Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”"— Előadás másolata:

1 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Egy potenciális referencia- intézmény hétköznapjai Hajós Éva igazgató, közoktatási szakértő I. Béla Gimnázium Szekszárd

2 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Szekszárd gimnáziumként fiatal intézménye Fejlődő, keresett Diákbarát, családias légkör Informatikai profil Átlagosnál jobb eredmények Több tehetségígéret kellene… Tartunk a megszokottól eltérő problémáktól… Mások is a családias légkört hangsúlyozzák… V á l t o z t u n k Kompetencia alapú kétszintű érettségi, új felvételi pontszámítás Országos kompetenciamérés eredményei Központi írásbeli vizsga Ötéves gimnáziumi képzés

3 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Stratégia: új jövőkép Differenciált, emelt szintű képzés; átjárhatóság, szabad tanárválasztás A tanulási folyamat aktív részese legyen a diák Alkalmazható tudás közvetítése Fejlesztés központú tehetséggondozás Együttműködés, partnerség hangsúlyozása IKT alkalmazás HEFOP TIOK Kompetencia alapú programcsomagok alkalmazása (IKT) hangsúly az osztálytermi folyamatokon Horizontális tanulás: műhelymunka, képzések Jó gyakorlatok átadása konzorciumon belül és kívül (kiskonferenciák, bemutatók) Együttműködések az általános és középiskolákkal Közösségi tehetséggondozás Civil kapcsolatok erősödtek

4 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt A sikeres HEFOP projekt „utóélete” KOMPont Szekszárd-Szedres EGYÜTT a TÁMOP projektben Tehetséggondozó Középiskola Elnyertük a Tehetséggondozó Középiskola címet Önkéntes intézményi integráció - társulási fenntartás I.Béla Gimnázium, Informatikai Szakközépiskola,Kollégium, Általános Iskola és Óvoda A „Bélában” mindig történik valami A „Bélában” az egyéniséget elfogadják, a tehetséget felkarolják Ki mit tud?

5 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „Jó gyakorlataink” Kompetencia alapú képzés és elterjesztése: matematika, magyar nyelv és irodalom integráltan, angol és német nyelv, életpálya-építés: művészetek Komplex tehetségfejlesztő program Nemzetközi projektek, szervezési projekt IKT alkalmazás Diákbarát oktatásszervezés Konzultatív vezetői szerepek Team-munka (kis projektek): TÁMOP-teamek: IKT-, Tehetség-, Intézményfejlesztő-, 2 módszertani adaptációs team nemzetközi, arculatépítő, AJKP és minőség-team + a szakmai munkaközösségek

6 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Új szerepek Van idő az elmélyülésre is

7 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Köszönöm a figyelmüket! HAJÓS ÉVA IGAZGATÓ, KÖZOKTATÁSI SZAKÉRTŐ tel.: 30/

8 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Projekt megnevezése: 21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció (TÁMOP / ) Főkedvezményezett: Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap, az Európai Regionális Fejlesztési Alap és a Magyar Állam társfinanszírozásával valósul meg. „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt


Letölteni ppt "„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”"

Hasonló előadás


Google Hirdetések