek informatikai rendszerének hatékony használata azaz a megfelelő informatikai rendszeren a megfelelő know-how birtokában működőképes platform segítségével kell megoldani a feladatot Ellentmondások!

15 az e-szelvényekben rejlő lehetőségek, az informatikai rendszer, és a tapasztalatok, birtokában piacképes kínálati csomagok képezhetők. Saját arculatú, saját TDM kártyák úgy hozhatók létre, hogy:

16 leghatékonyabb részei lehetnek a TDM kártyarendszerének mobilkommunikációs továbbfejlesztésre alkalmasak több csatornán át is értékesíthetők Az e-szelvényekből képzett virtuális kínálati csomagok:

17 Lehetőségeink és tapasztalataink a TDMSz szolgálatában: elkészítjük a TDM szervezet saját arculatú kártyáját, a grafikai tervezéstől a gyakorlati megvalósításig, a kész plasztikkártya átadásáig történő folyamatot teljes körűen tudjuk menedzselni, átgondoljuk közösen a szükséges elemeket, azok elszámolás-technikáját és működtetési mechanizmusát, majd a kártyarendszerhez a virtuális kínálati csomagokat illesztünk. Az általunk kínált platform egységesítő szerepének jelentősége

18 könnyedén integrálható, az adott terület igényeinek, szolgáltatásainak megfelelően egyedi, ugyanakkor az átjárhatóság és a rugalmasság miatt igény szerint bővíthető (akár a Hungary Card rendszeréből átemelt elemekkel is), tágabb piacot tud elérni, képes több turistát a területre vonzani. Az eredmény a TDM saját kártyája, amely

19 Köszönjük a figyelmet! Hotelinfo Kft.


Letölteni ppt "Turisztikai kártyák Többféle probléma, sokszínű megoldás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések