Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

ICT - telekommunikáció és informatika egy kézből a KKV-k számára, a T-Systemstől Fábián Zoltán, adatportfólió termékmenedzsment osztályvezető, Magyar Telekom.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "ICT - telekommunikáció és informatika egy kézből a KKV-k számára, a T-Systemstől Fábián Zoltán, adatportfólió termékmenedzsment osztályvezető, Magyar Telekom."— Előadás másolata:

1 ICT - telekommunikáció és informatika egy kézből a KKV-k számára, a T-Systemstől Fábián Zoltán, adatportfólió termékmenedzsment osztályvezető, Magyar Telekom Nyrt június 25.

2 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből2 Tartalom  Bevezető gondolatok  A T-Systemsről  ICT portfóliónk  Főbb megoldásaink ICT fejlesztésekre

3 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből3 KKV trendek  Az infokommunikációs piac egészére mind inkább jellemző az integrált szolgáltatások tendenciaszerű megjelenése:  a fix- és mobilkommunikáció összekapcsolódása  az integrált távközlési és IT megoldások iránti igényben nyilvánul meg.  Üzletmenetük folytonossága függ az IT rendszer megbízható működésétől és skálázhatóságától  A hardverek, szerverek kiesése óriási károkat okoz  A cég fejlődésével az IT rendszereknek is lépést kell tartaniuk  KKV-k egyre nagyobb hányada használ üzletileg kritikus alkalmazásokat, ERP rendszereket  Fontosak a gyorsan rendelkezésre álló, megbízható adatok  Egyre gyorsabban kell egy-egy problémát megoldani  Internetalapú üzleti alkalmazások terjedése Az Infokommunikáció stratégiai szerepet kap

4 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből4 A KKV vezetők dilemmáiból BBiztos, hogy a legmegfelelőbb eszközöket, alkalmazásokat használom az ügyfeleimmel és kollégáimmal folytatott kommunikációra? BBiztos, hogy olyan távközlési, informatikai szolgáltatás mellett döntök, ami 1 év múlva is a cégemet segíti? BBiztos, hogy meg kell vásárolnom valamit, ahelyett, hogy bérelném vagy szolgáltatásként venném igénybe? BBiztos, hogy jó az, hogy az informatikusom bármikor kiléphet, vagy nem képes, nem tudja folyamatosan elvégezni a munkáját? BBiztos, hogy az informatikusnak folyamatosan képeznie kell magát kevésbé fontos területeken, és erre sok pénzt, időt és energiát kell fordítanom?

5 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből5  A Magyar Telekom vállalati ügyfeleket kiszolgáló üzletága, a T-Systems a piaci kihívásoknak megfelelően átszervezte működését, új vállalati struktúrával és új stratégiával jelent meg.  A T-Systems egyesítette telekommunikációs és informatikai tagvállalatai tudását, szakértelmét, ezzel pedig – a hazai infokommunikációs piacon egyedülállóan – egy kézből képes komplex ICT-megoldások nyújtására.  A T-Systems üzleti partnerei felé a teljes Magyar Telekom Csoport kompetenciáját kínálja, lefedve a vezetékes, mobil- és szélessávú távközlés, valamint az informatikai infrastruktúra és alkalmazások szinte valamennyi területét. Az új T-Systems Piacvezető infokommunikációs szolgáltató

6 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből6 Múlt és jelen

7 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből7 A T-Systems piacvezető partnerek bevonásával nyújtja szolgáltatásait

8 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből8 ICTIT & TC A valódi ICT az, amit mi az IT és a TC tökéletes egyesítésének hívunk TCProjektFolyamatIT Szolgáltató 2 Szolgáltató 3 Szolgáltató 4 Szolgáltató 1 TCProjektFolyamatIT T-Systems

9 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből9 A T-Systems célja egyértelmű: ügyfeleinek olyan üzleti stratégiai partnere kíván lenni, aki egy kézből nyújtott infokommunikációs megoldásaival versenyképesebbé, és ezért sikeresebbé teszi őket. Az egyszerű üzleti vezetékes és mobilhangtermékektől a hálózat-integrációs szolgáltatásokon át a komplex IT- megoldásokig. ICT - telekommunikáció és informatika egy kézből, a T-Systemstől A T-Systems rugalmas és megbízható üzleti partner  Egyesült erőforrások  Összefogott szakértelem  Integrált megoldások  Teljes elhivatottság

