Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Távmunka a kárrendezésben a Generali-Providencia Biztosító Rt.-nél III. Országos Távmunka Konferencia 2004. 12. 09. Kiss Attiláné.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Távmunka a kárrendezésben a Generali-Providencia Biztosító Rt.-nél III. Országos Távmunka Konferencia 2004. 12. 09. Kiss Attiláné."— Előadás másolata:

1 Távmunka a kárrendezésben a Generali-Providencia Biztosító Rt.-nél III. Országos Távmunka Konferencia Kiss Attiláné

2 A 15 éves Generali-Providencia Biztosító Rt. bemutatása: Alapítás: 1989-ben ÁB-Generali Budapest Biztosító Rt ben Providencia Osztrák-Magyar Biztosító Rt. Fúzió: 1999-ben Generali-Providencia Biztosító Rt. Ma a Generali-Providencia Magyarország 2. legnagyobb biztosítótársasága 17,6 %-os piaci részesedéssel.

3 Ügyfeleink száma: közel ezer fő Biztosítási szerződések száma: ezer db személy 27,2 %vagyon 31,6 % gépjármű 41,2 % Káresemények száma: évente 300 ezer db Kárráfordítás: közel 50 Mrd Ft gépjármű károk tűzkárelemi kár betörés

4 A Generali-Providencia mint munkáltató /I/: Foglalkoztatottak száma: fő Főállású igazgatási munkatárs:1 982 fő Ebből kárrendezési munkatárs: 265 fő Ezen belül kárszakértő: 150 fő Távmunkakörben foglalkoztatott kárszakértő / től/ : 85 fő

5 Távmunka foglalkoztatás bevezetésének Indoka:  élesedő biztosítási piaci verseny  költségcsökkentési kényszer  képzett munkaerő megtartása  anyacég pozitív tapasztalata Célja:  szakmai és szolgáltatási színvonal emelése  a technikai lehetőségek kiaknázása /digitális kárakta/  humán erőforrás fejlesztése /E-Learning/  versenyképes díj kialakítása  saját kárrendezési hálózat megtartása  adatvédelem  munkatárs elszigetelődése  vezetői szemléletváltás: merőben új munkaelosztás, kommunikáció, kontroll Kockázata:

6 Társaságunk biztosítja a távmunkakörben dolgozók számára:  technikai feltételeket (Note Book, nyomtató, Internet, szoftverek, digitális fényképezőgép)  szakmai képzéseket, állandó konzultációs lehetőséget  az irodából szükséges információk, adatok, dokumentumok naprakész továbbítását  céges gépkocsit / km költségtérítést  mobil telefont költségtérítéssel

7 A „munkahely” otthon

8 A kárrendezési folyamat változása:  reggeli munkakezdés nem az irodában, hanem a digitális úton eljuttatott kárbejelentők alapján az ügyfeleknél és a szervizekben kárszemlékkel kezdődik  kárfotók kezelése, jegyzőkönyvek, kárszámítás, levelezés és a kárkifizetés szoftver támogatással valósul meg  elektronikus úton történik az adattovábbítás, kommunikáció  rendszeres, illetve szükség szerinti a személyes egyeztetés, konzultáció az irodai munkatársakkal és vezetőkkel  feladatelosztás, munkaszervezés, irányítás és kontroll igazodik a mobil munkakörhöz, nagyobb önállóságot biztosítva a kárszakértő munkatársak részére

9 Legfontosabb feladataink:  technikai feltételek biztosítása  a mobil kárrendezési folyamat kialakítása, tesztelése, optimalizálása  munkatársak fejlesztése: rendszer-alkalmazási ismeretek, mobil kárrendezési folyamatlépések alkalmazása  kapcsolattartás erősítése  mérés, értékelés, visszacsatolás - folyamat mérőszámok - költségek - elégedettségi mutatók (munkatársak, ügyfelek, partnerek)

10 Munkatársak viszonyulása, eddigi tapasztalatok:  kezdetben egy kis bizonytalanság, majd élénk érdeklődés és még több munkatárs csatlakozása a távmunka programhoz

11 Társadalom reakciója:  nagy az érdeklődés cégen belül és kívül: - távmunka alkalmazása egyéb munkakörökben - külső felvételi igények távmunka foglalkoztatásra  a biztosítási területen elsőként alkalmazzuk ezt a foglalkoztatási formát és előnyei miatt várható, hogy a biztosítási szektorban követőink lesznek

12 Köszönjük a távmunka foglalkoztatáspolitikai és jogi feltételeinek kialakítását! Köszönjük pályázatunk pozitív értékelését! Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Távmunka a kárrendezésben a Generali-Providencia Biztosító Rt.-nél III. Országos Távmunka Konferencia 2004. 12. 09. Kiss Attiláné."

Hasonló előadás


Google Hirdetések