Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MLE MFB 2005. október 7. Szabadka – Szerbia és Montenegro Az ipari parkok és a logisztikai központok, mint a Duna- Tisza-Körös-Maros Eurorégió esélye és.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MLE MFB 2005. október 7. Szabadka – Szerbia és Montenegro Az ipari parkok és a logisztikai központok, mint a Duna- Tisza-Körös-Maros Eurorégió esélye és."— Előadás másolata:

1 MLE MFB október 7. Szabadka – Szerbia és Montenegro Az ipari parkok és a logisztikai központok, mint a Duna- Tisza-Körös-Maros Eurorégió esélye és jövője Európai fő közlekedési úthálózat és azok fejlesztési tervei Dr. Ruppert László, ügyvezető igazgató KTI – Közlekedéstudományi Intézet Kht.

2 Tartalom Gazdasági növekedés – közlekedés Közlekedési munkamegosztás Hálózatfejlesztés (TEN-T, Helsinki folyosók, TINA hálózat)

3

4 A közlekedés növekedése az EU 25-ben Forrás: Eurostat

5 Főbb adatok az EU-25 közlekedéséről (2002)  7,5 millió személy a szállítási ágazatban (ebből 32% a raktározás, elosztás, rakodás, logisztika, stb. területén);  A háztartások jövedelmük 14%-át költik közlekedésre (745 milliárd Euro);  Áruszállítási teljesítmény: 4764 tkm/fő – ebből: 72% közút, 16,4% vasút, 6,0% belvízi közlekedés, 5,6% csővezeték. Forrás: Eurostat

6

7 Gazdasági növekedés az M5-ös autópálya mentén (I.)

8 Gazdasági növekedés az M5-ös autópálya mentén (II.)

9 Közlekedési munkamegosztás az EU-15-ben (személy) Forrás: Eurostat

10 Közlekedési munkamegosztás az EU-15-ben (áru) Forrás: Eurostat

11

12

13

14 Source: EWERS-TEGNER (CEMT)

15

16

17

18

19

20 Az összberuházás megoszlása a TEN-T költségvetésében ( )

21

22

23 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "MLE MFB 2005. október 7. Szabadka – Szerbia és Montenegro Az ipari parkok és a logisztikai központok, mint a Duna- Tisza-Körös-Maros Eurorégió esélye és."

Hasonló előadás


Google Hirdetések