Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: 2014. május 19-től.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: 2014. május 19-től."— Előadás másolata:

1 HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től

2 A retargeting (újracélzás) RETARGETING A retargeting (újracélzás) lényege, hogy azoknak a felhasználóknak, akik a kampányidőszakban már érdeklődést mutattak a hirdető terméke iránt, egyedileg célzott (újracélzott) hirdetéseket jelenítünk meg. A célzás a retargeting kampány megjelenéseket megelőző 60 nap alatt öszegyűlt cookie-k alapján történik. 2 Esettanulmány:

3 A RETARGETING ELŐNYEI 3 demográfia és tematika alapján célzott hirdetések retargetált, egyedileg célzott hirdetések  a megfontolás (consideration) fázisában éri el a fogyasztót  javítja a konverziós arányt  csökkenti az ügyfél megszerzésének költségét  növeli a megtérülést (ROI: return on investment)  kapcsolatot épít a fogyasztóval

4 AJÁNLATUNK * A kampányt követő 3-6 hónapban használható fel. ** Ebben az időszakban folyamatosan van egy mérő script az ügyfél oldalán. Min. net-net 2 millió Ft értékű kampány esetén GRÁTISZ max AV retargetált megjelenés (a hirdető oldalának látogatottságától függően)* Min. net-net 1 millió Ft értékű kampány esetén max AV retargetált megjelenés: net-net 1 Ft/AV+ÁFA (a hirdető oldalának látogatottságától függően)* Időszak: a kampány indulásától számított 3-6 hónap ** (gyakoriság: max. 3 AV/user/hét) 4

5 Áraink a publikálás napjától visszavonásig érvényesek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A CEMP Sales House a változtatás jogát fenntartja. Az ajánlatban felhasznált képek illusztrációk. Az ajánlatban szereplő becsült adatokat gemius Online Publishers’ Audit, gemius/Ipsos Audience és Adverticum AdServer NG eredmények alapján határoztuk meg. Az ajánlatban foglalt információk a CEMP SH Kft., az Index.hu Zrt. és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. („CEMP”) tulajdonát képezik. Az ajánlatban foglalt adatok bizalmas jellegűek és az ajánlat megtétele céljából az ajánlat címzettjének kerülnek átadásra. Az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy nem jogosult az ajánlatban foglalt adatokat, a feleken kívülálló harmadik személynek átadni vagy harmadik személynek hozzáférhetővé tenni. Ellenkező esetben az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy a CEMP SH Kft. vagy a CEMP csoport bármelyik tagja az adatot jogosulatlanul átadóval vagy az adatot felhasználóval szemben kártérítési követeléssel élhet. 5

6


Letölteni ppt "HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: 2014. május 19-től."

Hasonló előadás


Google Hirdetések