Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Szűcs Sándor Általános és alapfokú Művészeti Iskola Minőségirányítási programjában meghatározott elégedettségi mérés értékelése 2011. április.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Szűcs Sándor Általános és alapfokú Művészeti Iskola Minőségirányítási programjában meghatározott elégedettségi mérés értékelése 2011. április."— Előadás másolata:

1 Szűcs Sándor Általános és alapfokú Művészeti Iskola Minőségirányítási programjában meghatározott elégedettségi mérés értékelése április

2 A válaszadók és az érintettek aránya ÉRINTETTEK KIADOTT KÉRDŐÍV EK SZÁMA VÁLASZA DÓK SZÁMA ARÁNY (%) TANULÓ % SZÜLŐ % PEDAGÓGUS271763% MUNKATÁRS4250% INTÉZMÉNYI PARTNEREK 4250% ÖSSZESEN %

3 Elégedettségi mérés-2011.április A felmérés ideje: április A felmérés ideje: április A felmérés értékelése: május A felmérés értékelése: május A felmérés résztvevői: közvetlen partnerek – az iskolai minőségirányítási programjában meghatározottak alapján A felmérés résztvevői: közvetlen partnerek – az iskolai minőségirányítási programjában meghatározottak alapján A vizsgált területek: - az iskola esztétikája A vizsgált területek: - az iskola esztétikája - oktatás-nevelés - oktatás-nevelés - tanórán kívüli tevékenységek - tanórán kívüli tevékenységek - vezetés - vezetés - kapcsolattartás- információáramlás - kapcsolattartás- információáramlás

4 A válaszadók arányának összehasonlítása Tanulók esetén: 4%-kal nőtt. Szülők esetén: 7%-kal csökkent. Pedagógusok esetén: 17%-kal nőtt. Munkatársak esetén: 38%-kal csökkent. Intézményi partnerek esetén: 10%-kal csökkent.

5 Összesítés Az elégedettségi mérés összesítése (%) PEDAGÓGUSOKPEDAGÓGUSOK TANULÓKTANULÓK SZÜLŐKSZÜLŐK M U N K A T. I N T. P A R T N. ÁTLAGÁTLAG Az iskola külső-belső megjelenése Oktatási színvonal Megfelelő kínálat tanórán kívüli tevékenységekre A pedagógusok szakmai felkészültsége Tehetséggondozás és felzárkóztatás Idegennyelv-oktatás Jó színvonalú eszközök Esély az eredményes továbbtanuláshoz Megfelelő színvonalú sport tevékenység

6 Összesítés Az iskola vezetésének nyitottsága, segítőkészsége Az iskolavezetés szervező munkája 76X A tantestület együttműködő, segítőkész közösség 68X Az iskola megfelelő információkat ad magáról a környezetének 68X Az iskola dolgozói figyelemmel kísérik a szülői elvárásokat, igyekeznek azokat teljesíteni 78X X Szülők tájékoztatása, kapcsolattartás 82X A tanár-diák viszony közvetlensége X Kapcsolattartás a partnerekkel 68XX A technikai dolgozók udvariasak, segítőkészek 88X Jó a munkahelyi légkör 70XX Az iskolában elismerik a munkámat 72XX76X Összességében mennyire elégedett az iskolával?

7 Az elégedettségi szintet 70 %- nál határoztuk meg 70 % alatti eredmény nem született.

8 75% alatti eredmények  Az iskola külső-belső megjelenése (72%)  Tehetséggondozás és felzárkóztatás (73%)  Idegen nyelv oktatás (74%)

9 75%-79% közötti eredmények  Megfelelő színvonalú sport tevékenységek (76%)  A tantestület együttműködése (76%)  Munkánk elismerése (76%)  Sport tevékenység (76%)  A tantestület együttműködése, segítőkészsége (76%)  Az iskola dolgozói igyekeznek teljesíteni a szülői elvárásokat (78%)  Eredményes továbbtanulás (78%) Információ a környezetnek (79%) Információ a környezetnek (79%)

