Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Service Manager.. Remedy Action Request System OpenView Operations.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Service Manager.. Remedy Action Request System OpenView Operations."— Előadás másolata:

1

2

3

4 Service Manager.. Remedy Action Request System OpenView Operations

5 Az Opalis egy IT folyamatautomatizációs termék (ITPA), másképpen Run Book Automation (RBA) megoldás, amely összehangolja és integrálja az IT rendszerfelügyeleti eszközöket munkafolyamatok segítségével. Stratégiai IT célok teljesítése a szolgáltatás minőségének javításával A kézi, erőforrás intenzív, hibákkal terhelt tevékenységek kiváltása Több IT komponens, technológiai siló és tudáság átfogása Stratégiai IT célok teljesítése a szolgáltatás minőségének javításával A kézi, erőforrás intenzív, hibákkal terhelt tevékenységek kiváltása Több IT komponens, technológiai siló és tudáság átfogása

6 Automatikus provizionálás, erőforrás allokáció és visszavonás A virtuális gépek számítási felhőkbe migrálása Virtuális gépek életciklusa Az incidensek kezelésének és megoldásának összehangolása A monitorozó, service desk és CMDB eszközök integrálása Incidensek kezelése A változáskezelésScale automated configuration across platforms and tools Ensure reliable change with intelligent workflow branching Változás és konfiguráció kezelés

7

8 Full line as a string Category

9 Event Mgmt Service Desk Asset/CMDB Configuration Virtual Security Storage Server Network Triage & diagnose Integrate service desks with data center tools Update CI and assets systems Coordinate audit, compliance and change Orchestrate lifecycle management Patch, user on-boarding, password reset Provision, verify, manage & retire IT Silos Silo Processes Change & Compliance Provisioning Virtual Service Management Cloud Computing Incident Response Monitor Service request Stop VM Update request Update request Update & close request Clone new VM Update properties Remove from Ops Manager Test VMDeploy Applications Verify Application Add to Ops Manager Create CI Retire CI Create incident Detach Storage Detach Network Adapter

10 It was better than !

11

12

13 Opalis Components Integration Packs Integration Packs Process Catalogs Automation Platform 11 Action ServersData Store (Run processes) GUI (Store process logic)(Design, manage, report) Workflow Designer Operator’s Console

14 Microsoft Active DirectoryHP Operations for UNIX Microsoft Systems Management ServerHP Operations Windows Microsoft Operations ManagerHP Operations Solaris Microsoft Configuration ManagerHP Network Node Manager Microsoft Virtual Machine ManagerHP Service Desk Microsoft Data Protection ManagerHP Service Manager Microsoft Service ManagerHP Asset Manager BMC Atrium CMDBHP iLO 2 BMC Remedy AR SystemFTP BMC Event ManagerSymantec VERITAS NetBackup BMC PatrolIBM Tivoli Enterprise Console BMC BladeLogic Operations ManagerIBM Tivoli Netcool/Omnibus CA AutoSysIBM Tivoli Storage Manager CA eHealthEMC Smarts InCharge CA Service DeskVMware VI / vSphere CA SPECTRUMUNIX Integration CA Unicenter NSM

15

16

17

18

19 Opalis V-Next 2011 *Subject to change Windows 2008 support Integration Packs: Service Manager 2010 Configuration Manager 07 R2 VMM 2008 R2 DPM 2010 Q3 CY10 Console Installer Update Q1 2010 Integration Pack for UNIX Integration Pack For Linux Redhat, Suse Integration Pack for EMC Infra Workflow Catalog Hotfix Roll Up Q2 CY10

20

21

22

23

24


Letölteni ppt "Service Manager.. Remedy Action Request System OpenView Operations."

Hasonló előadás


Google Hirdetések