Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában Mányai Csaba.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában Mányai Csaba."— Előadás másolata:

1 Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában Mányai Csaba

2 Válság van…

3 ami tegnap még működött, az ma már nem versenyképes

4

5

6

7 új eszközök új technikák új csatornák ami nem elég új eszközök új technikák új csatornák amire szükség van + új szemlélet új logika új struktúra

8 többre van szükség az újrafestésnél

9

10 10 a siker minden esetben mások döntésein múlik

11 a döntések kontextusa alapvetően megváltozott

12 3 trend ami megváltoztatja a marketing világát

13 a valóság szerkezete

14 fogyasztók működése

15 a valóság szerkezete az üzleti érték forrása fogyasztók működése

16 terep ellenfél fegyver

17 hálózati valóság valóság szerkezete fogyasztók működéseüzleti érték forrása

18 a változás 4 pillére Hálózati Valóság

19 hálózati valóság aktív részvétel valóság szerkezete fogyasztók működéseüzleti érték forrása

20 20 akik vasút mellett laknak, hozzászoknak a zajhoz

21 21 aktív részvétel… soha nem látott mértékű bizalmatlanság, elutasítás és reklámkerülés

22 kontroll és multitask

23 és… … részt is vesznek

24 élmény gazdaság hálózati valóság aktív részvétel valóság szerkezete fogyasztók működéseüzleti érték forrása

25

26 áru elvesz, kinyer termék készít szolgáltatás nyújt élmény rendez árusodás személyre szabás Joseph Pine: Experience Economy

27 ez már egy új világ

28 útkereszteződéshez értünk

29 egy új marketing logikára

30 hogyan érhetünk el hatást az új világban?

31 Gondolkodjunk fordítva!

32 Marketing Interakció Tervezés

33 közösségi környezet termék környezet reklám környezet márka élmény érintkezési pont kreatív engagement menedzsment egy összefüggő rendszer

34 Mi áll a változás útjában? a régi szemlélet bebetonozva rutinba és struktúrába

35 Köszönöm a figyelemet! És ha bárkinek kérdése volna, keressen bátran!

36 átlagos hagyományos TV reklám kampány átlagos „kiérdemelt figyelem” kampány


Letölteni ppt "Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában Mányai Csaba."

Hasonló előadás


Google Hirdetések