10 80% vagy a fölötti eredmények  Jó színvonalú eszközök (80%)  Oktatási színvonal (82%)  A tanár-diák viszony közvetlensége (83%)  Jó a munkahelyi légkör (83%)  A technikai dolgozók udvariassága, segítőkészsége (85%)  A pedagógusok szakmai felkészültsége (85%)  Az iskolavezetés szervező munkája (86%)  Az iskola vezetésének nyitottsága, segítőkészsége (88%)  Megfelelő kínálat tanórán kívüli tevékenységekre (90%)

11 Célok A szülők részéről- a statisztikai adatok alapján (70% vagy az alatti eredmények) célul tűzzük ki: A szülők részéről- a statisztikai adatok alapján (70% vagy az alatti eredmények) célul tűzzük ki: Az idegennyelv- oktatás eredményesebbé tételét Az idegennyelv- oktatás eredményesebbé tételét A szülőknek szóló kérdőívek javaslatai alapján célul tűzzük ki: A szülőknek szóló kérdőívek javaslatai alapján célul tűzzük ki: Nagyobb fegyelem azokkal szemben, akik vétenek a házirend ellen Nagyobb fegyelem azokkal szemben, akik vétenek a házirend ellen Az oktatási színvonal emelését: szigorúbb számonkéréssel, jól képzett pedagógusokkal Az oktatási színvonal emelését: szigorúbb számonkéréssel, jól képzett pedagógusokkal A tehetséggondozás előtérbe helyezését A tehetséggondozás előtérbe helyezését Különféle sporttevékenységek bevezetése Különféle sporttevékenységek bevezetése Az iskola környezetének szépítését- növényekkel is Az iskola környezetének szépítését- növényekkel is Az illemhelyek fertőtlenítését tanórák alatt is, több védőnői ellenőrzés biztosítását Az illemhelyek fertőtlenítését tanórák alatt is, több védőnői ellenőrzés biztosítását

12 Célok A tanulók részéről- a statisztikai adatok alapján (70% vagy az alatti eredmények) célul tűzzük ki: A tanulók részéről- a statisztikai adatok alapján (70% vagy az alatti eredmények) célul tűzzük ki: Az iskola külső-belső megjelenésének javítását Az iskola külső-belső megjelenésének javítását Tanulói kérdőívek javaslatai alapján célul tűzzük ki: Tanulói kérdőívek javaslatai alapján célul tűzzük ki: Az iskola tisztasága, rendezettsége, esztétikuma megfelelő legyen (szemetelés megtiltása, illemhelyek tisztasága, több növény, játékok) Az iskola tisztasága, rendezettsége, esztétikuma megfelelő legyen (szemetelés megtiltása, illemhelyek tisztasága, több növény, játékok) Több sportolási lehetőség (kézilabda, kosárlabda, röplabda, lány-focicsapat) Több sportolási lehetőség (kézilabda, kosárlabda, röplabda, lány-focicsapat) Nagyobb fegyelem a rendbontókkal szemben Nagyobb fegyelem a rendbontókkal szemben

13 Célok A pedagógusok részéről- a statisztikai adatok alapján (70% vagy az alatti eredmények) célul tűzzük ki: A pedagógusok részéről- a statisztikai adatok alapján (70% vagy az alatti eredmények) célul tűzzük ki: Az iskola külső-belső megjelenésének javítását Az iskola külső-belső megjelenésének javítását Megfelelő színvonalú sport tevékenységek bevezetését Megfelelő színvonalú sport tevékenységek bevezetését A tantestület legyen együttműködőbb, segítőkészebb közösség A tantestület legyen együttműködőbb, segítőkészebb közösség Az iskola megfelelő információkat adjon magáról a környezetének Az iskola megfelelő információkat adjon magáról a környezetének Kapcsolattartás színvonalának javítását a partnerekkel Kapcsolattartás színvonalának javítását a partnerekkel A munkahelyi légkör javítását A munkahelyi légkör javítását A pedagógus kérdőívek javaslatai alapján (3fő) célul tűzzük ki: A pedagógus kérdőívek javaslatai alapján (3fő) célul tűzzük ki: A fegyelmi helyzet javítását A fegyelmi helyzet javítását Legyen rendszeres, havonkénti gyűlés, tájékoztatás Legyen rendszeres, havonkénti gyűlés, tájékoztatás

