Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Magyar Fogyasztó 50+ konferencia Bíró Gábor Client Service Director Initiative.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Magyar Fogyasztó 50+ konferencia Bíró Gábor Client Service Director Initiative."— Előadás másolata:

1 Magyar Fogyasztó 50+ konferencia Bíró Gábor Client Service Director Initiative

2 2 Általános percepció Részlet a Sivatagi Show c. filmből

3 3 Meghatározó létszámú csoportról beszélünk.... A népesség megoszlása Németországban kor és nem szerint Forrás: initiative Hamburg

4 4...amelynek száma folyamatosan növekszik... Népesség előrejelzés 2050-re - Németország Forrás: initiative Hamburg

5 5...és amelynek vásárló ereje magas

6 6 A tények egyre növekvő számú dedikált termékekhez vezetnek

7 7 Szemléletváltás Isabella Rossellini és a Lancome

8 8 Szemléletváltás L’oreal hajápolás és Catherine Deneuve

9 9 Szemléletváltás Karen Graham és az Estée Lauder – A visszatérés

10 10 Új piacok felfedezése NTT DoCoMo – Raku Raku

11 11 Azonban a tények felismerése nem azonos az üzleti sikerrel A Gerber eset

12 12 Az idősebbek számára tervezett termékek mindenkinek szólnak

13 13 És persze ne feledjük el a befektetés részét sem

14 14 Behatárolható médiafogyasztás Az 50+ szabadidős tevékenységére fordított időmegoszlása - Hollandia Forrás: initiative Amszterdam

15 15 Behatárolható médiafogyasztás 50+ médiára fordított idő megoszlása - Hollandia Forrás: initiative Amszterdam

16 16 Behatárolható médiafogyasztás 50 év felettiek szabadidős tevékenysége - Németország Forrás: initiative Hamburg

17 17 Behatárolható médiafogyasztás Médiatípusok elérés az 50 felettiek körében - Írország Heavy Reach Index High Reach, Very Efficient Optimal Media High Reach, Less Efficient Reach Builder Low Reach, High Efficiency Niche Targeting Low Reach, Low Efficiency Question Use Forrás: initiative Dublin

18 18 Mégis a legnagyobb kihívás egy élő pozíciójú termék kommunikációja az 50 feletti korosztálynak

19 19 Persze az sem mindegy, hogyan... Volkswagen Zentrum, Fulda

20 20 Rövidtávú profit és hosszútávú túlélés A 60 év feletti lakosság aránya a teljes lakosságból Forrás: UN Population Division

21 21 Nintendo: a növekedési pontenciál ebben a célcsoportban (is) van

22 22 Köszönöm a figyelmet! Bíró Gábor


Letölteni ppt "Magyar Fogyasztó 50+ konferencia Bíró Gábor Client Service Director Initiative."

Hasonló előadás


Google Hirdetések