Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, 2013. október 9.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, 2013. október 9."— Előadás másolata:

1 FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, 2013. október 9.

2 Marketing probléma megoldás

3 Nonprofit marketing Csereérték-e a kínált szolgáltatás? Csereérték-e a kínált szolgáltatás? Szükséglet meghatározás. Szükséglet meghatározás. Ösztönzés. Ösztönzés. Cserekapcsolatok menedzselése. Cserekapcsolatok menedzselése.. 2014. 07. 28. Lovass Tibor 06/20/549-5200, lovass.tibor@regio1.hu 3

4 Gondok, problémák a marketing tervezés során nehéz megbízható kutatási eredményeket elérni a fogyasztói magatartásról, ezért sötétben tapogatóznak marketing- programjaik a nonprofit szervezeteknek legalább két közönsége van, a forrásbiztosítók és a kedvezményezettek köre, így megduplázódnak a marketing-funkciók is. a nyilvánosság ellenőrző hatása nagy, a közpénzekből való részesedésük a közfigyelem nagyobb érdeklődését váltja ki. A nyilvánossággal való nagyobb törődés egyébként is javíthatja a szervezetek megítélését. 2014. 07. 28. Lovass Tibor 06/20/549-5200, lovass.tibor@regio1.hu 4

5 Tevékenységem a segítésben – piacelemzés – termékek, szolgáltatások kialakítása – kommunikáció a célcsoporttal, – értékesítés szervezése – Célcsoportok befolyásolása – egy filozófia, szemléletmód kialakítása

6 A küldetés menedzselése. 2014. 07. 28. Lovass Tibor 06/20/549-5200, lovass.tibor@regio1.hu 6

7 Marketing mix A marketingesek dolga a szolgáltatások sajátosságaiból adódó problémák csökkentése, ezáltal elérni, hogy a vevő visszatérjen. McCarthy 4P-je: Price (Ár) Product (Termék) Promotion (Reklám) Place distribution (Értékesítési csatorna) Booms és Bittner 3P-je: People (Emberek, személyzet) Physical evidence (Helyszín és környezet) Process (A megvalósítás folyamata és csomagolása)

8 Marketing koncepció jövőorientáció a fejlesztésben, értékesítési szemléletben külső és belső erőforrások

9 Marketingterv Összehangolja a tevékenységeket. Figyeli a piacot, az igényeket, reagál a változásokra, ellenőriz, jelentéseket készít Kiderülnek az egyedi képességek (versenyelőny). Mit, hogy tegyünk, mit kell elkerülni? A cél a mérhető teljesítmény,

10 A piac szegmentálása A célcsoport szokása alapján Motiváció alapján A célcsoport tipológia alapján

11 Szegmentálási problémák A tanulmányozott csoport nem elég nagy A tanulmányozott csoport nem elég nagy A többi résztvevőtől nem elkülöníthető A többi résztvevőtől nem elkülöníthető Nehezen elérhető, sem elosztási, sem kommunikációs csatornája nincs Nehezen elérhető, sem elosztási, sem kommunikációs csatornája nincs Nem elég tartós! Nem elég tartós!

12 Pozícionálás

13 Kommunikációs stratégia Tervezett – Reklám – Értékesítés ösztönzés – PR – Személyes eladás – Direkt marketing költségtervezését, stratégiáját tartalmazza. AZ ÜZENET TARTALMI, FORMAI ELEMEI!!!!!

14 A marketing környezet elemzése

15 A MIR kialakítása

16 Marketingkutatás

17 Nem elég tojást tojni kotkodálni is kell!

18 A kisajátítás tudománya Eddigi ismeretanyag rólunk Tudatos kép kiépítése

19 Kommunikáció, marketingkommunikáció Above The Line (ATL) - klasszikus reklám Above The Line (ATL) - klasszikus reklám Below The Line (BTL) - nem hagyományos eszközök Below The Line (BTL) - nem hagyományos eszközök Integrált kommunikáció!!! Integrált kommunikáció!!! Társadalmi célú kommunikáció Társadalmi célú kommunikáció Kommunikációs terv Kommunikációs terv Generációs marketing Generációs marketing

20 Az optimális médiamix

21 A kreatív gondolkodás

22 Ha meg volt velem elégedve, azt kérem, kint mondja el, ha nem, azt itt bent, most, nekem! Köszönöm, hogy találkozhattunk!

23

24


Letölteni ppt "FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, 2013. október 9."

Hasonló előadás


Google Hirdetések