10 T-Systems ICT ajánlatok Telekommunikáció és informatika egy kézből

11 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből11 Szolgáltatásaink  Fix-mobil magánhálózat  Mobilinternet  Szerver hoszting  Intelligens szálloda megoldás  Mobil- hangszolgáltatások  BlackBerry mobil telefon és  Honlapkészítés, domain név és elhelyezés  Integrált beszerzési megoldás  IP-hangszolgáltatások  Gépjármű flotta menedzsment  Virtuális szerver  e-Aukció  Üzleti szélessávú internet + vezetékes hang csomagok  Telemátrix  IT biztonság  Telemetria  Tömeges sms  Menedzselt szolgáltatások

12 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből12 Lehetséges megoldások ICT fejlesztésekre  Saját finanszírozás  Pályázati forrással támogatva  ICT szolgáltatásra építve  Alap:  Fix és mobil távközlési szolgáltatások  IT hardver és szoftver infrastruktúra  ASP: Hosztolt megoldások igénybe vétele  Alkalmazásokhoz (ERP, CRM rendszer)  Levelezési rendszerhez  Webszerverhez  Fájlok tárolására, adatok, adatbázisok biztonságos mentésére és tárolására  Operációs rendszerek  Menedzselt szolgáltatásokkal  Teljes ICT megoldás - havi díjért igénybe vehető  Iparágspecifikus megoldásokkal

13 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből13 1. Pályázati lehetőségek KKV-k számára T-Systems megoldások: ICT szolgáltatások Közvetlenül a fejlesztésekhez köthető  Informatikai hardverek beszerzése  Informatikai hálózati eszközök beszerzése  Telekommunikációs eszközök beszerzése  Információ/adattárolás  Szoftverek, üzleti alkalmazások beszerzése (pl. CRM, elektronikus kereskedelem, szerződéskötés és számlázás is)  Szoftver licenszek vásárlása  Szoftver-tervezés, - testreszabás, - illesztés, -migráció  Szoftver oktatás  Üzleti infrastruktúra (ipari parkok, inkubátorházak, barnamezős telephelyek) fejlesztése - DDOP- 2008/1.1.1  Regionális jelentőségű klaszterek és a vállalkozások közötti együttműködések erősítése közös beruházásainak támogatása, szolgáltatásainak kialakítása és fejlesztése - DDOP- 2008/1.1.3  Környezetközpontú technológia fejlesztés - GOP  E-kereskedelem és Egyéb e- szolgáltatások Támogatása - GOP  Logisztikai központok és szolgáltatások fejlesztése - GOP ICT tartalmú Pályázatok KKV-knak

14 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből Szerver, szerverterem - Építsem vagy béreljem? Építés +  Függetlenség  Mindig kéznél van  Teljes kontroll -  Drága (beruházás-igényes, Internet csatlakozás, üzemeltetés)  Üzemeltetés felelősét hiba, mulasztás esetén csak „hagyományos” HR eszközökkel kérhetjük számon  Betörés, rongálás, tűzveszély  Tartós áramszünet veszélye Bérlet +  Alacsonyabb költség (fix költségek megoszlanak az ügyfelek közt: biztonság, Internet csatlakozás, klíma, tűzvédelem)  Magas rendelkezésre állás (akár 99,999%)  Szolgáltató SLA vállalása és számonkérhetősége  Szakértelem (aki nem sétál ki bármikor az ajtón)  Skálázhatóság  Széles szolgáltatás-választék „0” Ft indulási költség  Kisebb környezeti terhelés (virtualizáció) -  A szerver eléréséhez utazni kell, vagy távoli elérést kell alkalmazni

15 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből Menedzselt szolgáltatások  A Menedzselt szolgáltatásaink során a T-Systems vállalja vállalkozása számítógép-hálózatának kiépítését, folyamatos üzemeltetését, menedzselését, Szolgáltatási Szint Szerződéssel (SLA). A szolgáltatás magában foglalja a helyi hálózatok aktív eszközeinek folyamatos felügyeletét, a proaktív hibaelhárítást.  Kinek ajánljuk a T-Systems Menedzselt LAN szolgáltatását?  Olyan cégeknek:  költségeik csökkentése mellett  rögzített és garantált szolgáltatási szintek alapján  megbízható és testre szabott infokommunikációs megoldásokat szeretnének  előre tervezhető átalánydíjas alapon

