Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

RICH MEDIA MEGOLDÁSOK 2014. június 11.. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK Látványos, megkerülhetetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "RICH MEDIA MEGOLDÁSOK 2014. június 11.. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK Látványos, megkerülhetetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas."— Előadás másolata:

1 RICH MEDIA MEGOLDÁSOK 2014. június 11.

2 RICH MEDIA MEGOLDÁSOK Látványos, megkerülhetetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas felületek Márkaépítési célokat támogató megjelenések Nagyobb felhasználói bevonódás: magasabb interakciós ráta és idő 2

3 FILMSTRIP / HALF PAGE  A half page egy 300x600 pixeles, márkaüzenetek elhelyezésére tökéletesen alkalmas óriáshirdetés  Megjelenése: medium rectangle „A” helyen  A half page helyén filmstrip formátum is futtatható 3 Azonos napra, azonos kiadványra/rovatra nem rendelhető half page/filmstrip, medium rectangle „A” és sidekick. 300x600 px

4 4  A collapsing billboard egy olyan figyelemfelkeltő, kinyitható-bezárható hirdetési forma, amely fixen a hajtás felett jelenik meg, letolva az oldal tartalmát  Nyitott állapotban indul a banner, mely kattintásra bezárható. Bezárva egy csík marad a helyén, amire kattintva újra kinyitható. A tartalom feletti megjelenés miatt a felhasználó számára kevésbé zavaró  Interaktív elemek elhelyezésére különösen alkalmas formátum  A hirdetés cookizott, 1 felhasználónak naponta egyszer jelenik meg nyitott állapotban  A kreatív mérete: 970x250 px → 970x31 px 4 COLLAPSING BILLBOARD (1) Azonos napra, azonos kiadványra/rovatra nem rendelhető leaderboard, flipside, collapsing billboard, interstitial, pushdown és XL layer.

5 5 5 COLLAPSING BILLBOARD (2) Azonos napra, azonos kiadványra/rovatra nem rendelhető leaderboard, flipside, collapsing billboard, interstitial, pushdown, XL layer és sidekick. 970x250 px, 8 mp x

6  A flipside egy olyan látványos és megkerülhetetlen hirdetési forma, amely az oldal betöltődése után, a fejléc alatt automatikusan „ledőlve” jelenik meg, kitakarva a szerkesztett tartalmat.  Egy felhasználónak naponta egyszer jelenik meg automatikusan, a továbbiakban a super leaderboardból újra elindítható.  A super leaderboard első alkalommal nem oldalletöltődésre, hanem a „ledőlés” után induló banner vagy videó közben vagy után jelenik meg.  A videó vagy banner, illetve a super leaderboard (a flipside play gomb kivételével) kattintásra a hirdető landing page-ére visz. 6 Azonos napra, azonos kiadványra/rovatra nem rendelhető flipside, leaderboard, collapsing billboard, interstitial, pushdown és XL layer. 11 FLIPSIDE (1) 970x90 px 970x90 px → 1008 vagy 1140 px széles, 580 vagy 560 px magas 22

7 Tekintse meg a flipside működését 7

8 INTERSTITIAL  Az interstitial a címlap betöltődése előtt megjelenő megkerülhetetlen hirdetési forma, amely a hirdető landing page-ére visz  Automatikusan, 8 másodpercre jelenik meg a 970x550 px méretű hirdetés, egy felhasználónak naponta egy alkalommal 970x550 px, 8 mp Azonos napra, azonos kiadványra/rovatra nem rendelhető flipside, collapsing billboard, interstitial, pushdown, sidekick és XL layer.

9 9  Az XL layer az oldal betöltődését követően megjelenő látványos hirdetési forma, amely kattintásra a hirdető landing page-ére visz.  Automatikusan, 8 másodpercre jelenik meg a max. 970x550 px méretű hirdetés, egy felhasználónak naponta egy alkalommal. XL LAYER 9 Azonos napra, azonos kiadványra/rovatra nem rendelhető flipside, collapsing billboard, interstitial, pushdown, sidekick és XL layer. 970x550 px, 8 mp

10  A pushdown egy 970x90 px-es super leaderboardból 970x415 px-esre nyíló, márkaüzenetek elhelyezésére tökéletesen alkalmas hirdetés. Index címlapon felfelé nyílik, a tartalom felett. Index rovatokon és egyéb kiadványokon lefelé tolja a tartalmat.  Egy felhasználónak egy nap egyszer automatikusan nyílik ki, minden további alkalommal kattintásra aktiválható  Index címlapon hajtás felett, rovatoldalakon a fejléc alatt jelenik meg, super leaderboard zónában 970x90px970x90px 970x415 px 10 Azonos napra, azonos kiadványra/rovatra nem rendelhető leaderboard, flipside, collapsing billboard, interstitial, pushdown, sidekick és XL layer. PUSHDOWN

