Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

IV. ETR konferencia fejlesztés – bevezetés - támogatás Rós László Budapest, 2007. január 25-26.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "IV. ETR konferencia fejlesztés – bevezetés - támogatás Rós László Budapest, 2007. január 25-26."— Előadás másolata:

1 IV. ETR konferencia fejlesztés – bevezetés - támogatás Rós László ros@dexter.hu Budapest, 2007. január 25-26.

2 Fejlesztés 2005 – Aktív egyetem  sikeres az oktatásban és kutatásban  sikeresen gazdálkodik és teremti elő a szükséges forrásokat  nem követi hanem élére áll a változásoknak 2004 – Együttműködés  a fejlesztésben  oktatásban hallgatók és oktatók között  adminisztrációban  a technológiai együttműködés a rendszerek között 2003 – Tervezés  intézményi igények  működési tapasztalatok  változás (Bologna)

3 gazdálkodás tanulmányi nyilvántartás oktatás, kutatás pénzügy humán erőforrás kontrolling … tantervek kurzusfelvétel vizsgák kezelése h. pénzügyek … tudásmenedzsment épület gazd.  könyvtári rendszerek  kooperációs rendszerek  portál rendszerek  VIR és mutatószám rendszerek  alumni és pályakövetési rendszerek.

4 tanulmányi adminisztráció hallgatói pénzügyek és szolgáltatások tapasztalatok  paraméterezés  kreditrendszer tapasztalatai  új funkciók  új technológia eredmény  vezetői információk,  stratégiai mutatószámrendszer  minőségbiztosítás új kihívások  csökkenő források (hallgatói létszám)  növekvő működési költségek (Bologna)  élesedő verseny (szolgáltatások) erőforrás gazdálkodás  működés megtervezése,  lebonyolítása,  elemzése és értékelése Tanulmányi adminisztráció - oktatásszervezés

5 Bevezetés éveETR-t használó intézmények 11. Wesley János Lelkészképző Főiskola, Budapest2003 2004 5. Tomori Pál Főiskola, Kalocsa 15. 2001Szegedi Tudományegyetem, Szeged 2001Pécsi Tudományegyetem, Pécs 16. 3. 2006Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, Budapest 13. 2002Modern Üzleti Tudományok Főiskolája, Tatabánya 9. 2003Kecskeméti Főiskola, Kecskemét 7. 2003Kaposvári Egyetem, Kaposvár 4. 2005Heller Farkas Főiskola, Budapest 12. 2002Gábor Dénes Főiskola, Budapest 8. 2003Eötvös Loránd Tudományegyetem, Budapest 2006Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, Budapest2. 2003Budapesti Gazdasági Főiskola KVIFK, Budapest6. 2003Általános Vállalkozási Főiskola, Budapest10. 2007Debreceni Egyetem, Debrecen1. 2002 Zsigmond Király Főiskola, Budapest 14.

6 Kooperációs rendszer Követelmény  támogasson minden képzési formát  építkezzék a meglévő adatvagyonra  egyszerű, közismert eszközök alkalmazása  többszintű használat A tanulási tevékenység alapját képező kommunikációs folyamatok támogatása, az együttműködés virtuális terének megteremtése. CooSpace EDUCATION

7 Szolgáltatások  üzenetküldés (intézményen átívelő)  SAP LSO ingeráció  autentikáció  dolgozatbeadás és értékelés  jelenléti ív kezelés  RSS hírcsatorna támogatás  fórum kezelés  tematika közzététele  személyes profil szerkesztés  belső üzenet küldés  e-mail és SMS értesítés  dokumentumok megosztása  névsorok  jelentkezés és regisztráció  különbözö naptárnézetek  jogosultság kezelés  tetszőleges szerepkörök támogatása  egyéni és csoportos feladatok kezelése  súgó  felhasználói oktatóanyagok  automatikus ETR szinkronizáció  hirdetőtáblák kezelése  videó lejátszás és elő közvetítés  M-Learning támogatás  önellenőrző tesztsor  vizsgatesztek (vizsgáztatás)  elektronikus tananyag lejátszás  nyelvi támogatás (8)

8 2006 2. Modern üzleti Tudományok Főiskolája, Tatabánya CAENTI Projekt (Coordination Action of the European Network of Territorial Intelligence) 2005 4. 2004Szegedi Tudományegyetem, Szeged5. 2004Pécsi Tudományegyetem, Pécs6. 2006 Corvinus Egyetem, Információrendszerek Tanszék3. 2006Eszterházy Károly Főiskola, Eger1. Bevezetés éveETR CooSpace-t használó intézmények 2004-2006IOR 2004 Projekt, (10 konzorciumi tag)

9 Mutatószámok  használat (belépések száma, aktív színterek száma)  intenzitás (eltöltött idő, tartalom mennyisége, interakciók száma)  hozzáférés (hallgatók és oktatók száma)  elégedettség

10 Felhasználási szintek  e. tanagyag használat  videó közvetítés  vizsgáztatás  dolgozat beadása, értékelése  önellenőrző tesztek  konzultáció  dokumentumok megosztása  feladatok kirása  tematika közzététele  listák, névsorok használata  fórum és chat használat  hirdetőtáblák használata

11 2004 – Együttműködés  a fejlesztésben  oktatásban hallgatók és oktatók között  adminisztrációban  a technológiai együttműködés a rendszerek között 2003 – Tervezés  intézményi igények  működési tapasztalatok  változás (Bologna) 2005 – Aktív egyetem  sikeres az oktatásban és kutatásban  sikeresen gazdálkodik és teremti elő a szükséges forrásokat  nem követi hanem élére áll a változásoknak  fejlesztésekben  bevezetésben és integrációban  források elérésében 2007 – Aktív együttműködés

12 Köszönöm megtisztelő figyelmüket!


Letölteni ppt "IV. ETR konferencia fejlesztés – bevezetés - támogatás Rós László Budapest, 2007. január 25-26."

Hasonló előadás


Google Hirdetések