14 Célok A munkatársak részéről- a statisztikai adatok alapján (70% vagy az alatti eredmények) célul tűzzük ki: A munkatársak részéről- a statisztikai adatok alapján (70% vagy az alatti eredmények) célul tűzzük ki: (Ilyen eredmény nem született.) (Ilyen eredmény nem született.) A munkatársaknak szóló kérdőívek javaslatai alapján célul tűzzük ki: A munkatársaknak szóló kérdőívek javaslatai alapján célul tűzzük ki: Az ügyeleti rend betartását Az ügyeleti rend betartását Az iskola esztétikumának javítását: társadalmi munkával Az iskola esztétikumának javítását: társadalmi munkával Portaszolgálat és gyermekfelügyelet biztosítását Portaszolgálat és gyermekfelügyelet biztosítását Kisebb karbantartási munkálatok azonnali elvégzését Kisebb karbantartási munkálatok azonnali elvégzését

15 Célok Az intézményi partnerek részéről- a statisztikai adatok alapján (70% vagy az alatti eredmények) célul tűzzük ki: Az intézményi partnerek részéről- a statisztikai adatok alapján (70% vagy az alatti eredmények) célul tűzzük ki: A tehetséggondozás és a felzárkóztatás színvonalának emelését. A tehetséggondozás és a felzárkóztatás színvonalának emelését.

16 A célok meghatározása több partner által megfogalmazott igény alapján Az iskola külső-belső megjelenésének javítását Az iskola külső-belső megjelenésének javítását Megfelelő színvonalú sport tevékenységek bevezetését Megfelelő színvonalú sport tevékenységek bevezetését Szigorúbb fellépés a rendbontókkal szemben Szigorúbb fellépés a rendbontókkal szemben Az oktatás színvonalának emelését (tehetséggondozás, felzárkóztatás hatékonyságának növelése) Az oktatás színvonalának emelését (tehetséggondozás, felzárkóztatás hatékonyságának növelése)

17 Tanulói kérdőívek összehasonlító elemzése december április Az adatok között jelentős eltérés nincs. Az adatok között jelentős eltérés nincs. Három területen néhány %-kal romlott az eredmény. (Az iskola külső-belső megjelenése) Három területen néhány %-kal romlott az eredmény. (Az iskola külső-belső megjelenése) Hét területen néhány %- kal javult az eredmény. Legnagyobb javulás: a tanár-diák viszonyt és a pedagógusok felkészültségét érintő kérdésekben született Hét területen néhány %- kal javult az eredmény. Legnagyobb javulás: a tanár-diák viszonyt és a pedagógusok felkészültségét érintő kérdésekben született Két területen változatlan az eredmény. Két területen változatlan az eredmény. Összességében: kis mértékű javulás tapasztalható. Összességében: kis mértékű javulás tapasztalható.

18 Szülői kérdőívek összehasonlító elemzése december április Az adatok között Az adatok között -1 kivételével- jelentős eltérés nincs. -1 kivételével- jelentős eltérés nincs. Öt területen néhány %-kal romlott az eredmény. Öt területen néhány %-kal romlott az eredmény. Tizenegy területen néhány %-kal javult az eredmény. Tizenegy területen néhány %-kal javult az eredmény. Az iskolavezetés nyitottságára, segítőkészségére vonatkozó átlag jelentősen javult. Az iskolavezetés nyitottságára, segítőkészségére vonatkozó átlag jelentősen javult. Két területen változatlan az eredmény. Két területen változatlan az eredmény. Összességében: kis mértékű javulás tapasztalható. Összességében: kis mértékű javulás tapasztalható.

