Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK."— Előadás másolata:

1 1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK

2 2. Mindenki lehet kisebbség - Budapesten: 970 ezer nő, 60 ezer roma 85 ezer fogyatékos ember 540 ezer idős polgár, 468 ezer, a többségitől eltérő vallású ember él. Belőlük áll össze a lakosság nagy része: a többség a kisebbségek összessége.

3 3. Budapest Esély az egyenlő esélyekért: MitKinekMiért Esélyegyenlőségi terv a politikusoknak, a szakpolitikusoknak rendszerbe építés, folyamatok követése, elemzése Esélyegyenlőségi képzések a for-profit, a non- profit, az önkormányzati, az állami szektor számára tudásátadás „Egymásra Lépni Tilos” kommunikációs kampány az utca emberének, mindenkinek, nekünk mert igazából rajtunk múlik

4 4. Az Egymásra Lépni Tilos kampány célja: egy olyan hosszútávon fenntartható kampány létrehozatala, működtetése, amely felhívja a figyelmet arra, hogy vegyük észre, hogy milyen hátrányok érik a kisebbségi csoportokat, és hogy mindannyian tegyünk a diszkrimináció ellen.

5 5. Célkitűzések (üzenetek, értékek): 1.vegyük észre, ismerjük fel a hátrányos helyzeteket 2.tegyünk a diszkrimináció ellen 3.attitűdváltás - legyen ciki, a diszkrimináció, a rasszizmus, az előítéletesség, stb. 4.fogjunk össze, csináljuk közösen!

6 6. A 3 K: Ki: Budapest Esély Kinek: Budapest lakossága Kivel: növekvő partnerség (magánszemélyek, for-profit, non-profit, önkormányzati, állami szektor A 3 M: Mióta: első lépések 2010-ben kezdődtek Meddig: hosszútávon fenntartható kampány Mit: kommunikáció kampány

7 7. A kommunikációs kampány alapelvei: 1.Cselekvésre ösztönző, aktivizáló programokra van szükség: „Add tovább;Nálad a labda”

8 8. Alapelvek: 2.Ahhoz, hogy a kampány megragadjon az emlékezetben át kell élni a hátrányos helyzetet, a kirekesztettséget. 3.Olyan kommunikációs eszközökkel kell dolgozni, amelyek hosszú ideig képesek az információ hordozására.

9 9. Célcsoportok Fogyasztói vélekedések a Budapest Esélyről és az anti-diszkriminációról Kívánt percepció az antidiszkri- minációval és a Budapest Esély NKft.-vel kapcsolatban Kommunikációs csatornák, eszközök Kommunikációs üzenetek, értékek Budapest Esély NKft. szolgáltatások, pozícionálás, értékek, komm. célok Kinek? Mit? Hogyan? Mekkora és milyen irányú az eltérés a kívánt és a jelenlegi vélekedés között? KOMMUNIKÁCIÓS TERV

10 10. 1.ATL (above the line) – pl.: Rádió C: esélyegyenlőségi műsor – negyedéven keresztül heti rendszerességgel Utcatábla Szórólap Molinó Internet: Hogyan? Eddig használt kommunikációs csatornák, eszközök

11 11.

12 12. 2.BTL (below-the line): Merchandising: promóciós termékek – pl.: labda, frizbi, hűtő mágnes, póló Hogyan? Eddig használt kommunikációs csatornák, eszközök

13 13. 2.BTL (below-the line): PR – pl.: rendezvények (közel 20 csak idén); alkotói pályázat (2010/2011 – 157/87), Egymásra Lépni Tilos társasjáték, esélyegyenlőségi tesztek Közösségi média – pl.: facebook (naponta 30 új ismerős, eddig 4215) Hogyan? Eddig használt kommunikációs csatornák, eszközök alkotói pályázat díjátadás 2010

14 14. Hogyan? Eddig használt kommunikációs csatornák, eszközök

15 15. POP (eladáshelyi reklám) – pl.: strandok, szórakozóhelyek, BKV Kereső marketing – a fogyasztó keresi a terméket Ambient marketing – külterületek média felületein – különleges, figyelemfelhívó Hogyan tovább? Tervezett kommunikációs csatornák, eszközök

16 16. Hogyan tovább? Kampányból programot! 1.Nem csak informálni, hanem involválni 2.Indítsunk mozgalmat – az emberek terjesszék 3.Fogjunk össze – Lépjünk fel közösen!

17 17. Fogjunk össze – Lépjünk fel közösen! Magánszemélyek számára: Vegyen részt a kampány rendezvényein! A környezetében élők körében reklámozza a kampányt és a honlapot! Pályázzon a program keretein belül! Csatlakozzon Facebook csapatunkhoz! Vegyen részt induló pontgyűjtő játékunkban! Bővítse esélyegyenlőséggel kapcsolatos tudását!

18 18. Hogyan tovább? Civilek, intézmények számára: Hívja meg az Egymásra Lépni Tilos kampányt rendezvényeire, adjon lehetőséget a minél szélesebb körű bemutatkozásra! A környezetében élők körében reklámozza a kampányt és a honlapot! Kérje a kampánylogót, helyezze el kiadványain, jelezve, hogy egyetért az üzenettel! Keressen minket egyéb, egyéni együttműködési javaslataival!

19 19. Hogyan tovább? Cégek számára: Támogassa a kampányeseményeket, a honlap rovatait, a jópontgyűjtő-játékot, a társasjátékot, a logózott kampánytermékek gyártását és forgalmazását! Dolgozói és partnerei körében reklámozza a kampányt - pl.: jelezve, hogy egyetért az üzenettel helyezze el a kampánylogót honlapján, kiadványain! Keressen minket egyéb, egyéni együttműködési javaslataival!

20 20. A kampányhoz nyújtott segítségért köszönet illeti a: Brand Avenue Kommunikációs ügynökséget és Tóth Avanti és Társait

21 21. KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Hargitai Dávid


Letölteni ppt "1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK."

Hasonló előadás


Google Hirdetések