Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat 2012. augusztus 2.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat 2012. augusztus 2."— Előadás másolata:

1 Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.

2 Felmérések az Indexen Az Index olvasói imádnak véleményt nyilvánítani. Ezért is olyan népszerűek a szerkesztőségi felmérések. A kérdések provokatívak és sohasem a felszínt kapargatják. KKV felmérés A kis- és középvállalkozói célcsoportok elérése és megszólítása nem könnyű feladat, de egy rájuk szabott kérdőívvel ők is aktivizálhatók, megismerhetők. Hirdetői előnyök:  KKV közönség elérése és véleményének megismerése  Bevonódott, aktív olvasóközönség  Az olvasók által kedvelt tartalommal való összekapcsolódás  Több ezer kitöltő, hiánypótló adatok* *A felmérés nem reprezentálja a hazai kkv döntéshozókat. 2

3 A Kutatásról Az Index Gazdaság rovatának kkv felmérése többek között az alábbi kérdésekre keresi a választ:  Melyik adminisztratív kötelezettséget tartják a legbosszantóbbnak, legfölöslegesebbnek  Mit utálnak a legjobban az adórendszerben  Szerintük a kkv-k által befizetendő adók és járulékok hány százaléka tűnik el a feketegazdaságban, ill. a kkv-k hány százaléka csal adót  Szerintük melyik a leghasznosabb állami támogatás  Terveznek-e létszámbővítést vagy fizetésemelést a következő 12 hónapban stb. Szerkesztőségi támogatás:  Minimum 2 cikk a Gazdaság rovatban: felvezető írás kérdőívvel + az eredmények értékelése  A cikkek Index címlapján vezető anyagként jelennek meg Időszak: szeptember 3

4 Szponzori megjelenések  A kérdőív kitöltése és elküldése utáni oldalon megköszönő szponzorüzenet.  A kérdőív és az eredményeket publikáló cikk megjelenésének napján fix roadblock megjelenés a Gazdaság rovatban (2 nap).  A felmérés kitöltésére buzdító, ill. az eredményeket összefoglaló cikkre mutató pr lead az Index címlapján, a Napi Gazdaság Online-on és InfoRádió Online-on (2-2 nap). A pr lead említi a szponzor nevét, illetve az általa felajánlott nyereményt.  A csomag része 1-1 fix nap roadblock megjelenés a Napi Gazdaság Online-on és InfoRádió Online-on.  A támogató nyereményt* ajánlhat fel a kutatásban résztvevők közül kisorsolt nyertes részére.  A CEMP Sales House hivatalos kommunikációjában a CEMP blogon és hírlevélben (~500 fő) is megjelenik a kutatás támogatója. Net-net csomagár: Ft 4 * A nyereményt a hirdető biztosítja, továbbá viseli a nyereménnyel kapcsolatos adóterheket, valamint postázási költséget.

5 Megjelenési minták (1) 5 Index Gazdaság Roadblock 640x360 px Index Gazdaság Roadblock 640x360 px Napi Gazdaság Online Roadblock 640x360 px Napi Gazdaság Online Roadblock 640x360 px InfoRádió Online Roadblock 640x360 px InfoRádió Online Roadblock 640x360 px

6 Megjelenési minták (2) 6 Index Címlap PR lead max kar. Index Címlap PR lead max kar. Napi Gazdaság Online PR lead max kar. Napi Gazdaság Online PR lead max kar.

7 Korábbi felmérések (1) Cím: Mivel játszik a magyar? Felület: Index/Tech rovat Időszak: május – augusztus – A kérdőívet an töltötték ki – Az eredményről szóló cikket egyedi látogató olvasta kitöltő

8 Korábbi felmérések (2) Cím: Mindenki nézzen szembe az idei nyárral Felület: Index/Kult rovat Időszak: szeptember – A kérdőívet en töltötték ki – Az eredményről szóló cikket egyedi látogató olvasta kitöltő

9 Korábbi felmérések (3) Cím: Az Indexen is lehet egész nap szavazni Felület: Index/Belföld rovat Időszak: április – en szavaztak – Nem volt értékelés kitöltő

10 cemp.blog.hu


Letölteni ppt "Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat 2012. augusztus 2."

Hasonló előadás


Google Hirdetések