Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató."— Előadás másolata:

1 2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató

2 A megfelelő embernek, a megfelelő dolgot, a megfelelő módon, a megfelelő időben és helyen mondja el a reklám. A KOMMUNIKÁCIÓ AKKOR HATÉKONY, HA

3 Érzelmi igény Szülő Márka ÉrtékÉrzelmi igény Fogyasztó Üzenet Márka- gondolat A GYERMEKEKET CÉLZÓ REKLÁM KÉT CÉLKÖZÖNSÉGE

4 PET palack könnyű kinyitására alkalmas kupak, amelyek egyenként egymásba csúsztathatók –Matematikailag kiszerkesztve, a síkban kiterjeszthető Kutatás gyerekekkel és szüleikkel / szüleik generációjával A kupak mint játék megítélése –Folyamatosan leköti a gyereket, kreativitásra, alkotásra serkent –A szülő jóváhagyja, hasznosnak ítéli A kupak mint funkcionális eszköz –Valóban jó arra, amire kitalálta a feltalálója: könnyebb kinyitni a PET palackot A kupak mint marketing eszköz –Számos ötlet és lehetőség marketing / promóciós eszközként használatra ESETTANULMÁNY

5 A termék megfelel a gyermekeknek szóló reklámozás alapvető sémájának Releváns a gyermek, a szülő szempontjából Funkcionális termékelőnnyel bír Win-win-win, azaz mindenki nyer –A „Játék öröme” –A „jó szülő vagyok” érzelmi előny átélése –A termék funkcionális működéséből fakadó marketing lehetőségek Promóciós mechanizmusok KONKLÚZIÓ


Letölteni ppt "2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató."

Hasonló előadás


Google Hirdetések