Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Videa bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Videa bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:"— Előadás másolata:

1 Videa bemutatkozás

2 Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. félév I. félév A teljes (15 évnél idősebb) népesség 27%-a, 2,34 millió fő nem olvas rendszeresen nyomtatott lapokat. A teljes (15 évnél idősebb) népesség 45%-a, 3,83 millió fő legalább hetente internetezik.

3 Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. félév – I. félév A éves célcsoport 29%-a, ezer fő nem olvas rendszeresen nyomtatott lapokat. A éves célcsoport 62%-a, ezer fő legalább hetente internetezik.

4 Internetezők – affinitás Online hirdetés: hatékony célzás a fiatal, aktív, városi, diplomás, vezető beosztású és magas státuszú célcsoportok körében internetezők: legalább h etente internetezők affinitás: a teljes lakosságban képviselt súlyához képest Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, né né.

5 Internet használat a éves célcsoport körében internetezők: legalább h etente internetezők affinitás: a teljes lakosságban képviselt súlyához képest Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, né né.

6 Történet  Az Origo saját fejlesztéseként megvalósult Videa 2006 júliusában indult és 2 hónap alatt elérte a napi egyedi látogatószámot. Induláskor megfogalmazott célok:  Magyarország első, és piacvezető videmegosztó szolgáltatásának kiépítése  A piaci igényekek megfelelően egy videófeltöltő és streamelő site építése  A hirdetők számára targetált multimédiás lehetőségek biztosítása  A site növekedése ezt követően is hasonlóan dinamikus maradt, folyamatosan növekvő látogatószámmal és tartalomválasztékkal.  Erősségei: kereshetőség, intelligens ajánló rendszer, folyamatosan bővülő felhasználói tartalomválaszték

7 Tartalmi elemek és szolgáltatások  Címlap  Player oldal (normál ill. csatorna player oldal)  Belépés oldal  Feltöltés oldal  Tagok listaoldal  User saját videói oldal  Player oldal  Listaoldalak kategória legek (legjobb, legújabb, legnézettebb) szabadszavas keresés utáni találat listaoldalak címke listaoldalak tag videói (tag nevére kattintva) csatorna listaoldalak  Saját videók (belépés után)

8 Márkaértékek, hívószavak MÁRKAÉRTÉKEK  Magas látogatószám  Hirdetési szempontból jó targetálhatóság (kategória és címke alapján)  Kiváló képminőség  Szép design, áttekinthető struktúra HÍVÓSZAVAK  „A videómegosztó”  Barátságos  Egyszerű

9 Origo Adhouse elérés Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, november (15+ belföldi internetező közönség)

10 Közönség összetétel – nem, kor Forrás: Szonda Ipsos-Gfk Hungária Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), név. és Szonda Ipsos-Gemius SA gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), átlaga Megjegyzés: megoszlás és affinitás adatok a teljes (15 évesnél idősebb, belföldi) népességhez viszonyítva Jelölés színekkel: a vizsgált Origo termék közönség összetétele Szürkeárnyalatokkal: adott csoport lakosságban képviselt aránya

11 Közönség összetétel – végzettség, településtípus Forrás: Szonda Ipsos-Gfk Hungária Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), név. és Szonda Ipsos-Gemius SA gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), átlaga Megjegyzés: megoszlás és affinitás adatok a teljes (15 évesnél idősebb, belföldi) népességhez viszonyítva Jelölés színekkel: a vizsgált Origo termék közönség összetétele Szürkeárnyalatokkal: adott csoport lakosságban képviselt aránya

12 Közönség összetétel – foglalkozás, státusz Forrás: Szonda Ipsos-Gfk Hungária Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), név. és Szonda Ipsos-Gemius SA gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), átlaga Megjegyzés: megoszlás és affinitás adatok a teljes (15 évesnél idősebb, belföldi) népességhez viszonyítva Jelölés színekkel: a vizsgált Origo termék közönség összetétele Szürkeárnyalatokkal: adott csoport lakosságban képviselt aránya

13 Közönség összetétel – család, főbevásárló Forrás: Szonda Ipsos-Gfk Hungária Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), név. és Szonda Ipsos-Gemius SA gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), átlaga Megjegyzés: megoszlás és affinitás adatok a teljes (15 évesnél idősebb, belföldi) népességhez viszonyítva Jelölés színekkel: a vizsgált Origo termék közönség összetétele Szürkeárnyalatokkal: adott csoport lakosságban képviselt aránya

