Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Sikeres pályázás az EU-ban - Pályázatírói Információs Nap (2009. április 28., Budapest) NCA-NK-08-D-P-0053 Forrásteremtés Együtt a Munkaerőpiac Fejlesztéséért.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Sikeres pályázás az EU-ban - Pályázatírói Információs Nap (2009. április 28., Budapest) NCA-NK-08-D-P-0053 Forrásteremtés Együtt a Munkaerőpiac Fejlesztéséért."— Előadás másolata:

1 Sikeres pályázás az EU-ban - Pályázatírói Információs Nap (2009. április 28., Budapest) NCA-NK-08-D-P-0053 Forrásteremtés Együtt a Munkaerőpiac Fejlesztéséért Alapítvány április 28.

2 A civil szektor hazánkban Ma Magyarországon mintegy 50 ezer civil szervezet A civil társadalom szerepe: –társadalmi kohézió erősítése –az esélyegyenlőség biztosítása –érdekképviselet és lobby, politikai nyomásgyakorlás etc. Problémák: Forráshiány Kapacitáshiány szakmai kompetencia etc.

3 Először a Brandépítés pl.társadalmi célú kampányokkal(TCR) - 1%-os kampányok Először a Brandépítés pl.társadalmi célú kampányokkal(TCR) - 1%-os kampányok Adománygyűjtő Direct mail (magánszemély és céges, a top 200 szerepe) Adománygyűjtő Direct mail (magánszemély és céges, a top 200 szerepe) Charity Gálák Charity Gálák Pályázatok Pályázatok Hogyan döntsük el, hogy a DM nekünk való-e? Forrásteremtés különböző fajtái

4 Társadalmi célú kampány (külhoni) Esélyegyenlőség

5 Társadalmi célú kampány (külhoni) AIDS

6 Társadalmi célú kampány (külhoni) Női képviselőnők számának emelése

7 TCR Magyarországon (esélyegyenlőség)

8 Társadalmi célú kampány Magyarországon

9 TCR speciális fajtája: 1%-os KAMPÁNYOK Magyar Rákellenes Liga 2002 A kampány eredménye: 12 millió Ft

10 1% KAMPÁNYOK Magyar Rákellenes Liga, 2003 A kampány eredménye: Ft

11 1% KAMPÁNYOK Pető Intézet, 2002 A kampány eredménye: 42 millió Ft A kampány eredménye: 42 millió Ft

12 1% KAMPÁNYOK Együtt a Leukémiás Gyermekekért Alapítvány, 2006 A kampány eredménye: 72 millió Ft

13 1% KAMPÁNYOK Együtt a Leukémiás Gyermekekért Alapítvány, 2008 A kampány eredménye: 198 millió Ft

14 Pető Alapítvány nov. Pető Alapítvány DM kampány Direkt mail

15 Direkt mail Pető Alapítvány DM Nekik lassabban forog a kerekük, de mi felpörgethetjük!

16 Sikeres pályázás az EU-ban-Pályázatírói információs nap Pályázatírói Információs Nap célja: Munkaerő-piaci esélyegyenlőségét előmozdító civil szervezetek pályázati aktivitásának fokozása, (UMFT illetve közvetlenül Brüsszelbe beadható) A pályázatírásban, projekt menedzselésében gyakorlattal rendelkező, szakemberek ismereteinek, tapasztalatainak átadása Rendezvényünk különlegessége, hogy az UMFT keretében megnyíló lehetőségek ismertetése mellett segítséget nyújt a brüsszeli közösségi programokba való sikeres pályázáshoz is. A bénító forráshiányra az egyik leghatékonyabb megoldást az Uniós pályázati források fokozott felhasználása jelentheti.

17 Köszönöm a figyelmet! Fodor Zsuzsa Kuratórium elnöke EMFA Nemzeti Civil Alapprogram Nemzetközi Civil Kapcsolatok és Európai Integráció Kollégiuma által támogatott projekt


Letölteni ppt "Sikeres pályázás az EU-ban - Pályázatírói Információs Nap (2009. április 28., Budapest) NCA-NK-08-D-P-0053 Forrásteremtés Együtt a Munkaerőpiac Fejlesztéséért."

Hasonló előadás


Google Hirdetések