11 SIDEKICK  A sidekick az IAB Rich Media Branding hirdetései közé tartozó látványos kreatív formátum, amely egy hagyományos, oldalba ágyazott hirdetésből indulva félretolja az oldalt, helyet adva egy még az interstitialnél is nagyobb méretű hirdetésnek.IAB Rich Media Branding hirdetései 11 A kreatív automatikus lejátszása megengedett. A találati (becsúszó) oldal 550 px magasságban is leadható. Azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető half page/filmstrip, medium rectangle „A”, collapsing billboard, interstitial, pushdown, sidekick és XL layer.  A sidekick kétféle módon indulhat: 1.automatikusan, 8 másodpercre megjelenítve a 970x600 px méretű hirdetést, egy felhasználónak naponta egy alkalommal. A továbbiakban a medium rectangelre vagy a half pagere való kattintással aktiválható, VAGY: 2.az oldalba ágyazott kreatív (300x250 px vagy 300x600 px) egy megadott részére történő kattintással  A kreatív többi része, illetve a megjelenő nagyméretű kreatív a hirdető landing page-ére visz. 300x250 px max. 970x600 px

12 VIDEO BUBBLE (1) Megjelenés: 1.A képernyő bal felső sarkában félkör alakban megjelenő hirdetés, amely az oldal tartalmát nem takarja le. A playerben mozgó, hang nélküli videó indul el (a videó rövidített változata). Beállított gyakoriság nincs, a félkör player fixen jelenik meg. 2.A félkör kattintással kör alakra nyitható. A teljes hosszúságú videó nagyobb méretben, kör alakban, layerként jelenik meg, hanggal. A kör bármely részére kattintva átjutunk a hirdető landing oldalára. Leadható (de nem kötelező) egy 200x50 pixeles statikus logo (maximum 160 KB), ami a player felett jelenik meg. Alapesetben a kör alakban a player fehér hátteret kap. A kinyílást és bezárást vezérlő gombok kékek. 3.A kör teljes képernyőre nyitható. A videóra kattintva átjutunk a hirdető által megadott weboldalra, de a navigációs sáv is elérhető (play/pause, hangerő). 12 Bannerkészítési útmutató az Adverticum adserverhez

13 VIDEO BUBBLE (2) Pozicionálás: az aktuális képernyőfelbontástól függően a first view felénél jelenik meg File formátum: mp4 ―Felbontás: 1280 x 720 pixel (képarány 16:9) ―MB méretre nincs konkrét korlát, pár perces videó ajánlott A megjelenéshez leadhatók mérőkódok URL formátumban: ―Video bubble megjelenés ―Video bubble klikk a hirdető oldalára ―Video bubble kör alakra nyitás ―Video bubble full-screen nézetre nyitás ―Video bubble teljes bezárás Rich media megoldások azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhetők 13 Bannerkészítési útmutató az Adverticum adserverhez

14 VIDEO BUBBLE MŰKÖDÉSE 14 1 1 3 3 2 2

15 Tekintse meg a video bubble működését 15

16 MEGJELENÉSI MINTÁK (1) 16

17 MEGJELENÉSI MINTÁK (2) 17

18 MEGJELENÉSI MINTÁK (3) 18

19 DESKTOP RICH MEDIA (1) RICH MEDIA MEGOLDÁSOK HIRDETÉSI LISTAÁRAI (NAP) Felület Flipside 1 XL Layer 2 Interstitial 2 Pushdown 3 ÚJ HELYEN! Collapsing billboard 4 ÚJ HELYEN! Sidekick 5 970x90 px → 1008 vagy 1140 px széles, 580 vagy 560 px magas max. 970x550 px, 8 mp 970x550 px, 8 mp 970x90 px → 970x415 px 970x250 px → 970x31 px 300x250 px vagy 300x600 px → 970x600 px Index címlap5 700 000 Ft5 600 000 Ft5 100 000 Ft3 800 000 Ft - Index Belföld-2 420 000 Ft2 200 000 Ft1 650 000 Ft-- Index Külföld-950 000 Ft860 000 Ft645 000 Ft-- Index Gazdaság-1 980 000 Ft1 800 000 Ft1 350 000 Ft-- Index Tech-770 000 Ft700 000 Ft525 000 Ft-- Index Tudomány-770 000 Ft700 000 Ft525 000 Ft-- Index Kult-840 000 Ft760 000 Ft570 000 Ft-- Sport Géza-1 320 000 Ft1 200 000 Ft900 000 Ft - Totalcar-1 320 000 Ft1 200 000 Ft900 000 Ft - Velvet-990 000 Ft1 000 000 Ft800 000 Ft700 000 Ft1 200 000 Ft Dívány-990 000 Ft900 000 Ft700 000 Ft600 000 Ft - Inforadio.hu - 510 000 Ft460 000 Ft345 000 Ft-- Napi.hu-900 000 Ft 675 000 Ft600 000 Ft- 1 Egy felhasználónak naponta egyszer jelenik meg automatikusan, a továbbiakban a leaderboardból újra elindítható. Flipside és leaderboard azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető 2 Egy felhasználónak naponta egy alkalommal megjelenítve. 3 A hirdetés naponta egy felhasználónak egyszer nyílik le automatikusan, letolva az adott kiadvány tartalmát, kivéve: Index címlap, ahol felfelé nyílik. Minden további alkalommal kattintásra aktiválható. Index címlapon hajtás felett, Index rovatokon és egyéb kiadványokon kiadvány fejléc alatt megjelenő hirdetés,. Azonos napra, azonos kiadványra leaderboard nem rendelhető. 4 A hirdetés naponta egy felhasználónak egyszer jelenik meg nyitott állapotban, kattintásra bezárható. Bezárva egy csík marad a helyén, amelyre kattintva a kreatív újra kinyitható. Index címlapon hajtás felett, Index rovatokon és egyéb kiadványokon kiadvány fejléc alatt megjelenő hirdetés. Azonos napra, azonos kiadványra leaderboard nem rendelhető. 5 A kreatív automatikus lejátszása megengedett. A találati (becsúszó) oldal 550 px magasságban is leadható. Sidekick és medium rectangle vagy half page azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető. Rich media megoldások azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhetők. 19

