Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A blog hatása az üzleti életre Berényi Konrád Onlinemarketing.hu Kft. 2006. május 29. Web 2.0 Symposium.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A blog hatása az üzleti életre Berényi Konrád Onlinemarketing.hu Kft. 2006. május 29. Web 2.0 Symposium."— Előadás másolata:

1 A blog hatása az üzleti életre Berényi Konrád Onlinemarketing.hu Kft május 29. Web 2.0 Symposium

2 A blog hatása az üzleti életre Van-e hatása? A válasz egyértelműen: igen.

3 Mi a blog? Az üzlet számára: kommunikációs csatorna személyes aktuális interaktív

4 Hol lehet szerepe? amikor a cégről írnak amikor a cég hirdet amikor a cég csinál blogot

5 Amikor a cégről írnak avagy hírek és pletykák - a szóbeszéd és a blog Nevezzük így: Homár jelenség Hallok, látok valamit Történik velem valami Megtetszik egy termék Nem tetszik egy termék Be akarok szólni >>> Megírom Mit kezdjen a cég? >>> Az már a cég döntése. A jó válasz kulcsa: a blogszféra ismerete a tényeket el kell ismerni nem szabad hazudni hitelesen kell tájékoztatni Veszélyek: nem reagálunk, akkor a pletyka terjed túlreagálunk, akkor felhívjuk magunkra a figyelmet megsértődünk, akkor célponttá válunk el akarjuk hallgattatni: üggyé válik és sokkal nagyobb nyilvánosságot kap

6 nem a hagyományos hirdetésekről (pl. banner) beszélünk azt használjuk ki, ami a blogok sajátja véleményt írnak célzottak hitelesek Hogyan hirdessünk? indirekt módon exkluzív információk (kiszivárogtatás) részt veszünk a blog életében (kommentezés) direkt módon támogatjuk a blogot (Blogteren a Világpolgár >>> Wizzair) felajánlunk kipróbálásra terméket (szolgáltatást) befolyásoljuk a tartalmat akciókkal (ha ír rólunk, jutalmat kap)  példa: maczot Amikor a cég hirdet

7 a cél a kommunikáció a blog egy folyamat, nem maga a cél! Lehetőségek belső (hír; közös munka; tudásbázis) külső >>> ez van fókuszban médiának szóló (folyamatos sajtókapcsolatok) ügyfélszolgálati blog szakértő blog Mikor kell a blog legyen mondanivaló >>> sokat akarunk/kell kommunikálnunk rendelkezünk versenyelőnnyel sokan blogolnak a preferált célcsoportunkból ki akarunk emelkedni Amikor a cég csinál blogot

8 A jó nyilvános vállalati blog Rendszeresen van frissítve Hiteles Betekintést nyújt a cég működésébe

9 Valami plusz nagyobb forgalom, mint a vállalati oldalon jobb találat a keresőkben folyamatos önképzés

10 Hatások érezhető versenyelőnyök pezsgőbb kommunikáció jobb visszacsatolás direkt üzenetek információmegosztás

11 Egy blog, ami engem idehozott: onlinemarketing.blog.hu Hát nem megéri?...és egy blog, ami segít továbblépni: bizblog.hu


Letölteni ppt "A blog hatása az üzleti életre Berényi Konrád Onlinemarketing.hu Kft. 2006. május 29. Web 2.0 Symposium."

Hasonló előadás


Google Hirdetések