Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Stratégia célrendszer Vállalati küldetés Vállalati küldetés Vállalat alapvető célja, rendeltetése Vállalat alapvető célja, rendeltetése A betölteni kívánt.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Stratégia célrendszer Vállalati küldetés Vállalati küldetés Vállalat alapvető célja, rendeltetése Vállalat alapvető célja, rendeltetése A betölteni kívánt."— Előadás másolata:

1

2 Stratégia célrendszer Vállalati küldetés Vállalati küldetés Vállalat alapvető célja, rendeltetése Vállalat alapvető célja, rendeltetése A betölteni kívánt gazdasági, társadalmi szerep A betölteni kívánt gazdasági, társadalmi szerep A vállalat megtartandó/elérendő értékei A vállalat megtartandó/elérendő értékei A követendő viselkedési normák A követendő viselkedési normák

3

4 A marketing mint átfogó vállalati koncepció egy rendszert alkot: A marketing mint átfogó vállalati koncepció egy rendszert alkot: Területei: Területei: A marketing mint filozófia A marketing mint filozófia A marketing mint módszer A marketing mint módszer A marketing mint szervezeti elv A marketing mint szervezeti elv

5

6

7 Stratégia Növekedési startégia Növekedési startégia Meglévő termék, meglévő piac Meglévő termék, meglévő piac Meglévő termék, új piac Meglévő termék, új piac Új termék, meglévő piac Új termék, meglévő piac Új termék, új piac Új termék, új piac Versenystratégia Versenystratégia Tömegtermelés, költségvezető pozíció Tömegtermelés, költségvezető pozíció Egyedi jelleg, differenciálás Egyedi jelleg, differenciálás Szelektív piaci aktívitás Szelektív piaci aktívitás

8

9 Piackutatás Piacok fő jellemzői: Piacok fő jellemzői: Piaci volumen Piaci volumen Konkurensek száma, piaci részesedésük Konkurensek száma, piaci részesedésük A saját termék iránt szóba jövő üzleti partnerek köre és piaci ereje A saját termék iránt szóba jövő üzleti partnerek köre és piaci ereje Potenciális vevőkör, esetleg név és címlistával Potenciális vevőkör, esetleg név és címlistával

10 MARKETING ESZKÖZÖK Marketing eszközök = marketing mix : Termék- és választékpolitika Termék- és választékpolitika Ár- ás kondíciós politika Ár- ás kondíciós politika Piacorientált árképzés Piacorientált árképzés Költségorientált árképzés Költségorientált árképzés Értékesítési és elosztási politika Értékesítési és elosztási politika Értékesítés ösztönző/kommunikációs politika Értékesítés ösztönző/kommunikációs politika

11 Termék- és választékpolitika

12

13 KÖLTSÉGALAPÚ ÁRKÉPZÉS

14 Kondíciós politika Áralakítás, árpolitika melletti további kondiciók: Áralakítás, árpolitika melletti további kondiciók: A szállítási és fizetési feltételek A szállítási és fizetési feltételek Árdifferenciálás, speciális áreltérések Árdifferenciálás, speciális áreltérések Engedmények, províziók Engedmények, províziók Nemzeti gyártókapacitás bevonása Nemzeti gyártókapacitás bevonása Finanszírozási módok Finanszírozási módok Speciális csomagolás, szállítás Speciális csomagolás, szállítás Biztosítás Biztosítás járulékos eszközök és szolgáltatások járulékos eszközök és szolgáltatások

15

16

17 Köszönöm a figyelmet !


Letölteni ppt "Stratégia célrendszer Vállalati küldetés Vállalati küldetés Vállalat alapvető célja, rendeltetése Vállalat alapvető célja, rendeltetése A betölteni kívánt."

Hasonló előadás


Google Hirdetések