Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Értékesítés a gyakorlatban, avagy hogyan legyünk sikeresek.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Értékesítés a gyakorlatban, avagy hogyan legyünk sikeresek."— Előadás másolata:

1 Értékesítés a gyakorlatban, avagy hogyan legyünk sikeresek

2 Mire lehet számítani egy új partnernél? ● környezetvizsgálat (honlap, prosik, stb.) ● testbeszéd ● mellékes ráutaló jelek (kitekint, unatkozik, megvárat) ● ajánlott sémát elfogadja-e, ki vezeti a tárgyalást ● szemkontaktus ● metakommunikáció ● öltözet ● segédeszköz a tárgyalás során (támogató vagy bíráló a tárgyalásban) ● megvan – e a tárgyalás íve ● mennyire felkészült

3 Mire kell figyelni egy induló kapcsolatban? ● hozzállás ● kommunikáció ● szokásos kérdések vagy egy-két lényeges dologra ● koncentrál ● reakcióidő ● iparágban elfoglalt szintje ● tárgyalás előtti és utáni kép ● személyiség ● rugalmasság ● milyen a tudásszintje, milyen vezető ● környezet ● tényekre koncentrálás ● kézfogás ● NLP (szemmozgás – agyműködés – típusok) ● emocionális/racionális

4 A kudarcok leggyakoribb oka... ● nem tanul a hibáiból ● nem veszi észre azokat ● szokás


Letölteni ppt "Értékesítés a gyakorlatban, avagy hogyan legyünk sikeresek."

Hasonló előadás


Google Hirdetések