14 Közönség összetétel – gazdasági aktivitás Forrás: Szonda Ipsos-Gfk Hungária Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), név. és Szonda Ipsos-Gemius SA gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), átlaga Megjegyzés: megoszlás és affinitás adatok a teljes (15 évesnél idősebb, belföldi) népességhez viszonyítva Jelölés színekkel: a vizsgált Origo termék közönség összetétele Szürkeárnyalatokkal: adott csoport lakosságban képviselt aránya

15 Elérés és költséghatékonyság Reach: a célcsoport százalékában (NMA adatok; [origo], index.hu portál szintű napi elérés); CPT: ezer fő elérésének költsége listaáron, alapja offline esetében NMA megjelenésenkénti elérés (RPI), online: gIA átlag napi elérés iwiw.hu, fre .hu, [origo] nyitólap, Index nyitólap Hirdetési formátumok: [origo] 728x90, Fre 468x120, iwiw.hu 728x90, Index 920x110 banner (napi ár), 1/1 színes print, illetve 9x30mp rádió inzert, átlag nap (hétfő-vasárnap), inzert eloszlás: 7-7:15, 8-8:15, 9-9:15, 11-11:15, 12-12:15, 13-13:15, 16-16:15, 17-17:15, 18-18:15 Forrás: Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), 2009.I.félév, teljes népesség (8 515 ezer fő) és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), , 15+ belföldi internetező közönség, fő

16 Elérés és költséghatékonyság Reach: a célcsoport százalékában (NMA adatok; [origo], index.hu portál szintű napi elérés); CPT: ezer fő elérésének költsége listaáron, alapja offline esetében NMA megjelenésenkénti elérés (RPI), online: gIA átlag napi elérés iwiw.hu, fre .hu, [origo] nyitólap, Index nyitólap Hirdetési formátumok: [origo] 728x90, Fre 468x120, iwiw.hu 728x90, Index 920x110 banner (napi ár), 1/1 színes print, illetve 9x30mp rádió inzert, átlag nap (hétfő-vasárnap), inzert eloszlás: 7-7:15, 8-8:15, 9-9:15, 11-11:15, 12-12:15, 13-13:15, 16-16:15, 17-17:15, 18-18:15 Forrás: Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), 2009.I.félév, teljes népesség (8 515 ezer fő) és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), , 15+ belföldi internetező közönség, fő

17 Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, november Teljes havi elérés a 15+ hazai internetezők körében: 3,87 millió fő Az Adhouse és konkurenseinek exkluzív elérése

18 belföldi internetező közönség: (ezer fő) Videómegosztók látogatói: (ezer fő) Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, október A Videa 90 ezres exkluzív elérése a legmagasabb a hazai videó- megosztók között Videómegosztók elérése

19 Havi elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data,

20 Havi elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data,

21 Heti elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. f év. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data,

22 Heti elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data,

23 Napi elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data,

24 Napi elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data,

25  Display (banner) hirdetés: A legelterjedtebb hirdetési forma az interneten. Az internetes oldalakon található statikus vagy dinamikus, álló vagy fekvő, változatos méretű reklámszalag, reklámcsík. A felületre kattintva a hirdető weboldalára juthatunk.  A videa-n belül leaderboard, dobozbanner elhelyezésére van lehetőség Megjelenési lehetőségek

26  Kategória szponzoráció: Adott kategória összes videó player oldala szponzori megjelenést kap, opcionálisan szponzorált player toolbarral, kiemelt linkkel, bannerrel. A megjelenés formája megegyezik a hirdetői csatorna player oldalának szponzorációjával. A hirdetői csatornával szemben a kategória szponzoráció azoknak a hirdetőknek hatékony eszköz, akik nem rendelkeznek saját videó tartalommal és a targetált elérést az erős megjelenéssel szándékoznak kombinálni. A szponzoráció megvásárolható több kategóriára és címkékre targetálva is Megjelenési lehetőségek

27  Player toolbar szponzoráció: A Videa tartalmak lejátszásakor a videó ablak alatt egy úgynevezett "csúszka" mutatja a tartalom hosszát, a hátralévő időt, illetve ennek segítségével tekerhetünk bele a filmbe. A csúszka brandigelhető, átszínezhető, illetve kisebb flash-animációs megoldásra is van lehetőség Megjelenési lehetőségek

