Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP-5.4.4-09/2-C-2009-0009 2012. június 27.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP-5.4.4-09/2-C-2009-0009 2012. június 27."— Előadás másolata:

1 Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP-5.4.4-09/2-C-2009-0009 2012. június 27.

2 Projekt kezdete: 2010. szeptember 1. Projekt zárása: 2012. augusztus 31. Forrás: 31 818 026,- Ft Főkedvezményezett: Pázmány Péter Katolikus Egyetem Vitéz János Kar Konzorciumi partner: Szociális Szakemberek Fóruma egyesület

3 A projekt célja: a szociálpedagógus képzés… transzdiszciplináris és interprofesszionális tartalmainak fejlesztése, kompetencia-elvű tartalomfejlesztése, a szakmai tudástár bővítése

4 Szociálpedagógus képzés

5 Közvetlen céljaink… a szociálpedagógus képzés minőségi fejlesztése, interprofesszionális képzések, közös kurrikulumok kifejlesztése, a szociális képzéshez kapcsolódó tananyagok fejlesztése, on-line felületek kialakítása,

6 Közvetlen céljaink… digitalizált tananyagok hozzáférhetőségének biztosítása, a kidolgozott képzési modulok gyakorlatban történő kipróbálása és értékelése, a „jó gyakorlat” és képzési módszer dokumentálása,

7 Célcsoport A karon folyó képzések hallgatói: szociálpedagógusok, andragógusok, tanítók, óvódapedagógusok, és kommunikációsok A kar oktatói, tereptanárok, …

8 Szükségletfelmérés…

9 Szükségletfelmérés 117 szociális és gyermekvédelmi szolgáltató és ellátó, szociális képzésünk terephelyei, és 17 közoktatási intézmény körében

10 Legfontosabb tevékenységeink Interprofesszionális modul rendszerű tanterv fejlesztés Interprofesszionális modul rendszerű tanterv fejlesztés 10 – 10 kredit, 4 – 4 tanegység SNI pedagógia, Romológia, Szociálpolitika, és Tanácsadás

11 Modulok felvétele 2011-12. 1. félév 5 szakon 67 hallgató legtöbben a tanító szakról Legnépszerűbb modul: SNI ped. és pszich. -------------------------------------------------------------- Modulok felvétele 2011-12. 2. félév 5 szakon 102 hallgató legtöbben a tanító szakról Legnépszerűbb modul: SNI ped. és pszich.

12 Kiegészítő tevékenységek Képzők képzése: 2 x 2 nap Workshop: 2 alkalom Jó gyakorlatok gyűjtése Sajtónyílvánosság: 14 újságcikk, Televízió 2 + Rádió 4 Internet banner 4 + 2 webes felület Nyitó és zárórendezvény 2 Sajtóközlemény + szórólap : 2 – 2 C típusú tábla: 1 db.

13 Tananyagok digitális és nyomtatott formában Romológiai ismeretek SNI pedagógia és pszichológia Szociálpolitika A terepmunka gyakorlata Szociáletikai és keresztény társadalmi tanítás I – II. A tanácsadás és konfliktuskezelés elmélete és gyakorlata

14 A vég kezdete… 2010.október – 2011.január A képzésfejlesztő szakemberek képzésmetodikai továbbképzése 2011. szeptember: A modulok bevezetése, kipróbálása 2012. Június projekt zárás

15 …és ami fennmarad…az értelem… 1.A modulok bevezetésre kerültek - tudatos képzésfejlesztés - kompetencia bővítés, - piaci, társadalmi igényekhez igazodás 2.A tananyagok használatba kerülnek - begyakorlott tudományos publikációk 3.A munkakapcsolat a terep tanárokkal és a terepintézményekkel fönnmarad, rendszeresítődik – folyamatos visszajelzés

16 Ha mindezt kibírjuk…

17 …akkor nagyon okosak …

18 …és nagyon jó munkaerők leszünk…

19 Mindenesetre megszületik a szociális szakma új embere,

20 Aki… TÁMOP-os programok nélkül is szépeket álmodik. Köszönöm a figyelmet !


Letölteni ppt "Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP-5.4.4-09/2-C-2009-0009 2012. június 27."

Hasonló előadás


Google Hirdetések