16 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből16 Szolgáltatás elemei :  irodai IT infrastruktúra: Helyi LAN hálózat, Biztonság, Desktop számítógépek és Printer  adathálózat: IP VPN, hang-adat integráció  hang díjcsomag : igényekhez igazított díjcsomagok

17 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből17 Irodai IT infrastruktúra elemei :  LAN: router-ek, switch-ek, stb. (csak SNMP-képesek)  Hang (VoIP): IP alközpont, IP telefonkészülékek  Security : „határvédelmi” eszközök (firewall, IPS, IDS,stb.), vírus védelem, SPAM szűrés, log elemzés, stb.  Desktop : Desktop, Notebook, vékonykliens,  Printer : hálózati multifunkcionális nyomtatók és menedzselő alkalmazás,

18 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből18 Topológia

19 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből19 OSD funkciók  Egykapus ügyfélkapcsolat (Help Desk)  Hibaelhárítás menedzselése  Változáskezelés menedzselése  Információszolgáltatás  Riportolás  Monitoring  Performance management ICT eszközökre  SLA menedzsment  Eszközmenedzsment Teljes proaktivitás lehetősége.

20 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből20 Online Service Information Portal  OSD web portálja  Bejelentések megtétele (hibabejelentés, változás kérés)  Bejelentések nyomon követése (ticketing információk)  On-line SLA riportok  Off-line SLA riportok  Információ szolgáltatás  Kérdőív Funkciók  Portál elérése (site to site VPN, HTTPS)  Ügyféloldali feltételek megteremtése  Jogosultság igénylés Feltételek

21 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből21 O.S.I.P Ügyfél információk Ticketing SLA Ügyfél információk Teljesítmény adatok

22 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből22 Menedzselt szolgáltatások  Melyek a szolgáltatás igénybevételével járó előnyök?  Nem kell beruházással számolnia, mert a szolgáltatás minden eleme előre tervezhető havidíj ellenében igénybe vehető.  Ön fokozottabban koncentrálhat vállalkozása üzleti tevékenységére, hiszen nem szükséges az IT-infrastruktúrával és hálózatmenedzseléssel kapcsolatos ügyekkel foglalkoznia.  A teljes szakmai kompetenciát – a hálózat felmérését, tervezését, kivitelezését és üzemeltetését, valamint technológiai színvonalának fenntartását – átvállaljuk.  Szolgáltatásiszint-értékek (SLA) alapján folyamatosan nyomon követheti a szolgáltatás minőségét.  A telephelyek közötti telekommunikációs összeköttetések is a menedzselt hálózat részét képezik.  Technológiailag olyan hálózatot biztosítunk, amely a hálózati szolgáltatásra épülő alkalmazások (pl. IP-telefónia stb.) magas követelményeinek megfelel (pl. QoS, quality of service).  A szolgáltatás minden elemére egykapus kiszolgálást biztosítunk.  A modularitásból adódóan vállalata igényeihez tudjuk alakítani a szolgáltatást.  Csak a piacon elismert, megbízható gyártói eszközöket használunk.

23 ICT. Telekommunikáció és informatika egy kézből23 Miért a T-Systems-sel? A T-Systems az egyetlen szolgáltató, amely az integrált telekommunikációs és informatikai paletta valamennyi elemét képes teljeskörűen biztosítani. A T-Systems a Magyar Telekom részeként hozzáférést biztosít az országban vezető színvonalú technológiákhoz és szakemberekhez, amelyek rövid időn belül bárhol rendelkezésre állnak és melyek házon belüli megvalósítása nem lenne kifizetődő. Tőkeereje és stabilitása révén képes finanszírozni a legmodernebb infokommunikációs hálózatok kiépítését, melyeket szolgáltatásként biztosít ügyfelei részére. Ügyfelünk egykapus Service Desk-en keresztül éri el valamennyi szolgáltatásunkat. Integrált szolgáltatások Vezető szakértelem és országos lefedettség Tőkeerő és stabilitás Egykapus kapcsolattartás

24 Köszönöm megtisztelő figyelmét! Kérdés, észrevétel, ötlet esetén:


Letölteni ppt "ICT - telekommunikáció és informatika egy kézből a KKV-k számára, a T-Systemstől Fábián Zoltán, adatportfólió termékmenedzsment osztályvezető, Magyar Telekom."

Hasonló előadás


Google Hirdetések