Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„Közös megjelenés egyéni arculat!” A Gödöllői Turisztikai Régió Programfejlesztési Terve 2005-2007.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„Közös megjelenés egyéni arculat!” A Gödöllői Turisztikai Régió Programfejlesztési Terve 2005-2007."— Előadás másolata:

1 „Közös megjelenés egyéni arculat!” A Gödöllői Turisztikai Régió Programfejlesztési Terve

2 HERITOUR célja a Gödöllői Régióban  A turista látogatások növelése időben és létszámban A Gödöllői Régióban a turisták által elköltött összegek megduplázása

3 Követelmények  Technológiai követelmények  Személyi követelmények  Forráskövetelmények

4 Kulcskérdések Rövid távú kérdések:  Bízom-e eléggé az általam elvégzendő munka sikerében?  Hogyan fogjak hozzá?

5 Kockázatok? AA mai világban kikerülhetetlen, de csökkenthető PPorlasztott költségvetés alkalmazásával, KKözös honlap használattal, ÖÖsszehangolt marketinggel, JJó értékesítési munkával, stb…

6 Javaslataim  Tematikus és földrajzi összehangolódás  Intenzívebb információ csere  Internet használat növelése  Kreatív szemlélet

7 A termékfejlesztés szemlélete  A meglévő értékek helyzetbe hozása a megélhetőség és a versenyképesség fokozása céljából.  Új programok menedzselése, partnerség szervezéssel  Iniciáló projektek / akciók kezdeményezése,  Regionális szintű / nemzetközi hatású projektekben való részvétel, illetve azok támogatása,

8 Gyakorlati megvalósítás  A munka a HERITOUR partnerek részvételével tartalmilag tovább gazdagodik, „töltődik” kész termékekkel projektötletekkel, melyhez a programgazdák biztosítják a már konkrét finanszírozási részletekkel ellátott ajánlatokat a nagyközönség részére.

9 Módszertani áttekintés Rendezvények LátnivalókSzolgáltatások

10 Platformok Alulról építkező regionális adatbázis/vonzerő fejlesztés (tematikus, menedzselő támogatás) 1. Lokális termékek fejlesztése avagy „gyökerekre” építő fejlesztés (kultúra, vallás, néphagyományok) 2. Nemzetközi programok fejlesztése (késztermék / helyszín / kommunikáció)

11 Feladatok Meglévő termékek fejlesztése Adatbázis/ Marketing / Sales Új termék kifejlesztése Költésre bátorító programok - nagyrendezvények –(Grassalkovich Kultúra- és Bor Ünnep) Turisztikailag gyenge települések feltárással együtt járó támogatása, (Alternatív program ajánlatok.)

12 Adatgyűjtés/adatbányászat 1.Magyar Turizmus Rt /testre szabott kérdőívek/ felvitele a honlapra. 2.Internetes adatbázis építés a kérdőívekből. Meglévő kérdőívek besorolása. A meglévő adatok strukturálása a célkitűzésnek megfelelően.

13 A honlap a valóság virtuális modellje Tulajdonságaiban tükröződik a programban résztvevők: Tulajdonságaiban tükröződik a programban résztvevők:   hozzáférési hierarchiája   tematikus ajánlatai   kiemelt ajánlatai   turisztikai affinitása Superuserek Mikro-régiók Települések Szolgáltatók

14 Az alulról építkező adatbázis modellje a GKRTE honlapján A superuser koordinátori, ellenőrzési és marketing feladatokat lát el. Egyéb jogosultsági szintekkel rendelkezők feladata a minőségi adatszolgáltatás és információ biztosítása. Superuser Mikrorégió Település Szolgáltató

15 A Gödöllői Régióban alkalmazott kérdőívek és jegyzékek Törzsadat állomány (magyar, angol, németnyelven lektorált adatállomány)   Települések leírása   Térképek   Szolgáltatási és címjegyzék   Eseménynaptár   Garantált program ajánlat   Kastélyok, kúriák   Múzeumok, tájházak Folyamatosan frissíthető anyagok   Lovaglás, vadászat, horgászat   Történelmi emléknapok   Konferencia turizmus   Szabadidő turizmus   Bor-és gasztronómia   Kulturális programok   Vallási programok   Népszokások   Falusi és Agroturizmus

16 Munka folyamatok Folyamatosan évről-évre elvégzendő feladatok

17 Marketing & Sales Következő előadás témája

18 Verseny  A partnereknek nem egymással kell versenyezni. Az egymáshoz kapcsolódás erősít mindenkit!  Önmagunkkal és a saját lehetőségeinkkel vagyunk versenyben, hogy megmutathassuk kulturális és turisztikai értékeinket.  A legjobbak, a munkában eredményesen együttműködők lesznek. Az elnyert pályázat (INTERREG III.B CADSES) egy csapattá kovácsol minden partnert.

19 Összefoglaló  A piac múltja, jelene és jövője:  A múltban erőteljes megjelenést csak a nemzetközileg is ismert szolgáltatók/programgazdák kaptak.  a cél, hogy az idelátogató turisták több időt és pénzt költsenek nálunk.  A HERITOUR-ban a fejlesztéseket úgy kell végrehajtani, hogy a pályázatnak megfelelő célokat képviseljenek.  Ezeket a szakmailag, logisztikailag és pénzügyileg is felépített temékeket lehet a hazai és nemzetközi turisztikai piacon elhelyezni.

20 Köszönöm megtisztelő figyelmüket, Bővebb információért kérem keressenek meg a Gödöllői Régió Tourinform Irodájában.  Elérhetőségeim:  Tel/fax:28/  Mobil:+36/  Budapest Nemzeti Múzeum Február 1.


Letölteni ppt "„Közös megjelenés egyéni arculat!” A Gödöllői Turisztikai Régió Programfejlesztési Terve 2005-2007."

Hasonló előadás


Google Hirdetések