20 DESKTOP RICH MEDIA (2) RICH MEDIA MEGOLDÁSOK HIRDETÉSI LISTAÁRAI (NAP) Felület Flipside 1 XL Layer 2 Interstitial 2 Pushdown 3 ÚJ HELYEN! Collapsing billboard 4 ÚJ HELYEN! Sidekick 5 300x250 vagy 300x600 px → max. 640 px széles, képarány 16:9 max. 970x550 px, 8 mp 970x550 px, 8 mp 970x415 px → 970x90 px 970x250 px → 970x31 px 300x250 px → 970x600 px PORT.hu címlap1 600 000 Ft1 750 000 Ft1 600 000 Ft1 350 000 Ft 1 600 000 Ft PORT.hu Mozi1 200 000 Ft1 450 000 Ft1 350 000 Ft1 200 000 Ft - PORT.hu TV- 2 300 000 Ft2 100 000 Ft1 950 000 Ft - WEBBeteg -990 000 Ft900 000 Ft - -- 1 Egy felhasználónak naponta egyszer jelenik meg automatikusan, a továbbiakban medium rectangle-ből vagy half page-ből újra elindítható. Flipside és half page vagy medium rectangle azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető. A flipside + half page és a flipside + full-screen szponzoráció csomagok felár ellenében rendelhetők. (Kérje a PORT.hu általános médiaajánlatát kapcsolattartójától!). 2 Egy felhasználónak naponta egy alkalommal megjelenítve. 3 A hirdetés naponta egy felhasználónak egyszer nyílik le automatikusan, letolva az adott kiadvány tartalmát. Minden további alkalommal kattintásra aktiválható. Kiadvány fejléc alatt megjelenő hirdetés. Azonos napra, azonos kiadványra leaderboard nem rendelhető. 4 A hirdetés naponta egy felhasználónak egyszer jelenik meg nyitott állapotban, kattintásra bezárható. Bezárva egy csík marad a helyén, amelyre kattintva a kreatív újra kinyitható. Kiadvány fejléc alatt megjelenő hirdetés. Azonos napra, azonos kiadványra leaderboard nem rendelhető. 5 A kreatív automatikus lejátszása megengedett. A találati (becsúszó) oldal 550 px magasságban is leadható. Sidekick és medium rectangle vagy half page azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető. Rich media megoldások azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhetők. 20

21 Áraink a publikálás napjától visszavonásig érvényesek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A CEMP Sales House a változtatás jogát fenntartja. Az ajánlatban felhasznált képek illusztrációk. Az ajánlatban szereplő becsült adatokat gemius Online Publishers’ Audit, gemius/Ipsos Audience és Adverticum AdServer NG eredmények alapján határoztuk meg. Az ajánlatban foglalt információk a CEMP SH Kft., az Index.hu Zrt. és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. („CEMP”) tulajdonát képezik. Az ajánlatban foglalt adatok bizalmas jellegűek és az ajánlat megtétele céljából az ajánlat címzettjének kerülnek átadásra. Az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy nem jogosult az ajánlatban foglalt adatokat, a feleken kívülálló harmadik személynek átadni vagy harmadik személynek hozzáférhetővé tenni. Ellenkező esetben az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy a CEMP SH Kft. vagy a CEMP csoport bármelyik tagja az adatot jogosulatlanul átadóval vagy az adatot felhasználóval szemben kártérítési követeléssel élhet. 21

22 sales@cemp.hu


Letölteni ppt "RICH MEDIA MEGOLDÁSOK 2014. június 11.. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK Látványos, megkerülhetetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas."

Hasonló előadás


Google Hirdetések