Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Szoftver, mint szolgáltatás - Innovatív megoldások beruházás nélkül Invitel NetWorkShop, 2009.11.12. Bordás János Üzleti szegmens és termékmenedzsment.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Szoftver, mint szolgáltatás - Innovatív megoldások beruházás nélkül Invitel NetWorkShop, 2009.11.12. Bordás János Üzleti szegmens és termékmenedzsment."— Előadás másolata:

1 Szoftver, mint szolgáltatás - Innovatív megoldások beruházás nélkül Invitel NetWorkShop, Bordás János Üzleti szegmens és termékmenedzsment igazgató

2 2 Üzleti megoldásaink Invitel - üzleti partner az infokommunikációs megoldások terén Hang Szerver Hoszting Teljeskörű, integrált adatátviteli megoldásaink és nagysebességű internet szolgáltatásaink teszik hatékonnyá, biztonságossá és egyszerűvé a vállalati és globális információcserét Hangszolgáltatások teljes választékát kínáljuk a hagyományos PSTN kommunikációtól a legújabb VoIP és PABX megoldásokig, beleértve a menedzselt, új generációs funkcionalitásokkal bíró IP Centrex-et is Felügyelt bérelt vonal és bérelt vonali internet, IP VPN, ADSL, SDSL, IP Sec Analóg, ISDN, CPS, SIP Trunk, IP Centrex Adat & Internet IT kihívásokra átfogó adatközponti megoldásaink adnak hatásos választ - az egyszerű szerver elhelyezéstől a beruházáskímélő szerver bérleten és virtualizáción keresztül, a teljesen testreszabott, komplett vállalati IToutsourcing-ig Szerver Elhelyezés, Szerver Bérlet, Virtualizáció IT outsourcing Hosztolt IT alkalmazások Exchange, Meeting, SharePoint, Auto Save Bérelhető informatikai alkalmazásaink a hatékony közös munka megteremtéséhez, a vállalati kommunikáció továbbfejlesztéséhez nyújtanak költségkímélő megoldást

3 3 Üzleti környezet összehasonlítása  Magas IT üzemeltetési költségek: Hardver és szoftver eszközök biztosítása Biztonság garantálása, fenntartása Létesítmény üzemeltetése  Magas energia költségek  Költséges szerver helyek  Tőkeigényes beruházások  Magas kockázat a szerverek leállása esetén: hosszú hibakeresési- és hibaelhárítási idő, valamint magas installálási és újrakonfigurálási költségek  Kihívások az IT fejlettség folyamatos szinten tartásában  Jelentős költségmegtakarítás érhető el, köszönhetően annak hogy nincs szükség beruházásra, illetve a költségek csak a tényleges igények felmerülésekor keletkeznek  Az szervereket, melyen adatai tárolódnak, professzionális géptermeinkben helyezzük el, garantálva a magas fokú biztonságot  Az Invitel gyors és rendkívül magas, 99,99%-os rendelkezésre állás mellett az állandó, zavartalan és biztonságos működést garantálja  Menedzselt szolgáltatásaink jelentősen megkönnyítik – többek között – a hibakeresést, a hibaelhárítást és a bővítést  A magas szintű szakmai tapasztalat és a jövőálló technológia biztosított Invitel Hosztolt IT alkalmazásai Tipikus vállalati IT helyzet Magyarországon

4 4 Piaci trendek IT outsourcing döntések legfőbb tényezői* 62% Alacsonyabb költség 46% Rugalmasság növelése 43%Minőség javítása 42% Válaszadási idő csökkenése 32% Kockázat csökkenés / Belső kontroll növelése A cég alaptevékenységeire való nagyobb fókuszálás 36% 10% 40 Árbevétel növelése Válaszok %-os megoszlása * Forrás: Capgemini, Európai kutatás 160 CIO személyes interjúi alapján, 12 európai országból, valamennyi iparág képviseletével