28  Multimédiás csatorna: Kiemelt csatorna, ahol a szponzor összes feltöltött videója megtekinthető. A szponzorált videótartalmakhoz egyedi player oldal is tartozik, amely szintén brandingelhető. A szponzorált videó a találati listaoldalakba is bekerül, méghozzá itt is egyedi módon. A megjelenés elemei: kiemelt csatornadoboz nyitóoldalon, egyedi, skinezett player oldal, 250x250-es banner-beépítési lehetőség, kiemelt link, keresési oldalon skinezett találati modul, korlátlan inventory, igény szerint alcsatorna struktúra kiépítése. A megjelenés mellé támogató felületeket adunk

29  Címlapi kiemelt videó: A címlapi kiemelt dobozban való megjelenés nagy mértékben növeli a szponzor videójának nézettségét. A videóhoz 160x120 méretű thumbnail kapcsolódik. Videó tartalomtól függően a megjelenés videó megtekintést jelent naponta. Opcionálisan: a Videa címlapi "kiemelt videó" dobozba 160x120 méretű kép tölthető fel és külső oldalra is linkelhet Megjelenési lehetőségek

30  Címlapi ajánlott videó: A címlapi videó ajánló sor középső 3 dobozában videó megjelenés vásárolható meg, fixen vagy rotálva. Az ajánlott videóhoz 120x90 méretű thumbnail kapcsolódik Megjelenési lehetőségek

31  Videóhirdetési megoldás: Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket a videa-n belül lévő videókban vagy azok környezetében helyezhetünk el.  Ticker text: A szöveges hirdetés (ticker text) a videó lejátszás közepén úszik be a lejátszó képernyőbe és kattintható. A hirdetés szövege lejátszás közben egyszer vagy többször megjeleníthető. A szöveg paraméterei (betűtípus, méret, szín) hirdetői igény alapján alakíthatók. Kategória és címke alapján targetálható Megjelenési lehetőségek

32  Pre-roll videószpot:Nem átugorható, minden videó előtt lejátszódó maximum 10 mp hosszúságú reklám videó. Kategória és címke alapján targetálható Megjelenési lehetőségek

33  Post-roll videószpot: Minden videó után lejátszódó maximum 30 mp hosszúságú reklám videó. Kategória és címke alapján targetálható. A reklám videó spot lejátszása nem állítható meg és a lejátszás nem pörgethető előre Megjelenési lehetőségek

34  Logó a playerben: A 95x45 vagy 65x65 méretű hirdetői logó a videó teljes hosszában megjelenik és kattintható. Kategória és címke alapján targetálható.  Banner a playerben: A playerben futó banner a videó elejétől jelenik meg és kattintható. A banner a user által bezárható. Kategória és címke alapján targetálható Megjelenési lehetőségek

35  Hírlevél: A Videa hírlevél heti rendszerességgel kerül kiküldésre 339 ezer címre. A hírlevélben az aktuális újdonságokról tájékoztatjuk a felhasználókat és minden hírlevélben 5 videót emelünk ki. Megjelenési lehetőségek:  videó cím, videó thumbnail (videó player oldalra linkel)  videó leírás Megjelenési lehetőségek

36 Csomag megjelenési lehetőség Csatorna menüpont a fejlécben Kiemelt link a player oldalon Csatorna listaoldal (skin nélkül) rPZZXKDM8mtdF2HT

37 Csomag megjelenési lehetőség Skinezett csatorna listaoldal Skinezett player oldal martini-alkohol-buli-haverok-3UNIgcvo8sLxk3HX Csatorna doboz a címlapon Kiemelt megjelenés normál listaoldalon

38 Csomag megjelenési lehetőség Fre kilépő oldali embed player ajánló Ticker text a lejátszás közben jason-luc-7cw7OGC1RAwLXbQv

39 Csomag megjelenési lehetőség Megjelenés Videa hírlevélben Lejátszás végi ajánló Iwiw kilépő embed player ajánló

40 Csomag megjelenési lehetőség Csatorna listaoldal az iWiW Videa alkalmazásban iWiW Videa player megjelenés és ajánlott csatornák

41 Megjelenési csomagok összehasonlítása

42 Miért a videa?  Legnagyobb hazai videómegosztó  Magas látogatószám  Jó targetálhatóság (kategória és címke alapján)  Egyedi videóhirdetési megoldások, pl: csúszka szponzoráció  Vírusmarketing kampányok  Fiatal célcsoport elérése

43 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Videa bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:"

Hasonló előadás


Google Hirdetések