Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

FELVI Média 2007. A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "FELVI Média 2007. A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok."— Előadás másolata:

1 FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!

2 Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok reklámcélú felhasználása is Legnagyobb hirdetőink 8 számjegyű összeget költöttek idén 2007-ben rendezvényt is szervezünk a felvételizőknek

3 Célcsoportunk „elsődlegesen a szülők társadalmi helyzete… befolyásolja a bejutási esélyeket” 1 Az átlagnál iskolázottabb, jellemzően AB társadalmi státuszú családok gyermekei, akik maguk is jellemzően AB státuszúak lesznek 1 Oktatáskutató Intézet: A felsőoktatás új pályán oldal

4 Célcsoportunk 2006-ban jelentkező Középiskolások, érettségizők, felvételizők, szülők, tanárok FIR → hallgatók is

5 Az FELVI Média elemei Nyomtatott Online Adatbázisokra épülő média Rendezvények Egyéb médiumok

6 FELVI Print a könyvesboltokban 2006 őszén több mint példány dbFelsőoktatási felvételi tájékoztató dbFelvételi tájoló dbÉrettségi követelmények dbSzakirányú továbbképzések Az adott időszakban eladási listavezetők

7

8 FELVI Print az iskolákban és az újságosoknál Felvi magazin –Ingyenes hírlevél –Ebben a tanévben hatszor – példány/alkalom FELVI Rangsorok a HVG különszámban (Diploma 2007) –Idén először – példány

9 FELVI Print lehetséges hirdetési formák Hagyományos hirdetés PR cikk Rovatszponzorálás Könyvjelző Behúzás Kuponok Más kreatív megoldások

10 FELVI Online A felsőoktatási felvételi eljárás hivatalos honlapja 5 csatorna a könnyebb navigáció érdekében

11 FELVI Online havi látogatószám 2006.II-2007.IX.

12 FELVI Online havi letöltés 2006.II-2007.IX.

13 FELVI Online lehetséges hirdetési formák Standard banner (468x60 pixel) Layer (max. 300x300 pixel, heti 1 letöltés/UV)

14 FELVI Online lehetséges hirdetési formák Skybox (120x240) - sticky - beágyazva Magnum (728x90)

15 FELVI Online további hirdetési lehetőségek Skyscraper (max. 160x400 pixel) Szolgáltatás-szponzorálás (pl. eljárási díj kalkulátor, pontszámkalkulátor) Interstitial (330x247 pixel, cikkeknél a lead alatt) Fel nem sorolt típusokat is megjelentetünk, amennyiben nem ütköznek az Általános Szerződési Feltételeinkbe (ÁSzF)

16 FELVI Adatbázisok 2 témában kérünk hozzájárulást: –Sikertelen felvételi esetén oktatási ajánlatok küldéséhez –Kedvezményes ajánlatok küldéséhez (a felvétel tényétől függetlenül) A hozzájárulások alapján az OFIK küldhet, de az adatbázist nem adhatjuk át Minden üzenetben szerepel a leiratkozás lehetősége

17 FELVI Adatbázisok lehetséges csatornák A jelentkezők megadott elérhetőségeire tudunk reklámüzeneteket küldeni ElérhetőségMédium Postai cím - Postai DM - Nyomtatott kiadvány cím- e-DM Mobiltelefonszám- Reklám SMS

18 FELVI Adatbázisok lehetséges ismérvek Minden olyan adat, ami a jelentkezési lapon szerepel, vagy a felvételi eljárás során keletkezik. Például: –Életkor –Lakóhely –Nem –Nyelvvizsgák száma –Hová vették fel? –…

19 FELVI Adatbázisok néhány példa Médium Ajánlat típusa Lakóhely, székhely Képzési területÉletkor Postai DM ( db) keresked elmi Magyarország (lakóhely) DM (895 db) SMS (859 db) e-DM (665 db) oktatási- Költségtérítéses gazdasági vagy társadalomtud.-i képzésre jelentkezett - e-DM ( db) keresked elmi Budapest (székhely) Minden, kivéve: orvos- és sporttud., jogi, művészeti képzések <25

20 FELVI Rendezvények „Vonalhúzó” buli –időpont: július 25. este –helyszín: Budapest –célcsoport: 2007-ben felvételizők Tanároknak továbbképzés a Bologna folyamatról 2006-ban Felsőoktatás döntéshozóinak, a tanulmányi osztályok munkatársainak konferencia

21 Eredményeink számokban postai DM e-DM db SMS 49 kiemelt hirdető Több mint → több mint 58 millió PI idénwww.felvi.hu –február 14. → PI, –július 26. → PI volt (www.webaudit.hu)www.webaudit.hu

22 Hirdetők TOP 5 OTP Bank Diákhitel Központ T-Mobile Magyarország K&H Bank International House (Euro Nyelvvizsga Központ) 2007-ben 100 milliós nagyságrendű hirdetési bevételt tervezünk, amit egészében a szolgáltatásaink fejlesztésére fordítunk.

23 Kérem, hogy ha kérdésük van, ne habozzanak feltenni! Köszönöm figyelmüket! Szepesi Ferenc 20/


Letölteni ppt "FELVI Média 2007. A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok."

Hasonló előadás


Google Hirdetések