Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

11. Az ambassador-modell. Az adatbázissal kapcsolatos követelmények.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "11. Az ambassador-modell. Az adatbázissal kapcsolatos követelmények."— Előadás másolata:

1 11. Az ambassador-modell. Az adatbázissal kapcsolatos követelmények

2 A direkt marketing motorja ADATBANK Értéke: a fogyasztóról rendelkezésre álló információk mennyiségétől és minőségétől függ - levelezési névsor - ügyféltörténeti lista Befektetés: későbbi kommunikáció sarokköve

3 A marketing adatbázis felépítése

4 Ambassador-modell Érdektelenek (az adott időszakban nem potenciális vevő)  Tájékozatlanok (ebben a körben kereshetők az érdeklődők)  Érdeklődők (tájékoztatás, adataik rögzíthetők)  Első vásárlók, kipróbálók (megelégedettség elérése, kapcsolat ápolása)  Visszatérő vásárlók (cég iránti bizalom kialakul)  Törzsvásárlók (pozitív kapcsolat, párbeszéd elmélyítése)  Nagykövetek (lojálisak, elkötelezettek, a terméket maguk is ajánlják)


Letölteni ppt "11. Az ambassador-modell. Az adatbázissal kapcsolatos követelmények."

Hasonló előadás


Google Hirdetések