Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk? Kampány: „Hadjárat, rövid ideig tartó, de fokozott erőfeszítéssel végzett tevékenység.”

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk? Kampány: „Hadjárat, rövid ideig tartó, de fokozott erőfeszítéssel végzett tevékenység.”"— Előadás másolata:

1

2 KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk? Kampány: „Hadjárat, rövid ideig tartó, de fokozott erőfeszítéssel végzett tevékenység.”

3 KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk? Cégünk adatai Termék (szolgáltatás/márka), amit a kampány keretében hirdetünk Célcsoport Pozicionálás Kampány Kommunikáció Média Büdzsé Kampány értékelése

4 KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPAJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk? Cégünk adatai Kik vagyunk mi? Mivel foglalkozunk? Mi a fő tevékenységünk? Kik a főbb konkurenseink? Ők most milyen ajánlatokkal vannak jelen a piacon? Milyen a piaci pozíciónk? Piacvezetők vagyunk vagy most szeretnénk betörni a piacra?

5 A termék (szolgáltatás/márka), amit a kampány keretében hirdetünk Melyek a termékünk előnyei – főbb márkaértékek? Ezek közül melyiket szeretnénk előtérbe helyezni? (a kevesebb néha több…) Milyen a termékünk piaci helyzete, megítélése, imázsa, versenytársak hasonló termékei? Hitelességet alátámasztó érvek? Megkülönböztető előny? Termék életciklusa?

6 Célcsoport Jelenlegi célcsoportunk? kor, nem, érdeklődési kör, vásárlóerő… Ettől eltér-e a jelen kampányban megcélzott célcsoport?

7 Pozicionálás Milyen a termékről alkotott kép a vásárló fejében? Szeretnénk-e ezen változtatni? Ez nem feltétlenül = a termék valós értékeivel!

8 Kampány K ampányidőszak meghatározása: Mikor? Meddig? Kampány célja? Pl. Termék ismertségének növelése Forgalom növelése Image kiépítése Készlet „kisöprése”

9 Kommunikáció Célja? Pl.: Egy új termék márkanevének megismertetése a célcsoporttal Meglévő termék megismertetése az új célcsoporttal, vásárlásra ösztönzés Fogyasztott mennyiség növelése új szokás bevezetésével Új felhasználási terület bemutatása A termék pozicionálásának megváltoztatása Hangvétele, stílusa? Kötelezően használt elemek: logó? arculat? Fő üzenet? Szlogen? „kondenzált üzenet”

10 Megszületik a kreatív Menjen át az üzenet… Figyelemfelkeltő Átmegy az üzenet!!! „Lustabiztos” Emlékezetes A kevesebb több! Merjünk változtatni, akár kampány közben!

11 Megszületik a kreatív

12

13

14 Média Kutatások, mérések: célcsoport elérési adatai Média típus kiválasztása Célcsoport! Termék tulajdonságok Termék image Médium tulajdonságai? Költségkeret

15 Büdzsé Mekkora a rendelkezésre álló büdzsé? Hogyan költsük el? Hogyan spórolhatunk?

16 KAMPÁNY ÉRTÉKELÉSE Fordítsunk rá figyelmet! Vegyük figyelembe a korlátait! Változtassunk, ha kell – akár kampány közben is!

17 Köszönöm a figyelmet


Letölteni ppt "KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk? Kampány: „Hadjárat, rövid ideig tartó, de fokozott erőfeszítéssel végzett tevékenység.”"

Hasonló előadás


Google Hirdetések