Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem."— Előadás másolata:

1 A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem kerültek feltűntetésre. Amennyiben fel szeretné használni az anyagot, a megfelelő értelmezés érdekében kérjük, keressen meg bennünket!

2 Dinamikusan nő az online vásárlók száma

3 Az elmúlt egy évben az internetezők több mint fele vásárolt az interneten

4 Hány alkalommal vásárolt online az elmúlt évben? a vásárlók fele 30 ezer forintnál kevesebbet költött

5 Hányféle terméket vásároltak az interneten?

6 A legtöbbek által vásárolt termékek, szolgáltatások 18%25%48%21%22%24%23%

7 Miért az interneten vásárol? Olcsóbb 65% Kényelmesebb 54% Gyorsabb 48%

8 8 22 % bankkártyával fizetett

9 9 „az online fizetés nem biztonságos” teljesen egyetért21% inkább egyetért43%

10 Mit tudunk még róluk?

11 határozott céllal érkezik, és konkrét terméket keres 30% ha már ott van, körülnéz49% csak nézelődni is ellátogat 21% A webshopokba(n)…

12 feliratkozik online boltok hírlevelére 33%

13 figyeli az internetes boltok akcióit 48%

14 külföldi webshopban vásárolt 10%

15 Online vásárlói típusok

16 Rendszeres vásárló 12%

17 Alapos 18%

18 Elfoglalt 19%

19 Kényelmes 22%

20 Spóroló 29%

21 21 Köszönöm a figyelmet! Kurucz Imre


Letölteni ppt "A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem."

Hasonló előadás


Google Hirdetések