Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Új gépsor és innovatív csomagolás elsőként a közép-európai és a magyar tejiparban Németh Vilmos Elnök, Naszálytej Zrt. 2010. november 11.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Új gépsor és innovatív csomagolás elsőként a közép-európai és a magyar tejiparban Németh Vilmos Elnök, Naszálytej Zrt. 2010. november 11."— Előadás másolata:

1 Új gépsor és innovatív csomagolás elsőként a közép-európai és a magyar tejiparban Németh Vilmos Elnök, Naszálytej Zrt november 11.

2 Az előadás tartalma Bemutatkozik a Naszálytej Zrt. Termékeinkről Versenyeszközök-stratégiák a Naszálytejnél A Naszálytej Zrt. történetének legnagyobb beruházása Jövőképünk

3 Bemutatkozik a Naszálytej Zrt.

4 Naszálytej Zrt. Magyarország egyik élvonalbeli tejfeldolgozó vállalata Kapacitás és piaci részesedés alapján középvállalkozás Piacvezető a bio és laktózmentes tej szegmensekben 100%-ban magyar tulajdonú vállalat Magyar tej, magyar fogyasztóknak, magyar gyártótól

5 Küldetésünk „A magyar lakosság kedvelt ízvilágát megőrizve építsük be termékfejlesztéseinkbe a tudomány legfrissebb eredményeit, segítve ezzel az egészséges életvitelt”

6 A Naszálytej Zrt. története 1970: Megkezdi működését a tejüzem 1991: Privatizáció –Vác és környéke ellátása 1998: A jelenlegi tulajdonosok átveszik a céget 2010: A Naszálytej Zrt. történetének legnagyobb fejlesztése A Naszály hegy és a Duna ölelésében

7 A Naszálytej Zrt. eredményei a számok tükrében Árbevétel (milliárd forint) 3,75,15,85,6 Adózott eredmény (millió forint) Tejfeldolgozás (millió liter) ,535 Létszám161 fő166 fő172 fő181 fő Vállalatunk a válság ellenére is stabil árbevétellel, magas szinten stabilizálódó eredményességgel, növekvő tejfeldolgozással és évek óta növekvő alkalmazotti létszámmal büszkélkedhet.

8 Versenyeszközök-stratégiák a Naszálytejnél

9 Versenyeszközök Ár – árérzékeny fogyasztók Minőség – a stabilitás alapja Speciális termékek – bio és szója termékek Funkcionális készítmények – laktózmentes tejtermékek

10 Termékeink

11 Termékstratégia Egészségtudatos vevőkör megcélzása Speciális táplálkozási igények kielégítése Prémium, hozzáadott értékkel rendelkező termékek gyártása –UHT tej –ESL tej –Poharas termékek

12 Termékinnovációink ALVE – az első magyar Aloe Vera tartalmú joghurtok Magic Milk – az első magyar laktózmentes tejtermékek Zöldfarm – az első magyar biotejtermékek

13 Termékskála UHT Tej ESL Tej Zacskós friss tej Kakaó Joghurt Tejföl Kefír Túró Szendvicskrém Szójatermékek Desszertek

14 Kereskedelmi partnereink Nagykereskedők Bianca Trade Kft. Biomark Kft. Goodmilk Kft. Halmschlager Trade Zrt. Hús Depó Kft. Keszi-Hús Kft. Korall Ker. és Szolg. Kft. Mercator Ker. és Szolg. Kft. Reffi Kft. Soprontej Kft. Sweet-Milk Kft. Szilvási és Társa Bt. Sváb-Gasztro Ker. és Szolg. Kft. Walhalla Kft. Kereskedelmi láncok Auchan Cora Interspar Kaisers Lidl Match Spar Tesco

15 A növekedés alapjai

16 Minőségbiztosítási politikánk HACCP; ISO 22000:2005; IFS szabvány- követelményeknek való megfelelés –Rugalmasság –Versenyképes ár –100 százalékos határidőre történő teljesítés –Vevői reklamációk csökkentése A szükség lehetőséget teremt HACCP Veszélyelemzés és kritikus ellenőrzőpontok megléte ISO 22000:2005: Élelmiszerbiztonsági szabvány IFS (International Food Standard): Minőségpolitika, vevőközpontúság + Európai Uniós követelmények + Üzletláncok követelményei + Saját elvárások

17 Innovatív fejlesztéseink 2007 – 2010 –Infrastrukturális, technológiai, informatikai, járműpark fejlesztések Új vállalatirányítási rendszer + Új ügyfélkapcsolati (CRM) rendszer + Elektronikus számlázási modul FELTÉTEL LEHETŐSÉG SZÜKSÉG

18 Elnyert pályázatok Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Előcsatlakozási intézkedések Támogatása Agrár- és Vidékfejlesztés Operatív Program Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alap SAPARD 69 millió forint AVOP 71 millió forint EMVA 1 70 millió forint EMVA millió forint

19 A Naszálytej történetének legnagyobb beruházása

20 A beruházásról A Naszálytej eddigi legnagyobb beruházása 586 millió forint értékű fejlesztés –UHT/ESL töltőgépsor: 530 millió forint –Raktárbővítés, üzemcsarnok átalakítás: 40 millió forint –Vállalatirányítási rendszer fejlesztése: 16 millió forint A fejlesztés nagyságrendje

21 A beruházásról Újítás a Közép-európai tejiparban Tetra Gemina Aseptic csomagolására Aszpetikus csomagolás Egyedülálló forma Hűtést nem igénylő termékek számára kifejlesztve Tetra Pak A3/Flex aszeptikus töltőgép komplett UHT/ESL feldolgozó sorral Gyors átváltás ml között Hatékony energiafelhasználás

22 Előnyök a Naszálytej számára Magasabb értékmegőrzés – prémium kategóriás UHT termékek előállítása Figyelemfelkeltőbb, a vásárlók számára vonzóbb csomagolás > Versenyképesség növelése Kisebb költség és emberi erő ráfordítás Rugalmasság - 1 géppel 3 űrméret gyártható gyors átállással Új fejlődési irányok – nem szükséges külföldről importálni a szűk piaci réseket kielégítő minőségi tejtermékeket

23 Előnyök a fogyasztók számára Új ízvilág – a tej eredetiségének legjobb megőrzése Aszeptikus technológia Hűtést nem igényel 3 fajta kiszerelés a különböző fogyasztói igényeknek megfelelően Könnyebb önthetőség és visszazárhatóság Nem fröccsen ki belőle az ital Tetra Gemina TM Aseptic

24 A Naszálytej termékei új csomagolásban Puszta UHT tej 2,8% 1 liter Fittej UHT tej 1,5%, 2,8%, 3,5% 1 liter Zöldfarm UHT tej 1,5% 1 liter Habtejszín 30% 1 liter Jolly Ice Csokoládé, vanília fagylalt 1 liter Magic Milk UHT tej 2,8% 0,75 liter Főzőtejszín 20% 0,5 liter

25 A Naszálytej Zrt. saját márkái és termékei

26 Jövőképünk Folyamatos fejlődés… –Minőség folyamatos fejlesztése –Új és funkcionális termékek kifejlesztése –Saját márkáink erősítése –Folyamatos innováció fenntartása …csapatmunkánkra alapozva

27 Fogyasszunk minden nap Naszály tejet! Köszönjük megtisztelő figyelmüket!


Letölteni ppt "Új gépsor és innovatív csomagolás elsőként a közép-európai és a magyar tejiparban Németh Vilmos Elnök, Naszálytej Zrt. 2010. november 11."

Hasonló előadás


Google Hirdetések