19 A pedagógus kérdőívek összehasonlító elemzése december, április Az adatok között jelentős eltérés nincs. Az adatok között jelentős eltérés nincs. Nyolc területen néhány %-kal romlott az eredmény. Különösen a tantestület együttműködése, az információáramlás. Nyolc területen néhány %-kal romlott az eredmény. Különösen a tantestület együttműködése, az információáramlás. Tizenegy területen néhány %-kal javult az eredmény. (Tanár-diák viszony) Tizenegy területen néhány %-kal javult az eredmény. (Tanár-diák viszony) Két területen változatlan az eredmény. Két területen változatlan az eredmény. Összességében: kis mértékű javulás tapasztalható. Összességében: kis mértékű javulás tapasztalható.

20 Munkatársi kérdőívek elemzése április Az adatok között jelentős eltérés nincs. Az adatok között jelentős eltérés nincs. Nyolc területen néhány %-kal romlott az eredmény. (Jó színvonalú eszközök) Nyolc területen néhány %-kal romlott az eredmény. (Jó színvonalú eszközök) Tizenegy területen néhány %-kal javult az eredmény. (Leginkább: Az iskola vezetésének nyitottsága, segítőkészsége. Az iskola külső-belső megjelenése. Megfelelő kínálat tanórán kívüli tevékenységekre.) Tizenegy területen néhány %-kal javult az eredmény. (Leginkább: Az iskola vezetésének nyitottsága, segítőkészsége. Az iskola külső-belső megjelenése. Megfelelő kínálat tanórán kívüli tevékenységekre.) Két területen változatlan az eredmény. Két területen változatlan az eredmény. Összességében: kis mértékű javulás tapasztalható. Összességében: kis mértékű javulás tapasztalható.

21 Az intézményi partnerek által kitöltött kérdőívek összehasonlító elemzése december április Az intézményi partnerek által kitöltött kérdőívek összehasonlító elemzése december április –Az adatok jelentős javulást mutatnak –Két területen változatlan eredmény született –A többi területen jelentős javulás tapasztalható (Megjegyzés: 50 %-os válaszadó szám mellett) (Megjegyzés: 50 %-os válaszadó szám mellett)

22

23 Az intézmény vezetőjét a minőségirányítási csoport felkéri, hogy a felmérés tapasztalatait, a közvetlen partnerek igényeit figyelembe véve készítsen Intézkedési tervet. Kérjük, hogy a lehetőségekhez mérten vegye figyelembe a partnerek igényeit. Az intézmény vezetőjét a minőségirányítási csoport felkéri, hogy a felmérés tapasztalatait, a közvetlen partnerek igényeit figyelembe véve készítsen Intézkedési tervet. Kérjük, hogy a lehetőségekhez mérten vegye figyelembe a partnerek igényeit.

24 A mérés eredményéről tájékoztatást kapnak: Az iskola igazgatója Az iskola igazgatója A fenntartó Önkormányzat A fenntartó Önkormányzat A Szülői Munkaközösség elnöke A Szülői Munkaközösség elnöke Az Iskolaszék elnöke Az Iskolaszék elnöke A Diákönkormányzat vezetője A Diákönkormányzat vezetője A nevelőtestület, osztályfőnökökön keresztül a tanulók A nevelőtestület, osztályfőnökökön keresztül a tanulók Az iskola munkatársai Az iskola munkatársai

25 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Szűcs Sándor Általános és alapfokú Művészeti Iskola Minőségirányítási programjában meghatározott elégedettségi mérés értékelése 2011. április."

Hasonló előadás


Google Hirdetések