Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Microsoft Access Jelentések. A jelentés az adatok nyomtatott formában történő megjelenítésének hatékony módja. Nagyon sok tekintetben a „csak olvasható”

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Microsoft Access Jelentések. A jelentés az adatok nyomtatott formában történő megjelenítésének hatékony módja. Nagyon sok tekintetben a „csak olvasható”"— Előadás másolata:

1 Microsoft Access Jelentések

2 A jelentés az adatok nyomtatott formában történő megjelenítésének hatékony módja. Nagyon sok tekintetben a „csak olvasható” űrlapokra hasonlítanak

3 Fontos Az Accessben csak akkor készíthetünk és jeleníthetünk meg jelentést ha van telepített nyomtató

4 Jelentés adatforrása Hasonlóan az űrlapokhoz lehet: Kötött Egy rekordforrásként használható tábla, vagy lekérdezés adatait jeleníti meg Kötetlen Statikus állandó, vagy programozott tartalmat jelenít meg

5 Jelentés készítése Autojelentés Jelentés varázsló Tervező nézet

6 Csoportszintek és rendezés Nézet/Rendezés és csoportosítás A jelentéseken a rekordok egyszerre több mező értékei alapján is csoportosíthatók vagy rendezhetők

7 Fontosabb tulajdonságok Beviteli mezők mérete: Növelhető, összenyomható Szakaszok: Új oldal

8 Jelentés fej és láb Beszúrás/Oldalszámok Beszúrás/Dátum és idő

9 Rekord számláló létrehozása Beviteli mező elhelyezésével:

10 Egyéb lehetőségek Exportálás más programokba: Microsoft Word Microsoft Excel


Letölteni ppt "Microsoft Access Jelentések. A jelentés az adatok nyomtatott formában történő megjelenítésének hatékony módja. Nagyon sok tekintetben a „csak olvasható”"

Hasonló előadás


Google Hirdetések