Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A T L Nyomtatott sajtó Szabadtéri eszközök Televízió-rádió Internet B T L Direkt marketing Vásárlásösztönzés Vásárláshelyi reklám Eseménymarketing Vásárok,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A T L Nyomtatott sajtó Szabadtéri eszközök Televízió-rádió Internet B T L Direkt marketing Vásárlásösztönzés Vásárláshelyi reklám Eseménymarketing Vásárok,"— Előadás másolata:

1

2 A T L Nyomtatott sajtó Szabadtéri eszközök Televízió-rádió Internet B T L Direkt marketing Vásárlásösztönzés Vásárláshelyi reklám Eseménymarketing Vásárok, kiállítások Szponzorálás Személyes eladás Public Relations Nyomtatványok Az elemek egymást erősítik: integrált marketingkommunikáció

3 3 Formái : SZEMÉLYES Két személyes A leghatékonyabb Kétirányú, közvetlen Szerepcsere lehetséges CSOPORTOS Homogén csoport Térben, időben elkülönülő Késleltetett visszacsatolás TÖMEG Heterogén sokaság Térben és időben távol Legkisebb kontaktusköltség Többlépcsős terjedés Véleményirányítók szerepe Média vagy csoportvezér A kapcsolat jellege PRIMÉR Nincs technikai eszköz SZEKUNDER Kibocsátónak szükséges technikai eszköz TERCIER Mindkét félnek szüksége Technikai eszköz

4 A kommunikáció folyamata Kódolás a kibocsátó és a befogadó közös kódkészlete ikonikus kódazonos jelentéstartalom index kódutal a jelentéstartalomra szimbolikus kódszűk csoport, társadalmi konvenció Kibocsátó – Kódolás - Üzenet – Dekódolás – Befogadó Zaj Visszacsatolás zaj Kommunikációs környezet Zaj Kommunikációs zajhibás kódolás Csatornazaja közvetítő csatorna hibája Környezeti zajkörnyezetben fellépő zavaró tényező

5 Empátia Motiváció AIDA modellfigyelem – érdeklődés – vágy – cselekvés Attention – Interest – Desire - Action Társadalom vizsgálata - célcsoport Értékrend torzítása Manipuláció, irritáció, valótlan állítás Reklámtörvény, reklámetikai kódex, versenytörvény

6 Vevői elképzelések és benyomások összessége, mely a döntést befolyásolja, s hat a versenyképességre. Objektív és szubjektív elemekből áll. Fajtái Tárgya szerint:vállalati, termék, márka- imázs-transzfer Kialakulása szerint:spontán, tudatos Időpont alapján:jelenlegi, kívánatos (jövőbeni) Imázsra ható tényezők Vállalati Versenytársakhoz hasonlítva Környezeti Személyiség alapján

7 Tudatosan megtervezett és felépített és folyamatosan használt vállalati önábrázolás és magatartás. Jelentősége Azonosít és megkülönböztet Minősít Állandóságot sugall (térbeli, időbeli) Irányító mechanizmus eszköze Gazdaságos A szolgáltatás minőségének meghatározója Összetevői Cégfilozófia és cégkultúra Vállalati kommunikáció - szlogen Vállalati magatartás Vizuális jegyek: Logó Színvilág Betűtípus, tipográfia Nyomtatványok, levelek Formaruha Épületek, járművek

8 1. Helyzetfelmérés Jelenlegi piaci helyzet Erős és gyenge pontok Célkitűzések Történet, kultúra, belső értékek Eddigi kommunikáció Külső imázs 2. Tervezés Ajánlatok, tervjavaslatok Döntés Arculati kézikönyv Tesztelés 3. Megvalósítás Ütemterv Felelős személyek Belső – külső indítás Változások menedzselése 4. Ellenőrzés, visszacsatolás

9


Letölteni ppt "A T L Nyomtatott sajtó Szabadtéri eszközök Televízió-rádió Internet B T L Direkt marketing Vásárlásösztönzés Vásárláshelyi reklám Eseménymarketing Vásárok,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések