Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A-11-2011-0004 Marketing kampányok megszervezése.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A-11-2011-0004 Marketing kampányok megszervezése."— Előadás másolata:

1 Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése

2 E-hírlevelek rendszeres küldése 2013-ban E-hírlevelek 2013.

3 E-hírlevelek rendszeres küldése 2013-ban E-hírlevelek 2013.

4 E-hírlevelek rendszeres küldése 2013-ban E-hírlevelek 2013.

5 Rádió kampány - július Rádió reklám július között a Velencei-tó partjáról, a Vörösmarty Rádió Panoráma stúdiójából sugározta adását. A rádiószpot az augusztusi nyereményjátékra hívta fel a figyelmet.

6 Az idegenforgalmi szezont megelőző időszak látogatói számának növelése érdekében szervezett VI. Velencei-tavi Hal-, Vad-, Bor- és Pálinkafesztiválhoz kapcsolódó bannerkampány a visitvelenceito.hu oldalonvisitvelenceito.hu Banner kampány május

7 Kiemelt rendezvényhez kapcsolódó banner kampány a visitvelenceito.hu oldalonvisitvelenceito.hu Banner kampány Július

8 A nyári időszakban - visszatérő rendezvények közül - az egyik legtöbb vendégéjszakát generáló többnapos esemény banner kampánya a visitvelenceito.hu oldalon visitvelenceito.hu Banner kampány Július

9 A kampány célja volt, hogy kedvet csináljon a desztinációba irányuló őszi kirándulásokhoz és felhívja a figyelmet az őszi programkínálatra. A Velencei-tó, ősszel is jó ez a hely! című banner kampány a visitvelenceito.hu oldalon szeptember között.visitvelenceito.hu Velencei-tó, ősszel is jó ez a hely! – kampány 2013 ősz

10 A közösségi médiumok közül a Facebook felületen rendszeres információkkal és hírekkel informáltuk a közösség tagjait Az üzenőfalon a visitvelencei-to.hura feltöltött objektumokat osztottuk meg. Megjelenés közösségi felületeken

11 A oldal látogatottsági statisztikák rendszeres nyomon követése, konkurenciáinak feltérképezése, kulcsszavak kiválasztása, elhelyezése, folyamatos tartalom frissítés.www.visitvelenceito.hu Kereső optimalizálás (SEO) A folyamatos tartalomfrissítés a rendszeresen kiküldött hírlevelek tartalmában pontosan nyomon követhető.

12 A ’Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II.’ című, KDOP-2.2.1/A számú pályázathoz kapcsolódó marketingtevékenységek megvalósítása az Európai Unió támogatásával és az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósultak meg. Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése

13


Letölteni ppt "Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A-11-2011-0004 Marketing kampányok megszervezése."

Hasonló előadás


Google Hirdetések