Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

 Tervünk egy játékprogam és ahhoz egy pályaszerkesztő megírása, amit az Enigma nevű játék inspirált.Enigma  Mind az eredeti és mind a mi játékunk alapja.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: " Tervünk egy játékprogam és ahhoz egy pályaszerkesztő megírása, amit az Enigma nevű játék inspirált.Enigma  Mind az eredeti és mind a mi játékunk alapja."— Előadás másolata:

1

2  Tervünk egy játékprogam és ahhoz egy pályaszerkesztő megírása, amit az Enigma nevű játék inspirált.Enigma  Mind az eredeti és mind a mi játékunk alapja az a tipikus memóriajáték, ahol a képpel lefordított kártyákat kell minél hamarabb megtalálni.  A főszereplő egy fekete golyó.

3  A golyóra a következő fizikai törvények vonatkoznak:  Tehetetlenség  Gyorsulás  Surlódás  Ütközés  Gravitáció  Termoplasztikusság  Mágneses vonzerő  Impulzus

4  Pályaszerkesztéskor az eszközök, kövek, talajtípusok tetszés szerint elhelyezhetőek a pályán  Megszerkesztett pályához hozzá lehet adni egy leírást.  Játékból az ESC billentyüvel lehet kilépni a fő menübe  A SPACE billentyüvel az eszközöket lehet megtekinteni  Bal kattintás – eszköz aktiválása  Jobb kattintás – eszközök forgatása  Mindezt meglehet tekinteni a sugóban, amit az F1 billentyüvel lehet elérni

5

6

7  A megszerkesztett pályát a felhasználó lementheti egy kiválasztott bináris állományba  A lementett állományokat újra meglehet nyitni és módosítani.

8

9

10  Bartis Áron: gui megtervezése és fizikai réteg fejlesztése  Czank Csaba: pálya kirajzolása  Streitferd Erika: dokumentációk és bináris állományba való mentés  Vámos Norbert: design, ütközés, térkép szerkesztő.

11  Programozási nyelv: Java  Eszközök: Eclipse, Tortoise SVN, Photoshop, Google Code

12  Új térkép létrehozása egyszerű  Könnyen hordozható és telepíthető más gépekre  Intuitiv felhasználóbarát felület  Operációs rendszertől független

13  A csapat munka megismerése  Más személyekkel való együttműkődés  Elsajátítottuk a projekt elkészítésének lépéseit  Konfliktus helyzetek megoldása  Egymástól való tanulás

14  Nehéz volt az időt megfelelően beosztani  A szerepek nem voltak jól kiosztva – egyesek túl sokat vállaltak magukra  Egymás közt többet kell kommunikálni


Letölteni ppt " Tervünk egy játékprogam és ahhoz egy pályaszerkesztő megírása, amit az Enigma nevű játék inspirált.Enigma  Mind az eredeti és mind a mi játékunk alapja."

Hasonló előadás


Google Hirdetések