Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Oktatásszervezés II. A vezetés szerepe a tanítási-tanulási folyamat eredményességének növelésében előadásból: ÉRTÉKELÉS A KIMENETI EREDMÉNYEK ALPJÁN (gyakorlat)

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Oktatásszervezés II. A vezetés szerepe a tanítási-tanulási folyamat eredményességének növelésében előadásból: ÉRTÉKELÉS A KIMENETI EREDMÉNYEK ALPJÁN (gyakorlat)"— Előadás másolata:

1 Oktatásszervezés II. A vezetés szerepe a tanítási-tanulási folyamat eredményességének növelésében előadásból: ÉRTÉKELÉS A KIMENETI EREDMÉNYEK ALPJÁN (gyakorlat) vizsgaanyag www.onfejlesztoiskolak.hu

2 Értékelés a kimeneti eredmények alapján Oktatási asszisztensként adjon pro/kontra szempontokat a következő kimeneti mutatókkal kapcsolatban: Továbbtanulási mutatók Kompetenciamérések eredményei Érettségi eredmények

3 Továbbtanulási mutatók A szelektív iskolarendszer hatását (ok és okozat) „alig” szűri A szakiskolákat nem méri a rendszer Plafonhatás (a „legjobbak” nem javulhatnak) Az egyetemek, főiskolák differenciálatlansága A külföldön továbbtanulókat nem kezeli A szakközépiskolásokat együtt kezeli a gimnazistákkal (nem továbbtanulni akarók)

4 Érettségi eredmények Valós tudást mér (van tétje) Többmóduszú eloszlások (jegyhatárok) – megbízhatóság (emelt szint – populáció lefedettség) Nincsenek szocioökonómiai jellemzők Szakiskolák kimaradnak

5 Kompetencia mérések Nagy minták évfolyamonként (4., 6., 8., 10.), korábban mintavétel (20 fő/iskola) Nincs tétje (valós tudást mér?) Szakiskolákat is méri Objektív javítás (normál eloszlás) Saját társadalmi háttérmutatók Mit mér pl. 10.-ben? (ált. isk. vagy kp. isk.) Elvárható érték


Letölteni ppt "Oktatásszervezés II. A vezetés szerepe a tanítási-tanulási folyamat eredményességének növelésében előadásból: ÉRTÉKELÉS A KIMENETI EREDMÉNYEK ALPJÁN (gyakorlat)"

Hasonló előadás


Google Hirdetések