Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Tantárgyi Feladatbank Pedagógiai Értékelés. MIP: minőségbiztosítási projekt Elemei a) pedagógiai program b) szervezeti-működési szabályzat c) belső értékelési.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Tantárgyi Feladatbank Pedagógiai Értékelés. MIP: minőségbiztosítási projekt Elemei a) pedagógiai program b) szervezeti-működési szabályzat c) belső értékelési."— Előadás másolata:

1 Tantárgyi Feladatbank Pedagógiai Értékelés

2 MIP: minőségbiztosítási projekt Elemei a) pedagógiai program b) szervezeti-működési szabályzat c) belső értékelési rendszer (NAT FB, BGR FB, fejlesztő verziók) d) visszacsatolási-értékelési körök (PÉ) e) kommunikáció (önkormányzat, szülők, tanulók) (PÉ) f) trend-analízis (PÉ)

3 Belső értékelési rendszer kritériumai 2/1 időintervallumok műveltségterületek (NAT FB, BGR FB, fejlesztő verziók) követelményszintek (NAT FB, BGR FB, fejlesztő verziók) mérések jellege és célja (NAT FB, BGR FB, fejlesztő verziók) mérés eszközrendszere (NAT FB, BGR FB, fejlesztő verziók)

4 Belső értékelési rendszer kritériumai 2/2 értékelési kritériumok matematikai statisztikai paraméterek (PÉ) szervezési feltételrendszer adminisztráció háttérvizsgálatok (PÉ)

5 Feladatbank fogalma és kritériumrendszere: (NAT FB, BGR FB, fejlesztő verziók) önálló itemek (feladategységek) halmaza, megbízhatóság érvényesség összehasonlító paramétere nyomdakész kivitel adaptivitás és flexibilitás

6 Feladatbank fejlesztő

7 Feladatbank szerkesztő

8 Pedagógiai értékelés program legfőbb elemei: (PÉ) tanári szint (jelszavas rendszer) iskolai szint (mindkét irányú adatösszesítés) klasszikus matematikai statisztikai mutatók szubjektív és objektív értékskála folyamatos nyomon követés legfontosabb mutatók nyomtathatók

9 Pedagógiai értékelés Eredmények

10 Pedagógiai értékelés Item-kritérium korreláció

11 Pedagógiai értékelés Z-értékek

12 Pedagógiai értékelés Szubjektív értékskála

13 Várható trendek az értékelésben: kompetencia alapú tudások felértékelődése kognitív pszichológia térhódítása (sémák, modellek, mátrixok) tanuláselméleti, információelméleti változások holisztikus elemzési és értékelési módszerek terjedése érvényességi kritériumok fontossága trendanalízis és hatékonyságelemzés

14 Mit tehet, merre haladhat az iskola? egyedi, önálló „design” kimunkálása és eredményes publikálása az adaptivitás felerősödése legitimitás erősítése az integráció és a koncentráció létfontosságúvá válása a trendanalízis „kikerülhetetlenné” válása a hatékonyságelemzés, mint a működés alapegysége a zárt rendszer lényegesen nyitottabbá válása a mobilitás alapkövetelménnyé válása

15 Carl Duncker problémája Egy reggel, pontosan napkeletkor egy buddhista szerzetes elindul, hogy megmásszon egy magas hegyet. Keskeny, egy-két lábnyi szélességű ösvény vezet csigavonalban a csúcson álló, tündöklő templom felé. A szerzetes változó sebességgel baktat, gyakran megáll, hogy pihenjen vagy a magával hozott szárított gyümölcsökből falatozzon. Röviddel napnyugta előtt éri el a templomot. Néhány napos böjtölés után ismét útnak ered. Napkeltekor indul el és ugyanazon az ösvényen, bandukol lefelé, ismét változó sebességgel és többször megpihenve az út során. Átlagsebessége természetesen nagyobb, mint amikor felfelé haladt. Bizonyítsuk be, hogy van az úton egy olyan pont, amelyet a szerzetes felfelé és lefelé menet is a nap ugyanazon időpontjában érintett.


Letölteni ppt "Tantárgyi Feladatbank Pedagógiai Értékelés. MIP: minőségbiztosítási projekt Elemei a) pedagógiai program b) szervezeti-működési szabályzat c) belső értékelési."

Hasonló előadás


Google Hirdetések