Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA 2006. MÁJUS A TÖRTÉNELEM ALULNÉZETBŐL AVAGY HIÁNYOSSÁGOK A MÁRKA- KERESKEDÉSEKBEN A PRÓBAVÁSÁRLÓK.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA 2006. MÁJUS A TÖRTÉNELEM ALULNÉZETBŐL AVAGY HIÁNYOSSÁGOK A MÁRKA- KERESKEDÉSEKBEN A PRÓBAVÁSÁRLÓK."— Előadás másolata:

1 QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS A TÖRTÉNELEM ALULNÉZETBŐL AVAGY HIÁNYOSSÁGOK A MÁRKA- KERESKEDÉSEKBEN A PRÓBAVÁSÁRLÓK ÉS A TRÉNEREK TAPASZTALATAI AVAGY AKINEK NEM INGE... DR. FIXLER LÁSZLÓ ELŐADÁSA

2 QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS A MAI KIHÍVÁS?  MEGVÁLTOZOTT A VILÁG!  MINDEN MÁSKÉPP VAN!  MINDENKI ELAD!

3 QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS HIÁNYOSSÁGOK A KIHÍVÁSOKNAK VALÓ MEGFELELÉSBEN NÉHÁNY TAPASZTALAT

4 QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS GLOBÁLIS HIÁNYOSSÁG NINCS SZINERGIA – NINCS CSAPATMŰKÖDÉS HA JÓ A SZERVIZ, ELRONTJA A PÉNZTÁROS HA JÓ A MUNKAFELVEVŐ, ELRONTJA A MOSÓ és így tovább GYAKRAN AZ EGYES SZEREPLŐK KIOLTJÁK EGYMÁS TEVÉKENYSÉGÉNEK POZITÍV HATÁSÁT (értékesítés – munkafelvétel – szerviz – háttér szolgáltatás). LEGJELLEMZŐBB SZINERGIAHIÁNY: ÉRTÉKESÍTŐ – MUNKAFELVEVŐ. (javítható!)

5 QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS MEGDÖBBENTŐ HIÁNYOSSÁG ROMLOTT AZ ÉRTÉKESÍTŐK TERMÉKISMERETE! (javítható!)

6 QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS HIÁNYOSSÁGOK: ÉRTÉKESÍTŐK PROAKTIVITÁS HIÁNYA TERMÉKISMERET HIÁNYA MÉLY ÜGYFÉLISMERET HIÁNYA CSAK „HANGOS PROSPEKTUS”-KÉNT MŰKÖDNEK (ügyfélközpontú érvelés az autóbemutatás helyett) TANÁCSADÓ MAGATARTÁS HIÁNYA (javítható!)

7 QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS HIÁNYOSSÁGOK: MUNKAFELVEVŐK MŰSZAKI CENTRIKUSAK – EZ IS FONTOS – ÉS NEM ÜGYFÉL-MEGKÖZELÍTÉSŰEK KEVÉSBÉ ÉRTÉKESÍTÉSI SZEMLÉLETŰEK - a szerviz ügyfelei mint lehetséges vásárlók - a szerviz ügyfelei mint ügyfélszerző nagykövetek (javítható!)

8 QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS HIÁNYOSSÁGOK: A SZERVEZET HIRTELEN NÖVEKEDÉS „A 12 éves és a 20 éves indián esete” NINCS VAGY NEM ALKALMAZOTT A SZERVEZETIRÁNYÍTÁSI RENDSZER (VIR) (javítható!)

9 QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS AMI JAVULT (HOGY OPTIMISTÁN FEJEZZEM BE...) BŐVÜLŐ SZOLGÁLTATÁSOK GUMI HOTEL HOZOM VISZEM A VERSENYTÁRSAK FIGYELÉSE BEST PRACTICE BENCH MARK AZ ÜGYFÉLTÖRZS KIALAKÍTÁSÁNAK SZÁNDÉKA

10 QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS KÖSZÖNÖM ÉS SIKERES HIÁNYFELSZÁMOLÁST! DR. FIXLER LÁSZLÓ TEL.:


Letölteni ppt "QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA 2006. MÁJUS A TÖRTÉNELEM ALULNÉZETBŐL AVAGY HIÁNYOSSÁGOK A MÁRKA- KERESKEDÉSEKBEN A PRÓBAVÁSÁRLÓK."

Hasonló előadás


Google Hirdetések