Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Dél-alföldi Regionális Marketing Igazgatóság

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Dél-alföldi Regionális Marketing Igazgatóság"— Előadás másolata:

1 Dél-alföldi Regionális Marketing Igazgatóság
Dél-alföldi régió Dr. Albel Andor marketing igazgató Magyar Turizmus Zrt. Dél-alföldi Regionális Marketing Igazgatóság 5700 Gyula, Erkel tér 1. Tel: 66/

2 Pusztákkal ölelkező folyók
A Duna, Tisza, Maros, Körösök, Berettyó folyókkal gazdagon átszelt síkság jó lehetőséget kínál az aktív pihenésre: vízi turizmusra, evezésre, sétahajózásra, horgászatra, lovaglásra, vadászatra, vagy a szinte érintetlen természeti táj és az állatvilág megfigyelésére.

3 Csodatévő termálvizek a Dél-alföldön
Gyula - Várfürdő Csodatévő termálvizek a Dél-alföldön Mórahalom – Erzsébet fürdő Kiskunmajsa - Jonathermál Orosháza - Gyopárosfürdő

4 Élményfürdők Kiskunmajsa - Jonathermál Gyula - Várfürdő
Tiszakécske –Tisza-parti Thermálfürdő

5 Kultúra és örökség Ópusztaszer – Feszty-körkép
Szeged – Móra Ferenc Múzeum Cifra palota Kecskemét

6 Hungaricumok hazája Pick szalámi Csabai kolbász Gyulai kolbász
Szegedi és kalocsai paprika Makói hagyma Kecskeméti barackpálinka Békési szilvapálinka Bajai és szegedi halászlé Halasi csipke

7 Fesztiválok, szabadtéri színházak
Szegedi Szabadtéri Játékok Gyulai Várszínház Kecskeméti Hírös Hét Fesztivál Gasztronómiai fesztiválok: Csabai Kolbászfesztivál, Nemzetközi Tiszai Halfesztivál (Szeged), Bajai Halászléfőző Népünnepély, Csabai Sörfesztivál és Csülökparádé

8 A számok tükrében…

9 Dél-alföldi régió kereskedelmi szálláshelyek forgalma 2007
Külföld Belföld Összes 109198 361135 470333

10 Átlagos tartózkodási idő/nap
Szálloda öszesen 2,0 Gyógyszálló 2,7 Wellness szálló 1,7 Panzió 2,4 Turistaszálló 3,0 Ifjúsági szálló 4,9 Üdülőház 3,5 Kemping 5,0

11 Vendégforgalom küldő országok szerint 2007
Európai országok összesen: 22,2%; egyéb külföld: 1% ; Belföld: 76,8 %

12 Kereskedelmi szálláshelyek vendégforgalma a Dél-alföldi régióban

13 Kereskedelmi szálláshelyek vendégforgalma a Dél-alföldi régióban

14 Turizmusfejlesztés a regionális turisztikai stratégia tükrében
Régióspecifikus turisztikai image megteremtése Termálvízen,népi hagyományokon, táji adottságokon alapuló termékfejlesztés: Alföld SPA védjegy és minőségbiztosítási rendszer Egészségturizmus: Jól pozícionált gyógyhelyek és wellness központok, hozzájuk kapcsolódó szálláshelyek kialakítása Kecskemét: Csúszdapark

15 Turizmusfejlesztés a regionális turisztikai stratégia tükrében II.
Konfernciaturizmus Nagy befogadóképességű konferenciaközpontok építése: Szeged, Kecskemét, Gyula Kulturális és örökségturizmus: kulturális és épített örökség turisztikai hasznosítása; lovas és falusi turizmus, aktív-sportturizmus, gasztronómia és borturizmus fejlesztése, rendezvények támogatása Kecskemét: Városháza Lovasbemutató

16 KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET!


Letölteni ppt "Dél-alföldi Regionális Marketing Igazgatóság"

Hasonló előadás


Google Hirdetések