Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„Mércénk az ember”. A partneri elégedettségi felmérés célja: hogy lássuk a kiértékelt adatok alapján, mely területeken kell javítanunk az együttműködést.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„Mércénk az ember”. A partneri elégedettségi felmérés célja: hogy lássuk a kiértékelt adatok alapján, mely területeken kell javítanunk az együttműködést."— Előadás másolata:

1 „Mércénk az ember”

2 A partneri elégedettségi felmérés célja: hogy lássuk a kiértékelt adatok alapján, mely területeken kell javítanunk az együttműködést. A kérdőívet a gyakorlóhelyek kapták: Kórházak Bölcsődék Fogászati rendelők Gyógyszertárak Szociális- és oktatási intézmények 100 kitöltött kérdőív alapján születtek az eredmények.

3

4 4,24 1.Az iskola célkitűzéseit, programjait szakmai képzéseit behatóan ismerjük 4,24 4,75 2.A tanulók munkáját az ellátásban részesülők szívesen fogadják, és együttműködnek velük. 4,75 4,76 3.A szakmai gyakorlat iskolai előkészítése körültekintő. 4,76 5,02 4.Az iskola által nevelt tanulók szociálisan érzékenyek, előítéletektől mentesek. 5,02 5,02 5.Ismerik a szakma Etikai Kódexét, annak szellemisége attitűdjükben megjelenik. 5,02

5 5,03 6.Az iskola képzési programja megfelel az intézmények munkaerőigényeinek. 5,03 5,05 7.Az iskola tájékoztatásai eljutnak hozzánk és lehetőségünk van a reagálásra. 5,05 5,09 8.A tanulók jelenléte a gyakorlati időszak- ban emeli a színvonalat. 5,09 5,17 9.A tanulók elméleti képzettsége megfelel a gyakorlóhely elvárásainak. 5,17 5,27 10.A gyakorlati oktatás pozitívan hat az intézmény társadalmi megítélésére. 5,27

6 5,36 11.A tanulók munkafegyelme a követelmé– nyeknek megfelel. 5,36 5,54 12.A tanulók gyakorlati tevékenységük során tiszteletben tartják az ellátásban részesülők jogait. 5,54 5,73 13.Az iskola és az intézmény közti szemé- lyes kapcsolattartást fontosnak tartom. 5,73

7 Legmagasabb pontszám: 5,73 I.Az iskola és az intézmény közti szemé- lyes kapcsolattartást fontosnak tartom. 5,73 5,54 II.A tanulók gyakorlati tevékenységük során tiszteletben tartják az ellátásban részesülők jogait. 5,54 5,36 III.A tanulók munkafegyelme a követelmé– nyeknek megfelel. 5,36

8 Legalacsonyabb pontszám: 4,24 I.Az iskola célkitűzéseit, programjait szakmai képzéseit behatóan ismerjük 4,24 4,75 II.A tanulók munkáját az ellátásban részesülők szívesen fogadják és együttműködnek velük. 4,75 4,76 III.A szakmai gyakorlat iskolai előkészítése körültekintő. 4,76

9 Fogalmazzon meg fontossági sorrendben három olyan elvárást az iskola életével, munkájával kapcsolatban, amely fontos lenne az együttműködés szempontjából! Általában elégedettséget mutattak a válaszok, de többen kitértek: (4)az anyagi problémákra (4) (8)kifogásolták a gyakorlat időbeosztását (8) (11)hiányolták a tanulók alaposabb elméleti és gyakorlati felkészítését (11) (12)közvetlenebb kapcsolattartást szeretnének (12) (8)felvetették a nyári gyakorlat, az összefüggő gyakorlat és a többműszakos gyakorlat lehetőségét. (8)

10 A kifejtendő kérdésre adott válaszokból láttuk, hogy többen kitértek: az anyagi problémákra a közvetlenebb kapcsolattartás szükségességére az elméleti és gyakorlati felkészítés fontosságára, színvonalának emelésére több partner kérte a gyakorlat időben történő módosítását

11 Az alacsonyabb pontszámokból láthattuk, hogy: az iskola célkitűzéseit jobban meg kell ismertetni a gyakorló helyekkel körültekintőbben kell a szakmai gyakorlatokat előkészíteni az iskolákban Ezen igények kielégítésére kell törekednünk, esetlegesen folyamatszabályozást kidolgoznunk a sikeres együttműködés reményében.


Letölteni ppt "„Mércénk az ember”. A partneri elégedettségi felmérés célja: hogy lássuk a kiértékelt adatok alapján, mely területeken kell javítanunk az együttműködést."

Hasonló előadás


Google Hirdetések