5 5 Szoftver, mint szolgáltatás… SaaS: Software as a Service megoldás Korszerű, rugalmas és költséghatékony formája a számítógépes irodai alkalmazások jogtiszta használatának. Alapkoncepciója: nem kell megvásárolni a drága szoftvereket és az azt kiszolgáló hardvereket; ezeket bérelhető konstrukcióban vehető igénybe a szolgáltatótól. Gyors és magas rendelkezésre állás mellett az állandó, zavartalan és biztonságos működés garantálása. A hagyományos megoldásokkal szemben a SaaS alacsonyabb és átláthatóbb áron többet nyújt: szakemberek által folyamatosan karbantartott biztonságos szervereken futó globálisan elérhető alkalmazásokat. A SaaS kockázatok és kezdeti befektetés nélkül hozza el a nagyvállalatok professzionális rendszereit.

6 6 Invitel NetWork szolgáltatáscsomag Auto Save  Laptopok, asztali számítógépek és szerverek kijelölt adatainak automatikus mentése megjelölt időben  A titkosított felhasználói adatok biztonságos tárhelyen kerülnek mentésre  Lementett adatok egyszerű webes elérése  Laptopok, asztali számítógépek és szerverek kijelölt adatainak automatikus mentése megjelölt időben  A titkosított felhasználói adatok biztonságos tárhelyen kerülnek mentésre  Lementett adatok egyszerű webes elérése Exchange  ek, közös naptárak és névjegyek elérése bármikor, bárhonnan – asztali gépekről, laptopokról és mobil eszközökről egyaránt  Védelmet nyújt a spamek és vírustámadások ellen  Egyéb kommunikációs alkalmazásokkal való teljes integráltság  ek, közös naptárak és névjegyek elérése bármikor, bárhonnan – asztali gépekről, laptopokról és mobil eszközökről egyaránt  Védelmet nyújt a spamek és vírustámadások ellen  Egyéb kommunikációs alkalmazásokkal való teljes integráltság Meeting  A virtuális tárgyaló webkonferenciák lebonyolítására  Felhasználók azonnali vagy ütemezett elérése és elérhetőségeinek, jelenléti információinak valós idejű kijelzése  Rögzíthető képi és hanganyaggal  Dokumentumok közös szerkesztése valós időben  A virtuális tárgyaló webkonferenciák lebonyolítására  Felhasználók azonnali vagy ütemezett elérése és elérhetőségeinek, jelenléti információinak valós idejű kijelzése  Rögzíthető képi és hanganyaggal  Dokumentumok közös szerkesztése valós időben  Közös dokumentumtár  Lehetővé teszi dokumentumok, címlisták, naptárak és feladatok megosztását  Valamennyi változtatás nyomon követhető, nincs szükség körlevelek küldésére  Közös dokumentumtár  Lehetővé teszi dokumentumok, címlisták, naptárak és feladatok megosztását  Valamennyi változtatás nyomon követhető, nincs szükség körlevelek küldésére SharePoint

7 7 Organic growth  Partnerek elérése egy gombnyomással: azonnali üzenet vagy webkonferencia használata  Fejlett infokommunikációs alkalmazások hiánya versenyképesség- csökkenéssel jár Költség csökkentés Csapat- munka hatékony- ságának növelése  A szolgáltatások használatához csak egy kliens program telepítése szükséges, nincs szükség szerver kiépítésére  Egyszerű, webes alapú vezérlőfelület Garantált biztonság Egyszerű informatikai megoldás  Hardver beruházással, fejlesztéssel, szoftver licenszeléssel és üzemeltetéssel járó költségek csökkentése  Utazással járó tárgyalások és oktatások költségeinek megtakarítása  Havi 99,99%-os rendelkezésre állás  Piacvezető anti-vírus és spamszűrő alkalmazások  Az adatok professzionális adatközpontokban kerülnek tárolásra Invitel NetWork felhasználói előnyei

8 8


Letölteni ppt "Szoftver, mint szolgáltatás - Innovatív megoldások beruházás nélkül Invitel NetWorkShop, 2009.11.12. Bordás János Üzleti szegmens és termékmenedzsment."

Hasonló előadás


Google Hirdetések