Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP-2.2.3-07/1-2F-2008-0008.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP-2.2.3-07/1-2F-2008-0008."— Előadás másolata:

1 HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F

2 PR, marketing munkacsoport Bekéné Horváth MelindaBókay János Humán Kéttannyelvű Szakközépiskola, Szakiskola és Gimnázium Diós PéterSemmelweis Ignác Humán Szakképző Iskola és Gimnázium Kónyáné Dézsi MariannFodor József Szakképző Iskola és Gimnázium Mauer MiklósnéKanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola és Gimnázium Platthy Zsuzsanna Dr. Hetényi Géza Humán Szakközépiskola Szálteleki Szilvia Raoul Wallenerg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium

3 Alakuló értekezlet Csoportvezető megválasztása Feladatok megbeszélése Első feladat: logó és jelmondat pályázat kiírása Ötletek gyűjtése a logó és jelmondat pályázati felhíváshoz

4 Logó és jelmondat pályázat Pályázati felhívás megírása Pályázati felhívások kihelyezése az iskolákban Pályamunkák összegyűjtése Logó és jelmondat megszavazása (közös értekezleten az informatikai csoporttal, a projekt koordinátorokkal és a projekt menedzsmenttel) Nyertes logó és jelmonda ismertetése az iskolákban

5

6 A nyertes pályamunkák Kelemenné Wild Judit Mércénk az ember

7 Nyitókonferencia Meghívó megírása Meghívók kiküldése partnereknek Két oldalas tájékoztató készítése a projektről a részletes projektterv alapján, amit kiosztottunk a konferencián a vendégeknek Regisztráció (Bekéné Horváth Melinda)

8

9 Egyéb PR feladatok Tájékoztató a projektről egy bölcsődei újságnak Segédkezés a TISZK-ről szóló film előkészítésében a szakmai igazgatóhelyettesnek Megnézhető:

10 Első célcsoport: gyakorlóterületek Gyakorlóhelyeknek szóló kérdőív kidolgozása Kérdőív eljuttatása a gyakorlóhelyekre Kérdőívek összegyűjtése – eddig: 91 db Kérdőívek feldolgozása (folyamatban, felelős: Kónyáné Dézsi Mariann) További feladat: elemzés, javaslat Célcsoportok elégedettség mérése

11 Célcsoportok elégedettség mérése II. (folyamatban) Ami már megvan:  További partnerek beazonosítása: partneriskolák, tanulók (különös tekintettel a bokoriskolák 11. és 12. évfolyamos tanulóira és a szakképzésben résztvevő tanulókra), szülők, pedagógus kollégák Folyamatban :  Kérdőívek előkészítése: minták tanulmányozása, részletes projekttervben megfogalmazott célok tanulmányozása, kérdések írása Feladat a következő tanévre:  A partner elégedettségmérés következő körét 2009 októberére tervezzük, eddigre kell a végleges kérdőíveket elkészíteni.  Mérés, elemzés, javaslat

12

13 Folyamatos tevékenységek Megbeszélések a koordinátorokkal, értekezletek Kapcsolattartás a projekt menedzserrel, a projekt szakmai vezetőjével, a csoporttagokkal TÁMOP faliújság gondozása, kollégák tájékoztatása a TÁMOP aktuális dolgairól (pályázati felhívások, TISZK honlap elérhetősége, PR film elérhetősége)

14 Jó pihenést!

15


Letölteni ppt "HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP-2.2.3-07/1-2F-2008-0008."

Hasonló előadás


Google Hirdetések