Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

M0 ÚTGYŰRŰ DÉLI SZEKTOR BŐVÍTÉSE M6 autópálya – 51 sz. főút (12+140-23+200 km sz.) közötti szakasz építési munkáinak előrehaladása.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "M0 ÚTGYŰRŰ DÉLI SZEKTOR BŐVÍTÉSE M6 autópálya – 51 sz. főút (12+140-23+200 km sz.) közötti szakasz építési munkáinak előrehaladása."— Előadás másolata:

1 M0 ÚTGYŰRŰ DÉLI SZEKTOR BŐVÍTÉSE M6 autópálya – 51 sz. főút ( km sz.) közötti szakasz építési munkáinak előrehaladása

2 A beruházás bemutatása

3 Az M0 útgyűrű részeként a Csepel-szigetet érintő szakaszon az M6 autópálya és az 51 sz. főút között a jelenleg még hiányzó 3 sáv kiépítése (a forgalomba helyezést követően 2x3 sáv + leállósávos kiépítés valósul meg, középen elválasztó sávval). Korszerű beton burkolat a jelenleg épülő félpályán. A Csepel-szigetet érintő szakaszon megépül 2 nagy híd műtárgy, és átépül 2 forgalmi csomópont. A Csepel-szigeten összesen 2387 m hosszon 2,5 m magas zajvédő fal épül ki, a halásztelki és a szigetszentmiklósi csomópontok térségében, illetve a Soroksári Duna-ág hídon és az ahhoz csatlakozó szakaszokon.

4 Időtartam Kivitelezői szerződés megkötése: Munkaterület átadása: Szerződött befejezési határidő: A kivitelezést késleltették: A tavalyi év extrém csapadékmennyisége és a hosszú téli időjárás Halászteleken egy, az építést akadályozó ingatlan tulajdonviszonyainak rendezetlensége hosszú időn át A Fővárosi Vízművek vízbázisán történő munkavégzés nehézségei, akadályai Reálisan várható befejezés:2013. II. félév

5 Finanszírozás Projekt az Európai Unió támogatásával, a Közlekedésfejlesztés Operatív Program (85%) és a Magyar Állam (15%) finanszírozásában valósul meg. Kivitelező: M-0 déli ág II. Konzorcium A konzorcium vezetője: A-HÍD Építő Zrt. A konzorcium tagjai: KÖZGÉP Zrt., STRABAG-MML Kft., MAGYAR ASZFALT Kft., COLAS Hungaria Kft. Szerződéses ár: Ft + ÁFA

6 Kivitelezés Az építéshez szükséges területek mintegy 99%-a rendelkezésre áll. A nyomvonalat érintő régészeti munkák befejeződtek. Az építést megelőző közműkiváltások a szénhidrogén vezetékek tekintetében befejeződtek, az egyéb közművek esetében pedig megkezdődtek. A nyomvonal Csepel szigeti szakaszán útépítés tekintetében a földművek alsó rétegeinek építése, illetve töltésalapozási munkák folynak. Komolyabb töltésépítési munkák jelenleg a Bp. XXII. kerületi szakaszon, a nagyobb hidak térségében történnek.

7 Kivitelezés A Hárosi Duna-híd alapozási munkái megkezdődtek, a híd acélszerkezeti elemei legyártásra kerültek, az előkészített szerelőtéren folyamatos az acélszerkezeti elemek összeszerelése, és elkészült a híd betolásához szükséges „szerelőcsőr” is. A halásztelki csomópont lezárása második felében várható. A lezárás a nyomvonalban lévő lehajtó ág hídjának bontása, és a helyére építendő új híd építése, valamint a csomópont használatát lehetővé tevő, ideiglenes forgalomtechnika kialakítása miatt szükséges. A Soroksári Duna-ág híd cölöpözési munkái megkezdődtek, a hídhoz csatlakozó töltések alapozási munkái folynak.

8 Fényképek

9

10

11

12 Köszönöm megtisztelő figyelmüket!


Letölteni ppt "M0 ÚTGYŰRŰ DÉLI SZEKTOR BŐVÍTÉSE M6 autópálya – 51 sz. főút (12+140-23+200 km sz.) közötti szakasz építési munkáinak előrehaladása."

Hasonló előadás


Google Hirdetések